نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

حقایقی جالب از ایمیل اسپم

Spam email

در سراسر جهان ، تقریباً ۶۰ میلیارد ایمیل هر روز ارسال می شود و ۹۷٪ از ایمیل ها ایمیل هایی که ارسال می شوند اسپم هستند. ممکن است روزنامه نه هزار کامپیوتر به آن آلوده شوند. اسپم ها ممکن است از هر ۱۲ میلیون ایمیلی که ارسال کرده اند یک پاسخ بگیرند و سود کمی برای آنها ایجاد کند. هر ساله ۳۳bn ساعت کیت انرژی توسط آن ها تولید می شود و این مقدار انرژی برای تأمین انرژی بیش از ۳ میلیون خانه کافی است.

حقایق جالب:

 

۱)اولین اسپم:

اولین نمونه ثبت شده از اسپم ها ، تلگرام تجاری ناخواسته گسترده در ماه مه ۱۸۶۴ با استفاده از Western Union بود. اولین نوع ایمیلی آن در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک ایمیل تبلیغاتی برای ۳۹۳ گیرنده در ARPANET ارسال شد ، که توسط Gary Thuerk تهیه شده بود.

۲) ۱۰ کشور برتر تولیدکننده اسپم:

  1. برزیل
  2. هند
  3. کره جنوبی
  4. ویتنام
  5. آمریکا
  6. روسیه
  7. رومانی
  8. کلمبیا
  9. انگلستان
  10. لهستان

۳)شکل گیری  کلمه:

اسپم (به معنای الکترونیکی) در سال ۱۹۹۸ به كلمه انگلیسی شناخته شده تبدیل شد وقتی كه فرهنگ لغت انگلیسی جدید آكسفورد آن را “پیام های نامربوط یا نامناسب ارسال شده به اینترنت برای تعداد زیادی از گروه های خبری یا كاربران” تعریف كرد.

۴) میزان ایمیل:

از ۱۰۷ هزار میلیارد ایمیل ارسال شده در سال ۲۰۱۰ ، ۸۹٫۱ درصد اسپم بوده است. این تعداد در واقع از نزدیک به ۹۵٪ در سال ۲۰۰۹ کاهش یافته است.

۵) وجود اسپم:

تقریباً در همه رسانه های الکترونیکی از جمله تلفن ، ایمیل ، پیام کوتاه ، وبلاگ ها ، انجمن ها ، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو وجود دارد.

۶) تاثیر اسپم:

آزمایش اخیر برای شناسایی میزان کلیک بر روی این نوع ایمیل مشخص شد که پس از ۲۶ روز و تقریبا ۳۵۰ میلیون ایمیل ، فقط ۲۸ فروش داشته است. این یعنی اثربخشی ۱ در ۱۲ میلیون.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل