نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

SEO چیست و چه کاربردی دارد

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است ، این عملیات بررسی افزایش کمیت و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجوی ارگانیک است.

SEO چیست؟

برای درک معنای واقعی سئو ، بیایید آن تعریف را به کنا بگذاریم و به بخش ها زیر نگاه کنیم:

نحوه کار SEO:

شما ممکن است یک موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که بازدید می کنید بدانید و تا یک سؤال را در یک باکس Google ، Yahoo! یا Bing یا هر موتور جستجوی دیگری که از آن استفاده می کنید وارد کنید جادویی کند ، و با یک لیست طولانی از لینک ها به صفحات وب پاسخ دهد. و می تواند به تمام سوال های شما پاسخ دهد.

درست است. اما آیا تاکنون فکر کرده اید که چه چیزی در پشت لیست های جادویی لینک ها قرار دارد؟

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

Google (یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید) خزنده ای دارد که خارج می شود و اطلاعات مربوط به تمام مطالبی را که می توانند در اینترنت پیدا کند جمع می کند. خزنده ها تمام ۱ ها و ۰ ها را به موتور جستجو باز می گردانند تا یک فهرست ایجاد کنند. سپس این فهرست از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند تمام داده ها را با پرس و جو شما مطابقت دهد.

عوامل زیادی وجود دارد که وارد الگوریتم موتور جستجو می شوند ، و در اینجا چگونگی طبقه بندی گروهی از متخصصان اهمیت آنها آورده شده است:

 

 

این SE (موتور جستجو) سئو است.

نکات دیگر سئو:

بخش O از بهینه سازی SEO — جایی است که افرادی که تمام آن محتوا را می نویسند و در سایت های خود قرار می دهند در حال جستجوی آن محتوا و آن سایتها هستند ، بنابراین موتورهای جستجو قادر خواهند بود آنچه را که می بینند و کاربرانی که می توانند درک کنند را از طریق جستجو آنچه را می بینند دوست دارند یا خیر.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل