نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

CSS چیست؟

CSS چیست؟

Sheets Style Cascading ، که بطور مخفف از آن به عنوان CSS یاد می شود ، یک زبان طراحی ساده است که برای ساده تر کردن روند دستیابی به صفحات وب طراحی شده است. CSS نگاه و احساس بخشی از یک صفحه وب را کنترل می کند. با استفاده از CSS می توانید رنگ متن ، سبک قلم ها ، فاصله بین پاراگرافها ، نحوه اندازه گیری ستون ها و نحوه قرار گیری ، تصاویر یا رنگهای پس زمینه استفاده کنید ، طرح های چیدمان ، تغییرات در صفحه نمایش برای دستگاه های مختلف و اندازه صفحه نمایش را کنترل کنید. و همچنین انواع اثرات دیگر.

یادگیری و درک CSS آسان است ، اما کنترل قدرتمندی بر ارائه یک سند HTML ارائه می دهد. معمولاً این زبان با زبانهای نشانه گذاری HTML یا XHTML و یا javascript ترکیب می شود.

در ادامه با در شتابان هاست همراه باشید تا به این موضوع بپردازیزم.

مزایای CSS:

چه کسی CSS را ایجاد و حفظ می کند؟

CSS از طریق گروهی از افراد درون W3C موسوم به گروه کاری CSS ایجاد و نگهداری می شود. کارگروه CSS اسنادی به نام مشخصات ایجاد می کند. وقتی مشخصات مورد بحث توسط اعضای W3C مورد بحث و بررسی قرار گرفته باشد ، به یک توصیه تبدیل می شود.

این مشخصات تصویب شده به این دلیل توصیه نامیده می شوند که W3C هیچ کنترلی بر اجرای واقعی زبان ندارد. شرکت ها و سازمان های مستقل آن نرم افزار را ایجاد می کنند.

نکته: کنسرسیوم جهانی وب ، یا W3C گروهی است که در مورد چگونگی عملکرد اینترنت و نحوه تکامل آن توصیه هایی را ارائه می دهد.

نسخه های CSS:

Cascading Style Sheets level 1 یا (CSS1) به عنوان توصیه در دسامبر ۱۹۹۶ از W3C بیرون آمد. این نسخه به زبان CSS و همچنین یک مدل قالب بندی تصویری ساده برای همه برچسب های HTML توضیح می دهد.

CSS2 در می ۱۹۹۸ به توصیه W3C تبدیل شد و بر پایه CSS1 پایه گذاری می شود. این نسخه پشتیبانی از برگه های سبک خاص رسانه را اضافه می کند. به عنوان مثال چاپگرها و دستگاههای شنیداری ، فونتهای قابل بارگیری ، موقعیت یابی عناصر و جداول.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل