نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس

یک پاپ آپ خوب بازدید کنندگان شما را با طرح و ظاهر خود جذب می کند زیرا پیامی را که برایشان مهم است را ارائه می دهد. در این مقاله ، ما به بهترین افزونه های پنجره وردپرس خواهیم پرداخت که به جذب بازدید کنندگان و افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین افزونه پاپ آپ وردپرس را به شما عزیزان و همراهان معرفی کنیم.

بهترین افزونه های پاپ آپ وردپرس:

Ninja Forms:

Ninja Forms Popup یک افزونه مفید برای ایجاد فرم برای توسعه دهندگان است ، این امکان را می دهد تا محتوای قبل و بعد از فرم را در یک پنجره اضافه کنید. این کمک می کند تا با استفاده از فرم کشیدن و رها کردن ساده و زیبا ، در عرض چند دقیقه فرم ایجاد کنید. در این افزونه که بیشتر برای توسعه دهندگان تازه مفید است ، می توانید به سرعت و به راحتی طراحی فرم های پیچیده و بدون هیچ کد بسازید.

OptinMonster:

OptinMonster محصول پرچمدار در بازار است که به تولید پاپ آپ ها و فرم های گزینه ای می پردازد.

مزایای استفاده از OptinMonster:

Bloom:

Bloom برای ایجاد فرم های زیبا ظاهر شده درست از داشبورد وردپرس استفاده می کند. همچنین یک نسخه آزمایشی افزونه زنده را ارائه می دهد ، که می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا نیاز به خرید آن دارید یا نه.

مزایای استفاده از Bloom:

Icegram:

Icegram افزونه ای با منبع باز است که تعدادی دیگر از قابلیت های متمرکز بر بازاریابی را نیز ارائه می دهد. این یکی از گزینه های رایگان غنی از ویژگی های رایگان است و اگر کمی کاربرپسند تر باشد ، در لیست بسیار بالاتر است. برای کسانی که رویکرد طراحی duck-tape دارند ، Icegram گزینه ای عالی برای sneak کردن در چند ویژگی و بدون هزینه است.

 

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل