نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

virtualizor چیست و چه کاربردی دارد

virtualizor چیست؟

Virtualizor یک کنترل پنل VPS کنترل وب قدرتمند است که با استفاده از آن یک کاربر می تواند VPS را روی یک سرور با یک کلیک مستقر و مدیریت کند. Virtualizor از سیستم KVM ، Xen ، OpenVZ ، Proxmox ، Virtuozzo ، LXC و غیره با سیستم صدور صورتحساب ساعتی پشتیبانی می کند.

ویژگی های Virtualizor:

صورتحساب صدور ساعت:

Virtualizor دارای یک پنل صورتحساب داخلی است. با استفاده از این ویژگی مدیر می توانید برنامه ها و قیمت گذاری را برای فروشندگان ایجاد کرده و آن ها را برای استفاده از VM به صورت ساعتی شارژ کنید. مدیر همچنین می تواند قیمت گذاری منابع را برای استفاده بیشتر از منابع تنظیم کند. همچنین دارای سه دروازه پرداخت داخلی (Paypal ، Payumoney و ۲checkout) برای پرداخت و اضافه کردن وجوه به virtualizor است. اگر توسط Admins فعال شود ، صورتحساب نیز می تواند روی WHMCS انجام شود.

اتوماسیون آسان با محبوب ترین سیستم های صورتحساب:

Virtualizor از ایجاد از راه دور ماشین های مجازی پشتیبانی می کند. WHMCS / Blesta را می توان پیکربندی کرد تا به محض قبول سفارش (به صورت اتوماتیک یا دستی) VPS را ایجاد کند. تنظیم آن ها بسیار آسان است. شما می توانید VPS را مستقیماً با ماژول ها مدیریت کنید. این فرآیند با استفاده از Virtualizor API به صورت خودکار انجام می شود و به همین دلیل ، VPS مورد نظر به طور خودکار در سرور کنترل می شود.

قالب های آماده سیستم عامل:

Virtualizor با فراهم کردن الگوهای آماده سیستم عامل آماده ، در وقت و تلاش شما صرفه جویی می کند. بنابراین ، دیگر با استفاده از ISO ، کل VPS را از ابتدا ایجاد نمی کنیم. Virtualizor بیش از ۱۰۰ قالب Quick Start Linux و Windows OS را در اختیار شما قرار می دهد. فقط با چند کلیک و الگوی سیستم عامل مورد نظر بارگیری و به طور خودکار بر روی VPS شما نصب می شود.

در دسترس بودن بالا:

Virtualizor از ویژگی زیرساختی در دسترس بالا پشتیبانی می کند. در دسترس بودن بالا ، کیفیت یک سیستم یا مؤلفه است که سطح بالایی از عملکرد عملیاتی را برای یک دوره زمانی معین تضمین می کند. در دسترس بودن زیاد ، نقاط ضعف واحدهای زیرساختی شما را از بین نمی برد. یك نقطه از خرابی ، مؤلفه ای از فن آوری شماست كه در صورت عدم دسترسی ، باعث قطع سرویس خواهد شد.

پشتیبان گیری کاملاً خودکار:

Virtualizor از پشتیبان گیری کاملاً خودکار از VM ها پشتیبانی می کند. از پشتیبان گیری لوکال و همچنین Remote از FTP و SSH پشتیبانی می کند. می توانید فرکانس تهیه نسخه پشتیبان را به صورت ساعتی ، هفتگی ، روزانه و ماهانه تنظیم کنید.

کلاسترینگ قدرتمند:

کلاسترینگ با Virtualizor بسیار آسان است. دیگر هیچ خبری در مورد ترمینال نیست. فقط چند کلیک ماوس کار شما را انجام می دهد. می توانید ظرف چند دقیقه سرورها را از کلاستر اضافه و حذف کنید. همچنین می توانید منابعی مانند CPU ، RAM و Disk را که توسط سرور اصلی یا سرورهای برده استفاده می شود ، نظارت کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل