نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه MonsterInsights برای وردپرس

افزونه MonsterInsights برای وردپرس

در این بررسی MonsterInsights ، ما در مورد یکی از بهترین و محبوب ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس صحبت خواهیم کرد. این افزونه با بیش از دو میلیون نصب فعال و بیش از ۳۴ میلیون بار دانلود ، آن را از نظر محبوبیت ، به سیزدهمین افزونه وردپرس در همه زمان ها تبدیل می کند. اما افزونه MonsterInsights چیست؟

رسما به عنوان پلاگین داشبورد Google Analytics برای وردپرس توسط MonsterInsights شناخته شده است ، این افزونه شما را با روند اضافه کردن ، شخصی سازی و مدیریت Google Analytics می برد. این افزونه خدمات ردیابی سایت Google را مستقیماً در داشبورد وردپرس شما به ارمغان می آورد ، بنابراین روند پیگیری سایت شما را ساده تر و سریع تر می کند.

تجزیه و تحلیل در درک چگونگی ارتباط سایت شما با مخاطبان شما مهم است. به همین دلیل ، اساس استراتژی تجزیه و تحلیل شما بر روی داده های زمان واقعی بهترین روش برای رشد وب سایت و رقابت است. این مقاله مزایای نصب این افزونه را در وب سایت شما نشان می دهد. همچنین توضیح می دهد که چگونه داده های زمان واقعی می توانند به شما اطلاعات عملی برای رشد سایت شما بدهند.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

بررسی افزونه MonsterInsights:

چرا از آن استفاده می کنیم؟

چند بار آرزو کرده اید که اطلاعات بیشتری در مورد بازدید کنندگان خود داشته باشید؟ مطمئناً با Google Analytics می توانید بینش ارزشمندی بدست آورید ، این یک ابزار عالی است که داده های مهمی را در مورد بازدید کنندگان خود ارائه می دهد. با این حال ، می تواند برای کاربرانی که در خواندن آن معیارها تجربه ندارند ، مورد ارعاب قرار گیرد. علاوه بر این ، دشوار است بدانید از کجا شروع کنید و چگونه می توانید این داده های ارزشمند را به طور مناسب استفاده کنید.

MonsterInsights با ارائه این داده های مهم تجزیه و تحلیل همه در یک نگاه کمک می کند. این فرآیند را با ارائه تنها اطلاعاتی که برای شما به عنوان صاحب وب سایت مفید است و همه بقیه را مفید می کند ، ساده می کند. این برگه های مختلف دارد که داده های مناسبی را برای هر سؤالی که ممکن است داشته باشید فراهم می کند.

اما چرا به ابزار تجزیه و تحلیل نیاز دارید؟ یک ابزار تحلیلی خوب به شما در درک عوامل مرتبط با مخاطب زیر کمک می کند:

نکات مثبت و منفی:

نکتات مثبت:

نکات منفی:

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل