نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه انتخاب نام دامنه ایده آل برای تجارت شما

نحوه انتخاب نام دامنه ایده آل برای تجارت

نام تجاری دامنه را برای تجارت خود انتخاب کنید

انتخاب نام دامنه مناسب برای تجارت شما یک تصمیم بزرگ است. نام دامنه شما بیشتر از کلماتی است که در مرورگر تایپ می کنید ، این پایه و اساس هویت آنلاین شما است. اگر نام دامنه را اشتباه انتخاب کنید و در پایان کار خود را با مشکل مواجه خواهید کرد.

دقیقاً چگونه یک نام دامنه خوب برای وبلاگ یا تجارت خود انتخاب می کنید؟

ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در زیر نحوه انتخاب نام دامنه برای مشاغل خود و مهمترین فاکتورها در به دست آوردن نام دامنه خود را یاد خواهید گرفت. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

با “.com” بروید

وقتی نوبت به انتخاب پسوند دامنه خود می رسد ، گزینه های مختلف زیادی در دسترس خواهید بود. این می تواند وسوسه انگیز باشد که با یک TLD نوآورانه و خلاقانه پیش بروید. با این حال ، اگر می توانید همیشه ایده خوبی است که با .com همراه باشید. .com TLD تقریباً رایج ترین و شناخته شده ترین TLD است. بنابراین ، مردم در حال حاضر یک ارتباط داخلی با .com که TLD اصلی است ، دارند. شما می توانید با استفاده از .com از این امر به نفع خود استفاده کرده و یک برند با کیفیت بالاتر بسازید اگر وب سایت شما موفق شد و تصمیم گرفتید با چیزی مانند .co شروع کنید ، احتمالاً لازم است که نهایتا .com را نیز خریداری کنید

افزونه های دامنه دیگر را نیز جستجو کنید

وقتی نام دامنه .com را ثبت می کنید ، در صورت امکان تغییرات دامنه سطح بالایی مانند .biz و .net را انتخاب کنید. آنها را به سایت .com هدایت کنید تا بازدیدکنندگانی که در دامنه اشتباه تایپ می کنند ، بازهم سایت شما را پیدا کنند. به عنوان مثال ، sephora.biz ، sephora.net و sephora.info همه شما را مستقیماً به Sephora.com می برند. با افزایش تعداد ثبت دامنه ها ، نام های خوب و بیشتر رقابتی می شوند. به همین دلیل ، می توانید یک رقیب نسخه URL .net “یا” .biz “URL خود را به دست بیاورید – حتی اگر نسخه” .com “را تضمین کرده اید. از آنجا که این می تواند به ترافیک از دست رفته منجر شود. خرید TLD های محبوب (دامنه های سطح بالا) را برای دامنه انتخابی خود در نظر بگیرید.

آن را کوتاه نگه دارید

وقتی شک دارید دامنه خود را تا حد امکان کوتاه کنید. این امر به یادآوری بیشتر مارک شما کمک می کند. هر چه شخصیت شما کمتر باشد دامنه شما تایپ ، گفتن و اشتراک گذاری با دوستان را آسان تر می کند. اکنون شاید پیدا کردن یک دامنه کلمه ای مرتبط با تجارت شما ، به ویژه امروزه ، دشوار باشد. با این حال ، دو یا سه کلمه کوتاه تر را با هم ترکیب کنید تا چیزی به یادماندنی باشد. بعلاوه ، از آنجا که امروزه کاربران اینترنت بیشتری از تلفن های هوشمند خود برای مرور وب استفاده می کنند ، باید تایپ دامنه خود را در مرورگر خود آسان کنید.

از اسامی و اختصارات “cutesy” خودداری کنید

از میانبرهای ناز مانند ۴U و ۲U در نام دامنه خود استفاده نکنید ، زیرا:

آن را به نام تجاری تبدیل کنید

نام تجاری به این معنی است که وقتی دامنه خود را می بینید یا می شنوید ، مانند یک برند به نظر می رسد. بازدید کنندگان شما با مراجعه به نام دامنه شما می توانند آنچه را که وب سایت شما درمورد آن است مورد بررسی قرار دهند.  وقتی مشتری نامی مانند billreducer.com را می بیند ، یک انتظار را در ذهن خود دارد: این وب سایت قصد دارد با کاهش صورتحساب به نوعی به من در پس انداز کمک کند. نامی را انتخاب کنید که قصد دارد از لحظه خواندن آن ، به مشتریان اطلاع دهد که در چه مکانی هستند. سایت شما باید آنچه را که در برچسب می گوید ارائه دهد و نام دامنه شما این برچسب است. به عنوان مثال ، اگر وسایل حیوانات اهلی را در تولسا می فروشید ، www.tulsapetsupplies.com این امر بازدید کنندگان را به شکلی روشن می کند که مثلاً www.treatsandtoys.com اینگونه نیست.

دامنه ای را انتخاب کنید که به راحتی به خاطر سپرده شود

مشتریان URL وب سایت شما را در آگهی ها ، خبرنامه ها ، نمایش داده شدگان جستجو و سایر وب سایت ها پیدا می کنند ، بنابراین ساخت چوب آدرس مهم است. نام دامنه های به یاد ماندنی اغلب کوتاه ، بامعني هستند و از اعداد جلوگیری می کنند. هرچه نام دامنه طولانی تر یا پیچیده تر باشد ، احتمال يافتن آن کمتر خواهد بود.

از مشکلات حق نسخه برداری خودداری کنید

اگر تقریباً در یک نام دامنه مستقر هستید ، باید مدتی را صرف جستجوی گذشته دامنه خود کنید.

سؤالات زیر را از خود بپرسید:

آخرین موردی که می خواهید پیدا کردن و ثبت نام دامنه کامل است ، فقط این است که بدانید دامنه شما باعث سردرگمی برند می شود ، یا اینکه به طور اتفاقی روی علامت تجاری شخصی می روید. رسانه های اجتماعی را نیز بار دیگر بررسی کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که هر دسته از رسانه های اجتماعی مرتبط هنوز در دسترس است. این به شما کمک می کند تا قوام برند را بسازید و بازدیدکنندگان را آسان تر کنید تا تجارت خود را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند.

قدرت کلمات کلیدی

جستجو در اینترنت بر اساس چارچوبی از کلمات کلیدی و عبارات هنگام نمایه سازی آدرس ها و سایت ها انجام می شود ، بنابراین چرا در هنگام انتخاب نام دامنه خود از این مزیت استفاده نمی کنید؟ کلمات کلیدی Brainstorm مربوط به سازمان شما است و از آنها در شکل دادن نام انتخابی خود استفاده می کنید. به عنوان مثال ، فروشگاه قصابي شما ممکن است گوشت ، دودی ، درمانی شده ، معطر ، دوستانه و خدمات را به عنوان کلید واژه های توصیفی برای تجارت شما نامگذاری کند. یک نام مناسب ممکن است SavoryService.com یا TheSmilingButcher.com باشد. در هر دو دامنه به این واقعیت احترام می گذارد که موتورهای جستجوگر در هنگام فهرست بندی و واکشی اطلاعات برای کاربران ، از چنین کلمات کلیدی کار می کنند ، در حالیکه توضیحی راجع به آنچه مشتریان می توانند در این فرآیند انتظار داشته باشند ، ندارند.

از حریم شخصی خود محافظت کنید

وقتی دامنه خود را ثبت می کنید ، قوانین اینترنت مستلزم آن است که شما به آنها بدهید

ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل