نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های LMS وردپرس

بهترین افزونه های LMS وردپرس

آیا به دنبال یک افزونه LMS برای سایت وردپرس خود هستید؟ افزونه های Learning Management System یا (LMS) به شما امکان می دهد دوره های آنلاین مانند Udemy را با وردپرس ایجاد و اجرا کنید.

یک افزونه کامل وردپرس LMS شامل ویژگی هایی برای مدیریت محتوای دوره آنلاین شما ، مدیریت اشتراک ها ، اجرای آزمون ها و نمرات آزمونها ، پذیرش پرداخت ها و غیره است.

در این مقاله ، ما بهترین افزونه های وردپرس LMS را با موارد مثبت و منفی مقایسه خواهیم کرد تا به شما در انتخاب راه حل مناسب برای وب سایت یادگیری آنلاین خود کمک کنیم.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشد.

ساخت وب سایت های یادگیری:

برای ساختن یک وب سایت آموزشی با وردپرس ، ابتدا باید در حساب میزبانی وردپرس ثبت نام کنید.

شما همچنین به یک نام دامنه نیاز خواهید داشت. این آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود.

در مرحله بعد ، شما نیاز به نصب وردپرس در وب سایت خود دارید. شما می توانید دستورالعمل های راهنمای مرحله به مرحله ما در مورد نحوه نصب وردپرس را دنبال کنید و در عرض چند دقیقه از کار در خواهید آمد.

پس از نصب وردپرس ، می توانید افزونه LMS وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های وردپرس LMS به صورت جانبی بیندازیم ، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین های مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

LearnDash:

LearnDash محبوب ترین افزونه وردپرس LMS در بازار است. همچنین آسان ترین افزونه LMS با ویژگی های مختلف است.

LearnDash با یک سازنده دوره ساده است که به شما امکان می دهد به راحتی دوره های چند لایه را با مباحث ، آزمونها و دسته ها ایجاد کنید. شما می توانید تمام دروس خود را بصورت یکجا تحویل داده و یا آن ها را برای کل دوره دوره با ویژگی محتوای Drip-Feed آن برنامه ریزی کنید.

با استفاده از LearnDash ، می توانید تکالیف کاربری را بدهید و سپس درباره آنها تأیید یا نظر دهید. همچنین با ابزارهای آزمون و مدیریت آزمون با انواع سوال مختلف همراه است. شما به راحتی می توانید پیش نیازهایی را برای دانش آموزان مانند اتمام درس ابتدا قبل از رفتن به درس بعدی تعیین کنید.

این افزونه گزینه های زیادی برای کسب درآمد از جمله اشتراک ، خرید یک بار ، عضویت ، سبد خرید و غیره برای دوره آموزش آنلاین شما ارائه می دهد. می توانید با استفاده از دروازه های پرداخت چندگانه از جمله PayPal ، Stripe و ۲Checkout ، پرداخت را بپذیرید.

همچنین به زیبایی با افزونه های bbPress ، تجارت الکترونیکی وردپرس و افزونه های عضویت وردپرس مانند MemberPress ادغام شده است.

یکی از ویژگی های عالی LearnDash تالار گفتمان پویا است که به شما امکان می دهد انجمن های خاص دوره ایجاد کنید که در آن دانش آموزان می توانند با یکدیگر تعامل و کمک کنند.

LifterLMS:

LifterLMS یکی دیگر از افزونه های قدرتمند وردپرس LMS است که دارای ویژگی های بسیار دلپذیری است. این امکان را به شما می دهد تا دوره های جذاب آنلاین ایجاد کنید و تجارب یادگیری شگفت انگیزی را به دانشجویان خود ارائه دهید. تنظیم آن حتی در سایتهای موجود در وردپرس بسیار آسان است.

LifterLMS دوره های چند رده را با ماژول های آموزشی ، درس ها ، دسته ها و غیره پشتیبانی می کند. افزونه این انعطاف پذیری را برای ایجاد دوره های کوچکتر و یا برنامه های تمام عیار به شما می دهد. برای جذاب تر شدن دوره های خود می توانید درس های چندرسانه ای شامل فیلم ، صدا ، متن ، تصاویر و موارد دیگر اضافه کنید.

این نرم افزار دارای قطره چگالی محتوا ، پیش نیاز دوره و عضویت در گروه است تا کنترل بیشتری را در کل دوره دوره ارائه دهد.

برای تقویت درگیری کاربر ، از ویژگی های قدرتمندی مانند ایمیل های خودکار ، بازی با نشان ها و حتی گواهینامه ها پس از اتمام دوره بهره می برد. دارای محدودیت محتوا است که به شما امکان می دهد هر صفحه وردپرس را در سایت خود فقط به اعضای خود محدود کنید.

LifterLMS مجموعه مفیدی از افزونه ها را دارد که می توانید از آنها برای مدیریت شرکت های وابسته ، ادغام با افزونه های تجارت الکترونیک ، اتصال به سرویس بازاریابی ایمیل خود و غیره استفاده کنید.

افزونه LifterLMS به شما امکان می دهد دوره های آنلاین را با استفاده از وردپرس به راحتی بفروشید. شما می توانید به سرعت پرداخت های کارت اعتباری ، پرداخت های یک بار یا مکرر ، بسته های دوره ای ، کوپن و غیره را تنظیم کنید. این امر می تواند پرداخت های خود را با PayPal ، Stripe یا دستی به طریق چک بپذیرد.

Teachable:

Teachable یک سازنده دوره قدرتمند آنلاین است. این افزونه وردپرس نیست اما می توانید از آن در ساب دامین ، یک نام دامنه سفارشی استفاده کنید ، یا به سادگی لینکی را به صفحه مدرسه خود اضافه کنید.

این افزونه میزبان دوره شما است و مجموعه کاملی از ابزارهای مورد نیاز برای ساخت دوره های آنلاین بسیار تعاملی را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه همچنین با یکپارچه سازی بازاریابی ایمیل ، تجزیه و تحلیل و سایر ابزارهای بازاریابی همراه است.

برای پرداخت ، آموزش می تواند هزینه های دوره شما را کنترل کند و از طریق PayPal یا Stripe به شما پرداخت می شود. دوره پرداخت ممکن است بسته به برنامه قیمت گذاری شما متفاوت باشد.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل