نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه ها برای راه اندازی پایگاه دانش در وردپرس

بهترین افزونه ها برای راه اندازی پایگاه دانش در وردپرس

آیا به دنبال یک افزونه پایگاه دانش برای وردپرس هستید؟

یک افزونه پایگاه دانش به شما امکان می دهد اسناد ، آموزش ها ، و مقالات مربوط به آن را به راحتی منتشر کنید. می توانید این منابع را به طور کارآمد سازماندهی کنید  در این مقاله ، ما بهترین افزونه ها برای راه اندازی پایگاه دانش در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد؛ با ما در شتابان هاست همراه باشید.

در یک افزونه پایگاه دانش به دنبال چه چیزی بگردیم؟

گاهی ممکن است یک فروشگاه آنلاین داشته باشید یا خدمات خود را در وب سایت وردپرس خود بفروشید ، داشتن یک بخش پایگاه دانش به شما امکان می دهد بدون افتتاح بلیط پشتیبانی یا صفحه گفتگوی زنده به مشتریان خود کمک کنید. این امر ضمن کاهش درخواستهای پشتیبانی مشتری ، رضایت مشتری را افزایش می دهد.  به طور معمول ، می توانید راهنماهای پشتیبانی خود را به صورت صفحات منفرد در وردپرس منتشر کنید. همچنین می توانید آنها را به صورت پست منتشر کرده و با دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید. یک افزونه پایگاه دانش به شما امکان می دهد منابع نحوه دستیابی خود را جدا کرده و با کارآیی بیشتری سازماندهی کنید.

۱- Heroic KB Plugin

افزونه Heroic KB یک افزونه پایگاه دانش ساده وردپرس است که بسیار قدرتمند و کاملاً برجسته است که به شما امکان می دهد پایگاه دانش قابل جستجو را به سایت موجود خود اضافه کنید ، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. همراه با ویژگی جستجوی سریع AJAX که پاسخ های بی درنگی دارد. شما تمام ویژگی هایی را که از یک افزونه پایگاه دانش قدرتمند مانند طبقه بندی محتوا ، سفارش محتوا ، پیوست های مقاله ، ابزارک های نمایش و… انتظار دارید ، به دست می آورید. بهترین قسمت در مورد این افزونه ویژگی تجزیه و تحلیل داخلی و بازخورد کاربر است که به شما امکان می دهد اطلاعاتی را برای بهبود اسناد موجود خود جمع آوری کنید ، بنابراین می توانید پشتیبانی را کاهش دهید ، در وقت صرفه جویی کنید و فروش را افزایش دهید.

۲- BetterDocs

BetterDocs یک افزونه قدرتمند پایگاه دانش وردپرس که هم کاربرد آسانی دارد و هم جامع است؛ همراه با الگوهای آماده پایگاه دانش برای وردپرس که شامل پشتیبانی از سازندگان صفحه با ابزارک است همچنین می توانید از کد کوتاه برای ایجاد طرح بندی خود و قرار دادن مقالات در هر مکان استفاده کنید. این افزونه شامل یک جستجوی قدرتمند ، فهرست شناور مطالب ، یک ربات پایگاه دانش است که به طور خودکار سعی در یافتن پاسخ هایی برای کاهش درخواست های پشتیبانی دارد. این افزونه همچنین شامل کنترل مبتنی بر نقش کاربر و بینش برای مشاهده آنچه کاربران به دنبال آن هستند ، می باشد.

۳- Echo Knowledge Base

Echo Knowledge Base یکی از بهترین افزونه های پایگاه دانش برای وردپرس است. شما می توانید چندین طرح را انتخاب کنید و گزینه هایی را برای سفارشی کردن همه جنبه ها انتخاب کنید. طرح های متمرکز Basic ، Tabs یا Category را انتخاب کنید. هر طرح دارای یک نوار جستجوی سریع در بالا است ، که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. همچنین می توانید مقالات را در دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید. این افزونه دارای ۵۰۰+ آیکون است که می توانید از آنها استفاده کنید؛ شامل کد کوتاه و الگوهای ایجاد بخش سوالات متداول و نمایش مقالات پایگاه دانش در وب سایت شماست.

۴- weDocs

استفاده از weDocs آسان است و به شما امکان می دهد صفحات اسناد خود را به بخش ها ، اسناد سلسله مراتبی و برچسب ها مرتب کنید. یک رابط کاربری ساده تر برای مدیریت همه اسناد شما از یک صفحه است. این افزونه شامل قالب های اضافی نیست اما به خوبی با تمام قالب های محبوب وردپرس کار می کند.

۵- Encyclopedia / Glossary / Wiki

افزونه Encyclopedia / Glossary / Wiki یک افزونه انعطاف پذیر دانش وردپرس است که به شما امکان می دهد اسناد خود را در قالب واژه نامه سازماندهی کنید. می توانید اسناد و مقالات خود را به ترتیب حروف الفبا یا بر اساس دسته و برچسب ها سازماندهی کنید.این افزونه شامل یک الگوی ساده برای لیست کردن تمام موارد واژه نامه است. می توانید یک ابزارک جستجو ، نظرات مربوط به مقاله های جداگانه را فعال کنید و یک فهرست فیلتر برای مرتب سازی موارد بر اساس حروف الفبا اضافه کنید.

۶- WP Knowledgebase

WP Knowledgebase گزینه عالی دیگری برای ایجاد یک بخش در وردپرس است. این افزونه پایگاه دانش دارای تنظیمات آسان است. شما می توانید مقالات پایگاه دانش خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها سازماندهی کنید. این افزونه از یک الگوی ساده با یک ویژگی جستجوی فوری قدرتمند در بالا استفاده می کند. پس از فعال سازی ، به طور خودکار یک صفحه پایگاه دانش ایجاد می کند که می توانید عنوان یا عنوان URL آن را ویرایش و تغییر دهید. WP Knowledgebase شامل ابزارک هایی برای جستجو ، دسته ها و برچسب ها است که به شما امکان می دهد به راحتی موارد پایگاه دانش را در وب سایت خود نمایش دهید.

۷- BasePress

BasePress یک پایگاه دانش مفید و افزونه مدیریت اسناد وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی صفحات و اسناد پشتیبانی را برای محصولات یا خدمات خود بسازید. همراه با سه الگو برای انتخاب با یک نوار جستجوی فوری پیشرفته که به کاربران کمک می کند تا به سرعت پاسخ ها را پیدا کنند. می توانید مقالات را در بخشها ، دسته ها و برچسب ها برای مرتب سازی مجدد مقالات سازمان دهید. برای هر بخش می توانید یک تصویر و توضیحات اضافه کنید که یک صفحه فهرست بسیار شسته و رفته برای مرور کاربران ایجاد می کند. این افزونه همچنین گزینه های سفارشی سازی آسان برای کنترل ظاهر صفحات مقاله شما را فراهم می کند.

۸- KB Support

افزونه KB Support دارای سیستم مدیریت پایگاه دانش برای ارائه یک سیستم پشتیبانی کامل است که در وب سایت وردپرس شما اجرا می شود. به راحتی می توانید مقالاتی را به بخش پایگاه دانش خود اضافه کرده و آنها را به دسته ها و برچسب ها مرتب کنید. پس از آن ، یک کد کوتاه ساده وجود دارد که می توانید به صفحه وردپرس اضافه کنید تا مقالات پایگاه دانش خود را نمایش دهد. مشتریان در صورت عدم توانایی یافتن پاسخ می توانند بلیط خود را ارائه دهند. این بلیط در داشبورد وردپرس شما نشان داده می شود و می توانید مستقیماً به کاربر پاسخ دهید. افزونه های پرداخت شده ای برای افزایش عملکرد پلاگین مانند توانایی ارسال ایمیل ، ادغام WooCommerce ، پاسخ های کنسرو شده و موارد دیگر وجود دارد.

۹- Very Simple Knowledge Base

Very Simple Knowledge Base یک افزونه پایگاه دانش بسیار ساده و مینیمال برای وردپرس است. در اصل به شما امکان می دهد از پست های موجود خود برای مقالات پایگاه دانش استفاده کنید و سپس آنها را با یک کد کوتاه نمایش دهید؛ سپس موارد مرتب شده بر اساس دسته ها را نمایش می دهد و می توانید طرح های چند ستونی را برای نمایش دسته ها و مقالات بیشتر انتخاب کنید. این افزونه نرم افزار انعطاف پذیری دارد اما هیچ یک از ویژگی هایی را که می توانید در سایر افزونه های پایگاه دانش در این لیست پیدا کنید ، شامل نمی شود. این افزونه همچنین گزینه ای برای جدا نگه داشتن پستهای منظم وبلاگ خود از مقالات پایگاه دانش ارائه نمی دهد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل