نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه پیدا کردن لینک URL تصویر در وردپرس

نحوه پیدا کردن لینک URL تصویر وردپرس

آیا می خواهید لینک یا URL تصاویر آپلود شده در وردپرس را پیدا کنید؟ بعضی اوقات ممکن است شما نیاز به لینک یک تصویر برای نمایش در سایر مناطق وب سایت یا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید URL تصاویری را که در سایت وردپرس خود آپلود می کنید ، به راحتی دریافت کنید.

پیدا کردن URL تصویر وردپرس – مرحله به مرحله:

وردپرس به طور خودکار برای هر تصویری که در وب سایت خود بآپلود می کنید با استفاده از آپلودکننده پیش فرض رسانه وردپرس ، URL اختصاصی ایجاد می کند. معمولاً یک URL تصویری وردپرس شامل نام دامنه شما است که به دنبال آن / wp-content / upload / ، تاریخ آپلود تصویر و نام پرونده تصویر است. به عنوان مثال ، تصویری با نام “travelaccesories.png” که در ژانویه سال ۲۰۱۹ در shembull.com آپلود شده است ، آدرس اینترنتی مانند این را دارد:

www.example.com/wp-content/uploads/2019/01/travelaccessories.png

حال بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه URL تصاویر آپلود شده در سایت وردپرس خود را بدست بیاوریم.

روش اول:

ابتدا باید وارد قسمت مدیریت وردپرس خود شوید و بر روی منوی رسانه کلیک کنید. پس از اتمام ، این كتابخانه رسانه ای شما را كه تمام تصاویر و سایر فایلهای رسانه ای در آن ذخیره می شود ، باز می كند. در مرحله بعد می توانید از ویژگی جستجو برای یافتن تصویری که می خواهید لینک آن را پیدا کنید استفاده کنید.

هنگامی که بر روی تصویر کلیک می کنید ، یک پنجره بازشو با جزئیات پیوست تصویر باز می شود. جزئیات تصویر را در ستون سمت چپ و پیش نمایش تصویر در سمت راست مشاهده خواهید کرد. ستون سمت چپ تمام جزئیات تصویر از جمله نام پرونده ، نوع پرونده ، تاریخ آپلود ، اندازه پرونده ، ابعاد و ابرداده تصویر مانند تصویر alt متن ، عنوان ، شرح ، تصویر آپلود شده توسط و غیره را نشان می دهد.

همچنین در انتها آدرس URL تصویر را مشاهده خواهید کرد. این لینک کنار گزینه “کپی لینک” است. شما به راحتی می توانید پیوند را کپی کرده و از آن در هر کجا که دوست دارید استفاده کنید. اگر URL تصویر را در مرورگر خود باز کنید ، می توانید نسخه اصلی اندازه آپلود شده را مشاهده کنید.

یافتن آدرس های URL وردپرس خود را از Frontend:

روش دوم:

روشی که در بالا نشان داده شده است به شما امکان می دهد URL هر تصویری را که در وردپرس آپلود شده است ، دریافت کنید ، بصورت زنده منتشر شود یا نه. اگر می خواهید URL تصاویری که قبلاً در سایت خود منتشر کرده اید را دریافت کنید ، می توانید آن را از خود frontend دریافت کنید. خیلی راحت تره!

یک صفحه یا پست در جایی که تصویر منتشر شده است باز کنید و تصویر را پیدا کنید. پس از آن ، بر روی تصویر راست کلیک کرده و گزینه ‘Open image in new tab’ را انتخاب کنید. پس از باز شدن تصویر در برگه جدید ، به URL در نوار آدرس نگاه کنید. این آدرس اینترنتی وردپرس شماست. اکنون می توانید آدرس تصویر را کپی کرده و در هر کجا که می خواهید استفاده کنید. این روش بسیار سریع و راحت است!

نحوه دریافت URL گیف ها ، فیلم ها و PDF ها:

همانطور که گفته شد ، سایر فایل های رسانه ای مانند GIF ، فیلم ها و اسناد مانند PDF ها نیز در کتابخانه رسانه وردپرس ذخیره می شوند. شما می توانید با دنبال کردن همان مراحل همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، URL این فایل ها را به راحتی پیدا کنید. از داشبورد خود به رسانه »کتابخانه بروید ، و سپس روی GIF ، ویدیو یا سندی که URL مورد نظر برای دیدن آن کلیک کنید. پس از آن در پنجره باز شده جزئیات پیوست ظاهر می شود. می توانید آدرس پیوست را در کنار گزینه “کپی لینک” در ستون سمت چپ دریافت کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل