نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

امنیت سرور ویندوز خود را افزایش دهید

Increase the security of your Windows server

شاید برای بیشتر شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توانیم امنیت ویندوز سرور خود را افزایش دهیم. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست نحوه افزایش امنیت سرور مجازی را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای افزایش امنیت سرور مجازی نکات زیر را مطالعه کنید:

۱- انتخاب سیستم عامل:

شما باید در انتخاب سیستم عامل خود دقت زیادی داشته باشید شاید بگویید انتخاب سیستم عامل نیازی به دقت ندارد ولی شما باید سیستم عاملی را انتخاب کنید که شرکت تولید کننده به عنوان مثال Microsoft آن را پشتیبانی و بروزرسانی امنیتی ارائه دهد.

مایکروسافت همواره نسخه های جدید Windows Server خود را عرضه خواهد کرد و بهتر است از آخرین ورژن Stable استفاده کنید تا با مشکلات بروزرسانی آن مواجه نشوید. برای مثال شرکت Microsoft ویندوز سرور ۲۰۰۳ خود را منسوخ کرده و دیگر آن را پشتیبانی نمی کند.

بهتر است که از نسخه های زیر برای ویندوز سرور خود استفاده کنید:

–  Windows Server 2008

– Windows Server 2008 R2

– Windows Server 2012

– Windows Server 2012 R2

– Windows Server 2016

۲- رمز عبور:

مرحله بعد برای افزایش امنیت ویندوز سرور انتخاب رمز عبور پیچیده و دشوار است تا کسی نتواند به رمز عبور شما دسترسی داشته باشد و یا آن را هک کند.

می توان گفت که رمز عبور یکی از ساده ترین و در عین حال پیچیده ترین راه برای اتصال به سرور مجازی شما می باشد. شما با انتخاب رمز عبور پیچیده و دشوار می توانید که راه را برای وارد شدن هکر ها به ویندوز سرور ببندید و یا دشوار کنید.

Windows Server شما با یک آدرس IP جهانی ارائه می شود این به معنی دسترسی میلیون ها نفر به IP ویندوز سرور شما می باشد و با در دست داشتن IP شما تنها راه برای اتصال به سرور مجازی شما رمز عبور می باشد پس در انتخاب رمز عبور خود دقت داشته باشید و رمز عبور خود را پیچیده و دشوار انتخاب کنید.

به عنوان مثال: 

t_yIK28kE+5}

۸_۹۶WoHXUXkq

?ub1VkQ#=L5v

۷{Wmk08JZMi(

به همین راحتی و با انتخاب رمز عبور دشوار و پیچیده می توانید امنیت سرور مجازی خود را افزایش دهید.

۳- بروزرسانی سرور مجازی ویندوز:

پس از دریافت اطلاعات سرور مجازی خود حتما سیستم عامل خود را به طور کامل بروزرسانی کنید. با بروزرسانی سرور مجازی ویندوز، سرعت و کارایی ویندوز بهبود پیدا کرده و همچنین حفره های امنیتی برطرف می گردند. امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل