نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

انتقال مالکیت محدود دیتابیس در WHM

انتقال و انتخاب مالکیت دیتابیس

شاید بعضی از شما همراهان عزیز می خواهید مالکیت دیتابیس خود را به اکانت دیگری و به صورت محدود انتقال دهید ولی نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید. ما را همراهی کنید تا به شما آموزش دهیم این کار را در پنل WHM چگونه انجام دهید.

انتقال مالکیت محدود دیتابیس در WHM:

در cPanel & WHM، ویژگی ای وجود دارد که به عنوان ابزار Database Map در دسترس است و این امتیاز را به شما می دهد که مالکیت بانک های داده و کاربران پایگاه داده را به اکانت cPanel خاص اختصاص دهید. کاربر cPanel که صاحب یک پایگاه داده است می تواند از طریق رابط cPanel به دیتابیس دسترسی داشته باشد و آن را مدیریت کند. این مالکیت در نقشه‌ی داخلی بانک های اطلاعاتی به کاربران حفظ شده و مدیریت پایگاه داده را از رابط cPanel به صاحب دیتابیس اعطا خواهد کرد.

برای انتقال مالکیت دیتابیس مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد پنل WHM خود شوید.

سپس از قسمت SQL Services روی گزینه Database Map Tool کلیک کنید تا این ابزار برای شما اجرا شود.

 

 

در اینجا شما باید نام دامنه یا نام کاربری کاربر cPanel را انتخاب کنید. همچنین می توانید از گزینه “جستجو توسط” برای جستجوی لیست دامنه ها یا کاربران استفاده کنید. سپس بر روی دکمه “Select” کلیک کنید.

 

 

در این صفحه می توانید یک لیست جدا با استفاده از کاما کاربران پایگاه داده را در جعبه متن “Database users” که می خواهید کاربر cPanel در اختیار داشته باشد، وارد کنید.

 

 

در جعبه متن نام های پایگاه داده، باید لیستی از داده های (با استفاده از کاما جدا کنید) مورد نظر خود را برای کاربر cPanel وارد کنید.

 

 

برای به روزرسانی بر روی دکمه “Submit” کلیک کنید.

 

 

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل