نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۹ ابزار برتر چک کردن لینک شکسته آنلاین

9 ابزار برتر چک کردن لینک شکسته آنلاین

لینک شکسته به سایت شما آسیب می رساند. اصلاح لینک های مرده می تواند ترافیک و درآمد را به میزان زیادی گسترش دهد. برای چک کردن دستی لینک های شکسته شده نیازمند وقت زیادی هستیم. بنابراین ، شما به یک چک کننده لینک شکسته خوب نیاز دارید که تمام صفحات وب شما را چک می کند تا لینک های غیرفعال را پیدا کنید.

وقتی لینکی شما را به جایی می برد که اصلاً صفحه ای ندارد یا پیام خطای ۴۰۴ را نشان می دهد. به این لینک ، لینک های شکسته یا مرده گفته می شود. علل بسیاری برای لینک های شکسته وجود دارد. چنین مواردی – صفحه وب هدف در دسترس نیست ، صفحه حذف شده یا لینک مجدد تغییر یافته است که تغییر مسیر داده نشده است.

بهترین ابزار چک کننده لینک شکسته آنلاین:

به هر حال ، لینک شکسته برای بازدید کنندگان بسیار ناراحت کننده است و بیشتر اوقات آنها باز می گردند. بنابراین ، باعث ورود بسیاری از ترافیک ها برای ورود به سایت شما می شود. هنگامی که بازدید کنندگان متعاقباً لینک های مرده پیدا می کنند ، لینک های خراب تر حتی می توانند رتبه شما را کاهش دهند.

از همین رو؛ شما همیشه برای به روزرسانی لینک های خود قدم برمی دارید.

در زیر بهترین ابزار رایگان چک لیست لینک شکسته آنلاین را مشاهده می کنید تا به شما امکان دهد لینک های مرده را پیدا کنید و آنها را ترمیم کنید تا به حالت قبل برگردند.

 

۱-Online Broken Link Checker:

وبلاگ ها و وب سایت های خود را بررسی کنید تا از لینک های مرده مطلع شوید. می توانید تعداد نامحدودی از صفحات وب را اسکن کنید. این ابزار برای هر دو لینک خارجی و داخلی کار می کند. این ابزار لینک های شکسته در بخش HTML صفحه وب شما را نشان می دهد. این ابزار بر روی ویندوز ، iOS ، Linux / UNIX و Mac OS X اجرا می شود. شما می توانید تا ۳۰۰۰ صفحه به صورت رایگان اسکن کنید ، اما هایپر لینک ها در این ابزار صفحات نامحدود هستند.

۲-Dead Link Checker:

این یک چک لیست لینک مرده کاملاً رایگان است. Dead Link Checker سایت شما را کاملاً خزنده می کند و تمام پیوندهای مرده ای که روی سایت شما تأثیر می گذارد را می یابد. این گزینه دارای دو گزینه است – بررسی MULTI برای بررسی چندین سایت و AUTO چک برای بررسی سایت شما در یک بازه منظم و گزارش به شما.

۳-Xenu Link Sleuth:

این یک برنامه جستجوگر لینک شکسته عالی به صورت رایگان است. بررسی لینک های شکسته کار خسته کننده است ، اما Sleuth Link Xenu این کار را برای شما آسان کرده است. برای یافتن لینک های شکسته شده از اسکن از طریق هر صفحه و پیوند ، صفحه وب ریشه و بررسی هایی را انجام می دهد. شما می توانید فیلترهای خود را سفارشی کنید و این ابزار پیکربندی فعال بسیاری را برای جستجوی همه لینک های مرده دارد.

۴-W3C Link Validation Tool:

این ابزار مشکلات مربوط به هوک ها ، لینک ها ، صفحات وب ، CSS و اغلب به کل وب سایت شما را می یابد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، ابتدا از استفاده از CSS و Valid (X) HTML Markup اطمینان حاصل کنید. این جستجوگر لینک شکسته رایگان بخشی از ابزار وب کیفیت و اعتبار سنجی W3C است.

۵-Google Webmaster Tools:

این بهترین ابزار جستجوگر لینک شکسته رایگان از Google است. فراتر از چک کردن لینک کار می کند. بخش خزنده Google Webmaster خطاهای مرتبط با مختلف فهرست بندی ، نقشه سایت و خزیدن را به شما نشان می دهد.

۶-WP Plugin for Broken Link Check:

این ابزار چک کردن لینک های شکسته ، تصاویر گمشده و سایر خطاها را پس از بررسی پست ها ، مطالب ، نظرات و تصاویر پی می برد و به شما اطلاع می دهد. این جستجوگر در سایت های وردپرس محبوبیت بیشتری دارد.

۷-Power Mapper Link Checker:

SortSite ابزاری بسیار محبوب برای آزمایش رایگان لینک های خراب است. با آزمایش کل وب سایت شما لینک های شکسته و مشکلات دیگر را می یابد. این نه تنها پیوندهای شکسته را بررسی می کند بلکه مشکلات پیکربندی سرور را نیز تشخیص می دهد و خطاهای اسکریپت ASP / ASPX / PHP را آزمایش می کند.

۸-Check My Links Google Chrome Page Checking Plugin:

Check My Link یک افزونه محبوب برای افرادی است که از Google Chrome استفاده می کنند. اینافزونه لینک های مرده را با خزیدن کل صفحه وب تشخیص می دهد. این افزونه Chrome است و مخصوصاً برای ویرایشگرهای محتوا ، طراحان وب یا توسعه دهندگان فوق العاده است.

۹-Link Checker:

Link Checker کاملاً رایگان است و پس از خزیدن کل صفحات وب یا اسناد ، لینک های مرده یا شکسته را بررسی می کند. این یک گوگل وب سایت دارای مجوز GPL است و بر روی سیستم های Python 2 اجرا می شود ، و به Python 2.7.2 یا بالاتر نیاز دارد ، اما هنوز از پایتون ۳ پشتیبانی نمی کند.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل