نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه Elementor برای وردپرس

افزونه Elementor برای وردپرس

از زمان راه اندازی Elementor Page Builder ، در معرض دید گسترده ای در انجمن وردپرس قرار گرفته است ، اما هنوز هم ، بسیاری از مردم آگاه نیستند که چنین راه حل طراحی پیشرفته به صورت رایگان وجود داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم یک مقدمه رسمی بنویسیم و با Elementor Page Builder بیشتر آشنا شویم.

Elementor برای وردپرس دقیقاً چیست؟

Elementor نهایی و رایگان سازنده صفحه وردپرس است که به شما امکان می دهد وب سایت های زیبا وردپرس را با ساده ترین و سریع ترین راه ممکن ایجاد کنید.

چه چیزی در مورد Elementor بسیار منحصر به فرد است؟

تفاوت اصلی این است که شما می توانید ضمن طراحی زنده و در قسمت فرانت اند سایت خود ، به سطح بالایی از طراحی برسید. Elementor اولین و در حال حاضر تنها سازنده صفحه اول است که امکان طراحی بی حد و حصر را ارائه می دهد. این شامل ده ها ابزارک مفید ، یک کتابخانه قالب طراحی زیبا ، یک ابزار بی نظیر ویرایش موبایل و یک ویژگی تاریخچه تجدید نظر در بصری است. اینها در واقع فقط برخی از ویژگیهای موجود در این افزونه رایگان هستند.

Elementor Page Builder چگونه کار می کند؟

Elementor یک افزونه سازنده صفحه است که ویرایشگر اصلی وردپرس را با یک ویرایشگر frontend live جایگزین می کند ، بنابراین می توانید طرح های پیچیده ای را بصورت بصری ایجاد کنید و وب سایت خود را بصورت زنده طراحی کنید ، بدون اینکه مجبور شوید بین ویرایشگر و حالت پیش نمایش جابجا شوید. سازنده صفحه شما را قادر می سازد بدون نیاز به استفاده از کد یا CSS و بدون تکیه به برنامه نویسان برای کمک ، به یک طراحی درجه یک بپردازید.

رابط کاربری بسیار دوستانه است ، بنابراین فقط چند دقیقه طول می کشد تا با آن آشنا شوید.Elementor با جدیدترین فناوری ساخته شده و از زمان راه اندازی در ۱۶ ژوئن به طور مداوم آن را به روز کرده اند، بنابراین کل سازنده صفحه بهینه شده و سریع پاسخ می دهد. به عنوان مثال ، به این معنی است که وقتی ابزارک را می کشید و رها می کنید ، فوراً و بدون هیچ گونه تاخیر انجام می شود.

نکته مثبت دیگر Elementor این است که به راحتی با Yoast کار می کند و مچ می شود.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل