نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چرا باید از افزونه W3 Total Cache در وردپرس استفاده کنیم؟

چرا باید از افزونه W3 Total Cache در وردپرس استفاده کنیم؟

سرعت سایت چیزی است که ما آن را بسیار جدی می گیریم. به منظور اطمینان از اینکه مقیاس های سایت ما را حفظ می کند و بارهای زیادی از ترافیک را حفظ می کند ، از افزونه W3 Total Cache استفاده می کنیم. همچنین این افزونه به ما کمک می کند تا با MaxCDN ادغام شویم. این نرم افزار توانایی ذخیره سازی مانند کش صفحه ، کش دیتابیس ، کش مرورگر ، یکپارچه سازی CDN و موارد دیگر را ارائه می دهد. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا به طور کامل راجب این افزونه توضیح دهیم.

Page Cache یا کش صفحه چیست؟

کش صفحه مسئول ایجاد صفحات کش استاتیک برای هر صفحه ای است که بارگذاری می شود ، بنابراین بر روی بارگیری هر صفحه به صورت پویا بارگیری نمی شود. با فعال کردن این امکان ، ضمن بهبود عملکرد ، زمان بار و منابع سرور خود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. برای دیدن نحوه عملکرد حافظه نهان صفحه ، به تصویر زیر مراجعه کنید.

همانطور که به طور عادی می بینید وقتی کاربر به سایت می آید ، صفحه وردپرس را مشاهده می کنید. PHP تماس را تشخیص می دهد ، به پایگاه داده MySQL می رود که صفحه ای را که کاربر شما به دنبال آن است می یابد ، پیدا می کند و سپس آن را صادر می کند. این به منابع سرور نیاز دارد. با فعال کردن کش صفحه ، به شما امکان می دهد تا تمام آن بار سرور را پرش کرده و یک نسخه ذخیره شده را نشان دهید.

کش مرورگر چیست؟

هر بار که شخصی به یک وب سایت مراجعه می کند ، مرورگر شما تمام تصاویر ، پرونده های CSS ، جاوا اسکریپت ها و غیره را در یک پوشه موقت بارگیری می کند تا تجربه وب سایت را ارتقا بخشد. بنابراین وقتی کاربر به صفحه بعد می رود ، سایت خیلی سریعتر بارگیری می شود زیرا همه پرونده های استاتیک در حافظه نهان مرورگر خود قرار دارند. گزینه Browser Cache در W3 Total Cache محدودیت زمانی را در حافظه نهان تنظیم می کند. با توجه به اینکه شما هر روز نماد خود را تغییر نمی دهید ، داشتن پرونده های استاتیک مانند آن که به مدت ۲۴ ساعت ذخیره شده است به شما آسیب نمی رساند.

امیدوارماین مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل