نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه تقویم وردپرس چیست؟

بهترین افزونه تقویم وردپرس چیست؟

آیا به دنبال بهترین افزونه تقویم وردپرس برای سایت خود هستید؟ افزونه های تقویم وردپرس دارای ویژگی های مختلفی هستند. برخی برای مدیریت رویدادهای ساده ساخته شده اند و برخی دیگر با ویژگی های رزرو ، بلیط و برنامه ریزی پیچیده تر هستند. در این مقاله بهترین پلاگین های تقویم وردپرس را برای سایت شما انتخاب کرده ایم.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چگونه یک افزونه تقویم برای وردپرس انتخاب کنیم؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم که انواع مختلف پلاگین های تقویم وردپرس وجود دارد که با توجه به نیازهای کاربران مختلف ، پذیرایی می کنند. برخی از افزونه های تقویم ساده هستند که به شما امکان می دهند فقط رویدادها را در یک تقویم نمایش دهید. سایر موارد دارای ویژگی های پیشرفته تری مانند قرار ملاقات ها و رزرو ها ، برنامه ریزی ها ، بلیط ها و ادغام با خدمات شخص ثالث مانند Google Calendar هستند.

شما باید افزونه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بلیط های رویداد را بفروشید ، یک تقویم فقط با ویژگی رزرو ممکن است برای شما مناسب نباشد. بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های تقویم وردپرس بیاندازیم که می توانید امتحان کنید.

۱-The Events Calendar:

The Events Calendar یک سیستم مدیریت رویداد قدرتمند برای سایت وردپرس شما است. به دلیل داشتن یک رابط کاربری شسته و رفته که در ناحیه سرور وردپرس شما مخلوط می شود ، از نظر ویژگی بسیار غنی است اما بسیار آسان است.

تقویم رویدادها به شما امکان می دهد به راحتی رویدادهای خود را اضافه کنید و سازمان دهندگان / مکان ها را مدیریت کنید. می توانید Google Maps را برای مکان های خود نمایش دهید. صفحه تنظیمات افزونه به شما امکان می دهد کنترل کامل نحوه عملکرد رویدادها و تقویم خود را کنترل کنید.

آیا می خواهید بلیط های خود را برای رویدادهای خود بفروشید؟ تThe Events Calendar برای افزودن آن با WooCommerce ، Eventbrite و موارد دیگر ، افزودنیهای دیگری را پرداخت کرده است.

۲-All in One Event Calendar:

All in One Events تقویم قدرتمند مدیریت رویداد برای وردپرس است. رابط کاربری بصری آن استفاده از آن را حتی برای مبتدیان بسیار آسان می کند. می توانید به راحتی رویدادها را اضافه کنید ، آنها را به دسته ها یا برچسب ها مرتب کنید و از بین سه موضوع داخلی برای نمایش تقویم انتخاب کنید. همچنین می توانید مکانهای رویداد خود را با استفاده از Google Maps درست در کنار جزئیات رویداد نمایش دهید.

با انتخاب رنگ های مختلف می توانید تم تقویم را تغییر دهید. همچنین به شما امکان می دهد رویدادهایی را از هر تقویم دیگری که از قالب iCal از جمله تقویم Google پشتیبانی می کند ، اضافه کنید. ادغام فروش بلیط ندارد ، اما می توانید آدرس اینترنتی را به خدمات بلیط شخص ثالث اضافه کنید.

۳-My Calendar:

My Calendar یکی دیگر از راه حل های مدیریت رویداد رایگان وردپرس است. این چندین تقویم ، گروه های رویداد ، دسته ها و مکان ها را پشتیبانی می کند. همچنین با یک ژنراتور کوتاه و ابزارک همراه است ، بنابراین می توانید به راحتی تقویم ها را به پست ها ، صفحات یا ستون های فرعی خود اضافه کنید.

این افزونه بسیار قابل تنظیم با یک صفحه تنظیمات گسترده است. تقریباً می توانید همه جنبه های نمایش تقویم خود را در قسمت جلویی کنترل کنید. این دارای شش پوسته داخلی برای نمایش تقویم است.

برای کاربران پیشرفته ، یک ویرایشگر سبک وجود دارد که CSS سفارشی خود را بارگذاری کند. همچنین از صفحه نمایش Google Map در صفحه رویدادهای یکبار و در جلوی رویداد پشتیبانی می کند.

۴-Simple Calendar:

Google Calendar Events تقویم Google را به سایت وردپرس شما منتقل می کند. می توانید رویدادهای خود را از طریق Google Calendar ایجاد و مدیریت کنید. این افزونه به سادگی آن وقایع را در وب سایت شما نمایش می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که آدرس اینترنتی فید تقویم Google خود را ارائه دهید.

این افزونه با مجموعه قدرتمندی از ویژگی ها همراه است. شما می توانید نمایش تقویم و رویدادهای خود را با استفاده از کد کوتاه کنترل کنید. شما حتی می توانید با استفاده از شیوه نامه های سفارشی ظاهر تقویم را کنترل کنید.

این افزونه از سیستم فروش بلیط پشتیبانی نمی کند ، اما شما هنوز هم می توانید از خدمات شخص ثالث برای فروش بلیط های رویداد خود استفاده کنید و URL صفحه بلیط را درست در لیست رویدادهای خود در تقویم Google وارد کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل