نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ساب دامنه چیست + ویژگی های آن

Sub Domain و نکات مثبت آن

شاید شما هم چندین بار با کلمه ساب دامنه مواجه شده باشید ولی کاربرد یا معنی دقیق آن را متوجه نشده باشید. با شتابان هاست همراه باشید تا در ادامه شما را با این نوع از دامنه ها که امروزه کاربرد های بسیاری دارند آشنا کنیم.

ساب دامنه چیست؟

این نوع از دامنه ها یک زیرمجموعه از دامنه اصلی است. ساب دامنه یک سایت مستقل است بنابراین میتوانید محتوا های مختلفی را در آن بارگذاری کنید بدون اینکه تاثیری بر سایت اصلی بگذارد. همچنین شما میتوانید بدون هیچ تاثیری بر سایت اصلی خود هرچیزی را در آن ها نصب کنید. موتورهای جستوجوگر با این دامنه

ها به عنوان یک سایت مجزا از سایت اصلی و مستقل برخورد میکنند و حقوق آن ها را محفوظ میدانند. حال ما میخواهیم شما را با نکات مثبت این نوع از دامین ها آشنا کنیم.

نکات مثبت ساب دامین ها:

مثال هایی از ساب دامین ها و ویژگی آن ها:

دامین اصلی: shetabanhost.com

ساب دامین: blog.shetabanhost.com

مثال بالا اهداف تاسیس زیر دامنه را نشان می دهد.

ساب دامین تاسیس شده در بالا اهداف مختلف و یا جداگانه از وب سایت و دامین اصلی را دنبال می کند.

در مثال بالا shetabanhost.com اهدافی مانند فروش محصولات و یا اتفاقاتی ک مربوط به آن سایت است را دنبال می کند اما ساب دامنه blog.shetabanhost.com اهدافی مانند ارائه مطالب آموزشی درباره هاستینگ و … را دنبال می کند. ضروری نیست که حتما ساب دامنه شما همان اهداف سایت اصلی را دنبال کند اگر علاقمند باشید می توانید به موضوع دیگری بپردازید، امیدواریم از این مقاله برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل