نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس كدامند

بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس كدامند

در اين مقاله ، مي آموزيم که بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس چیست ، چگونه می تواند به وب سایت شما سود برساند و آنچه را که باید در یک افزونه نظرسنجی جستجو کنید چيست. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

افزونه بررسی وردپرس چیست؟

افزونه بررسی WordPress افزونه ای است که به شما امکان می دهد نظر سنجی را برای بازدید کنندگان وب سایت خود انجام دهید. این افزونه ها به شما امکان می دهند تا بازخورد محصولات ، خدمات و حتی وب سایت خود را به طور کلی جمع آوري کنید.

مجموعه ویژگی اصلی که به آن دسترسی پیدا خواهید کرد به افزونه ای که استفاده می کنید بستگی دارد ، اما آنها معمولاً دارای ویژگی هایی مشابه با موارد زیر هستند:

 

چه ویژگیهایی را باید در یک افزونه بررسی وردپرس جستجو کنم؟

۱) طراحی فرم بررسی
قبل از شروع جستجوی افزونه باید از نیازهای نظرسنجی خود استفاده کنید. برخی از کاربران چیزی بیش از یک فرم pop-up ساده نمی خواهند ، در حالی که سایر صاحبان وب سایت فرم های چند صفحه ای را ترجیح می دهند که به شما امکان می دهد پاسخ های خود را در کل ذخیره کنید.

افزونه ها انواع مختلفي دارند برخي از آن ها ساده و برخي ديگر پيشرفته هستند.

ساخته شده در گزارش بررسی

گزارش نظرسنجی نحوه نمایش نتایج نظرسنجی شماست؛ به دنبال یک افزونه نظرسنجی باشید که به شما کمک کند تا نتایج خود را تعیین کنید و نتایج خود را عملی کنید؛ برخی از ویژگی هایی که باید به جستجوی آنها بپردازید ، ایجاد خودکار نمودار و افت درصد ، تعبیه شده در بسته برای نمایش نتایج در وب سایت و موارد دیگر است. دفعات زیادی می توانید داده هایی را که تولید می کنید تبدیل به پست های وبلاگ جذاب و سایر دارایی های قابل اتصال تبدیل کنید.

استفاده از آن چقدر آسان است
در صورتی که نتوانستيد از آن استفاده کنید ، هیچ نکته ای در نصب افزونه وجود ندارد. اطمینان حاصل کنید که افزونه ای را انتخاب کنید که خواست دار بيشتري داشته باشد. هدف این است که نظرسنجی های مفیدی را به سایت خود اضافه کنید ، نه اینکه تمام روز را با یک افزونه صرف کنید ، سعی کنید آن را به کار بگیرید. با این حال ، سهولت استفاده نیز تحت تأثیر آنچه که می خواهید با این افزونه به سرانجام برسانید ، می باشد. هرچه مجموعه ویژگی ها بیشتر باشد و شما بخواهید نظرسنجی های خود را تعامل بیشتری داشته باشید ، منحنی یادگیری بالاتر خواهد بود.

۴- هزینه كلي
در آخر ، باید در نظر بگیرید که یک افزونه چقدر هزینه دارد. معمولاً بیشتر افزونه ها (حتی نمونه های پریمیوم) دارای نسخه های رایگان هستند که در کل دارای ویژگی های کمتری هستند. گاهی اوقات تنها آنچه شما نیاز دارید ویژگی های اصلی هستند و می توانید برای همیشه از نسخه رایگان استفاده كنيد. سایر افزونه ها فقط نسخه های حق بیمه ارائه می دهند ، با نرخ كم ، سالانه یا ماهانه. اطمینان حاصل کنید که افزونه ای را انتخاب کنید که مطابق با بودجه شما باشد.

بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس كدامند

امروزه بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس در بازار وجود دارد. به جای اینکه مرتب سازی بر اساس همه افزونه های موجود ، لیستی از بهترین های زیر را جمع آوری کردیم. افزونه هایی با فرم قدرتمند با عملکرد نظرسنجی ، افزونه های نظرسنجی ساده ، نظرسنجی های تعاملی و موارد دیگر پیدا خواهید ونه ها براي بررسی وردپرس کرد.

۱) WPForms

WPForms یکی از محبوب ترین افزونه های فرم وردپرس در بازار است. علاوه بر امکان ایجاد فرم های آنلاین ، می توانید نظرسنجی ها را برای بازدید کنندگان خود ایجاد کنید. برای استفاده از ویژگی نظرسنجی این افزونه ، باید افزونه نظرسنجی را بدست آورید. این افزونه ویژگی های قدرتمند ایجاد مي كند؛ با برخی از ویژگی های نظر سنجی بسیار مفید مانند اشکال چند صفحه ، ادغام ایمیل و موارد دیگر ترکیب می کند.

هنگامی که می خواهید یک فرم ایجاد کنید ، می توانید با کلیک بر روی یک دکمه ، به راحتی آن را به یک نظرسنجی تبدیل کنید. سرانجام ، شما به ویژگیهای گزارش دهی عمیق دسترسی دارید. این افزونه بررسی وردپرس بطور خودکار نمودارها و گزارشهای تصویری دیگر را از پاسخهای نظرسنجی دریافت می کنید. شما حتی می توانید برای ایجاد گزارش یا گرافیک رسانه های اجتماعی مشترک ، این نمودارها را صادر کنید.

۲)YOP Pll

 

YOP Poll به شما کمک می کند تا نظرسنجی ساده ای ایجاد کنید و آنها را در وب سایت خود قرار دهيد. ویژگی های منحصر به فرد نظرسنجی و جمع آوری داده ها به شما امکان می دهد در هر زمان معینی نظرسنجی ها را انجام دهید.

برای اجرای چندین نظرسنجی در سایت می توانید از کد کوتاه یا ابزارک استفاده کنید. همچنین یک کتابخانه قالب وجود دارد ، بنابراین می توانید موضوعی را پیدا کنید که با طراحی سایت شما مطابقت داشته باشد. اگر حجم بالایی از نظرسنجی ها را انجام می دهید ، می توانید نظرسنجی هایی را که در گذشته ایجاد کرده اید نیز کلون کنید و کپی کنید. این افزونه بسیار آسان است و به راحتی با هر موضوع موجود در بازار ادغام می شود. همچنین در گزارشگری داده از کنترل بالایی برخوردار هستید و می توانید اطلاعاتی را برای نمایش و کدام اطلاعات را برای خصوصی نگه دارید انتخاب کنید.

۳)Gravity Forms

Gravity Forms یکی از طولانی ترین افزونه های وردپرس است. مانند WPForms فوق ، برای افزودن نظرسنجی و عملکرد فرم به سایت خود ، باید افزودنی را دریافت کنید. پس از فعال کردن افزونه ، می توانید فرم های نظرسنجی قوی با انواع زمینه های بررسی تعاملی ایجاد کنید.

نتایج حاصل از نظرسنجی ها و فرم های شما فقط از داخل ناحیه مدیر قابل مشاهده است. برای ایجاد اشکال و نمودارها با داده های خود ، باید داده های CSV را صادر کنید و از یک ابزار شخص ثالث برای ایجاد عناصر بصری استفاده کنید

۴)Quiz and Survey Master

Quiz and Survey Master افزونه ای است که به شما کمک می کند آزمونها و نظرسنجی ها را به وب سایت خود اضافه کنید. این افزونه کمی دشوار است ، اما مستندات گسترده ای را برای کمک به شما در ایجاد آزمونها و نظرسنجی های جذاب پیدا خواهید کرد. نسخه رایگان این افزونه مسابقه مجهز به یک تن از ویژگی های مفید مانند پاسخ های تعاملی ، امتیاز دهی به جواب و حتی تابلوهای اصلی است. با این افزونه وردپرس می توانید فرم های چند صفحه ای و همچنین آزمونها را ایجاد کنید. با این حال ، شما نمی توانید به گزارش و تجزیه و تحلیل داده های عمیق دسترسی پیدا کنید ، مگر اینکه نسخه برتر این افزونه را خریداری کنید.

۵)WP-Polls

WP-Polls یک افزونه نظرسنجی بسیار ساده است؛ برخلاف سایر افزونه های مبتنی بر فرم در این لیست ، این افزونه شامل سازنده فرم نیست. اگر می خواهید ظاهر نظرسنجی خود را به دلخواه تنظیم کنید ، می توانید از الگوهای داخلی استفاده کنید یا کد CSS سفارشی ایجاد کنید. شما فقط می توانید پاسخ ها را از طریق کادرهای کنترل یا دکمه های رادیویی جمع آوری کنید ، بنابراین سطح عمق داده های شما محدود خواهد شد. این فرم برای نظرسنجی رای گیری ساده هنگامی که می خواهید ببینید کاربران یکی از گزینه های دیگر را ترجیح می دهند بهتر است. هنگامی که یک کاربر پاسخی را ارسال کند ، آنها به طور خودکار می توانند نتایج فعلی نظرسنجی را مشاهده کنند

۶) Formidable Forms

Formidable Forms یکی دیگر از بهترين افزونه هاي بررسی با ویژگی های نظرسنجی است. حتی با وجود ویژگی هایی که این ابزار ارائه می دهد ، استفاده از آن بسیار آسان است. شما می توانید به فیلدهای پاسخی مانند جعبه کادر ، دکمه های رادیویی ، کشویی و موارد دیگر شکل دهید. سازنده فرم به رابط کشیدن و رها کردن مجهز است ، بنابراین می توانید به سرعت فرم های پیچیده ای بسازید.

این افزونه همچنین دارای بسیاری از ویژگی های پیشرفته گزارش داده است. می توانید نتایج نظرسنجی خود را با نمودارها ، جداول ، نمودارهای پای ، نمودارهای هیستوگرام و موارد دیگر به نمایش بگذارید. این باعث می شود داده های جمع آوری شده خود را با مخاطبان خود و در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

۷)Poll, Survey, Form, & Quiz Maker by OpinionStage

Poll، Survey، Form & Quiz Maker یک افزونه عالی نظرسنجی است که به شما امکان می دهد انواع نظرسنجی های متقابل مختلف را به وب سایت خود اضافه کنید. نظرسنجی هایی که می توانید با این افزونه وردپرس ایجاد کنید ، حتی می تواند شامل تصاویر و فیلم ها باشد. این می تواند به جذابیت نظرسنجی های شما نسبت به آنچه برخی از افزونه های دیگر ارائه می دهند کمک کند. شما می توانید انواع مختلف سؤال مانند پاسخ های تک یا چندگانه به همراه سؤالات باز و موارد دیگر ایجاد کنید. پس از انجام نظرسنجی های خود ، می توانید آنها را در سایت خود در صفحات ، پست ها ، نوار کناری و مناطق ویجت جاسازی کنید.

ما به شما آموختيم كه بهترين افزونه هاي بررسی وردپرس كدامند. ما را در شتابان هاست ذنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل