نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه بک آپ گیری از ایمیل ها از طریق JetBackup

نحوه بک آپ گرفت از ایمیل ها از طریق JetBackup

بسیاری از وب سایت های کاربردی برای ارائه خدمات خوب به مشتریان خود به آدرس های ایمیل و داده های مهم ایمیل نیاز دارند. در صورت از بین رفتن هرگونه داده ، ممکن است مشکلی با مشتری ایجاد کند. بنابراین ، ما تهیه بک آپ دوره ای از داده های وب سایت شما که شامل ایمیل نیز است را پیشنهاد می کنیم. ما در این مقاله به شما نحوه بک آپ گیری از ایمیل ها از طریق JetBackup را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

سرور بک آپ تهیه حساب ایمیل را برای آنهایی که از IMAP برای سرور ایمیل دریافتی خود استفاده می کنند ، ذخیره می کند. حساب های ایمیلی که از POP3 استفاده می کنند از بک آپ در سرور برخوردار نیستند زیرا ایمیل در دستگاه لوکال ذخیره می شود. cPanel به کاربر کمک می کند تا از یک حساب کاربری ایمیل بگیرد و آنها را بازیابی کند. در این مقاله کاربر را برای دانلود بک آپ از حساب ایمیل راهنمایی می کنیم.

نحوه بک آپ گیری از ایمیل ها از طریق JetBackup:

کاربر cPanel می توانید بک آپ تهیه حساب ایمیل را با گزینه “JetBackup” در cPanel دانلود کنید. در اینجا ، مراحل زیر را برای دانلود بک آپ از حساب های ایمیل دنبال کنید.

مرحله ۱: با نام کاربری و رمز ورود به cPanel وارد شوید.

مرحله ۲: بر روی E-mail backups در بخش “Jetbackup” کلیک کنید.

 

 

مرحله ۳: در صفحه بک آپ از حساب های ایمیل ، می توانید با ایجاد زمان ، حساب ایمیل موجود را مشاهده کنید. Time Creation Time زمان ایجاد بک آپ را نشان می دهد. حساب ایمیل و تاریخ تهیه نسخه پشتیبان را انتخاب کنید ، روی گزینه ‘Generate Download’ کلیک کنید.

 

 

مرحله ۴: یک پاپ آپ خواهید دید “Notice that we are saving only the last 1 downloads in our server. older downloads will be deleted. are you sure you want to download this backup?”روی دکمه ok کلیک کنید و روند کار را ادامه دهید.

 

 

مرحله ۵: یادداشتی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد ‘Download in progress’. پس از ایجاد لینک دانلود ، روی لینک کلیک کنید و فایل را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

 

 

مرحله ۶: اکنون می توانید بک آپ تهیه شده مورد نیاز خود را در انتها دانلود کنید. در صورت نیاز به حذف بک آپ تهیه شده ، روی گزینه ‘Remove Download’ کلیک کنید.

 

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل