نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

WooCommerce چیست

افزونه WooCommerce چیست؟

WooCommerce چیست؟ WooCommerce یک افزونه وردپرس رایگان است که قابلیت تجارت الکترونیکی را به وب سایت وردپرس شما اضافه می کند تا بتوانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید. تنها با چند کلیک ، وب سایت وردپرس شما به یک وب سایت تجارت الکترونیکی کاملاً کاربردی تبدیل می شود.

اگر از “WooCommerce چیست؟” می پرسید ، احتمال دارد که از قبل سایت وردپرس داشته باشید ، و آماده هستید که فروش خود را شروع کنید ، و تقریباً در مورد هر چیزی. در این پست ، شما را پوشش می دهیم WooCommerce چیست ، چه کاری می تواند برای شما انجام دهد ، و چرا باید از آن استفاده کنید.

WooCommerce چیست؟ یک تاریخچه مختصر:

WooCommerce افزونه ای است که به راحتی با سایت وردپرس موجود شما ادغام می شود و سایت شما را با چند کلیک به یک وب سایت تجارت الکترونیکی کاملاً کاربردی وردپرس تبدیل می کند.

هنگامی که این افزونه در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد ، خیلی سریع راه حل اصلی برای کاربرانی شد که به دنبال راه اندازی فروشگاه های شخصی خود به صورت آنلاین هستند.

Automattic (صاحبان WordPress.com) ، این افزونه و شرکت اصلی آن را در سال ۲۰۱۵ به دست آوردند – این بزرگترین کسب آنها تا آن زمان بود ، و در سالهای پس از آن همچنان رشد انفجاری را تجربه کرده است.

این شرکت در حال حاضر بیش از ۹۹٪ وب سایتهای تجارت الکترونیکی وردپرس را در ایالات متحده ، کانادا و انگلیس اختیار می کند.

با بیش از ۲۷،۰۰۰،۰۰۰ دانلود و میلیون ها نصب فعال ، این افزونه قطعاً عامل محرک بسیاری از سایت های تجارت الکترونیکی است.

WooCommerce چه کاری انجام می دهد؟

WooCommerce قابلیت فروشگاه اصلی را درست خارج از باکس ، با یک افزونه رایگان که از مخازن پلاگین موجود است ، یا درست از داشبورد وردپرس شما در دسترس قرار می دهد.

در حالی که صدها برنامه افزودنی در دسترس دارد برخی از عملکردهای باورنکردنی را خارج از جعبه ارائه می دهد.

نصب ، راه اندازی و ادغام آسان:

WooCommerce به گونه ای طراحی شده است که با یک نصب ساده و Setup Wizard بتوانید کار را با تجارت و تجارت الکترونیکی خود با موضوع وردپرس شروع به کار کنید.

کنترل داده ها:

هرگز نگران از دست دادن کنترل داده های خود نباشید – WooCommerce تمامی کنترل را به شما می دهد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل