نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه اسپم نشدن ایمیل در وردپرس

نحوه اسپم نشدن ایمیل در وردپرس

بیشتر مدیران با مشکل اسپم شدن ایمیل در وردپرس مواجه شدند و راه حلی برای رفع این مشکل ندارند. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز نحوه اسپم نشدن ایمیل در وردپرس را به شما آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

نحوه اسپم نشدن ایمیل در وردپرس:

نکته۱ از وضعیت ارسال کننده ایمیل مطمئن شوید. این ارسال کننده باید از دامنه وب سایت شما استفاده کند. به عنوان مثال info@shetaban.com و این که این ایمیل باید از قبل ساخته شده و موجود باشد و حتماً امکان دریافت و ارسال برای آن وجود داشته باشد.

برای این منظور حتماً ایمیل مربوطه را چک کنید و از برگشت نخوردن ایمیل‌ها توسط آن مطمئن شوید. چنانچه با آن مشکلی دارید حتما به میزبان داده خود تیکت بدهید ئ مشکل را با آن ها در میان بگذارید.

نکته ۲ گاهی ایمیلی که وارد می‌کنید از سرویس‌های Gmail و… است و چون ایمیل مورد نظر از دامنه سایت شما نیست، عمل نخواهد کرد و احتمال اسپم شدن ایمیل‌ها در وردپرس در این شرایط وجود دارد.

نکته ۳ برای خبرنامه‌ها یک ایمیل جهت مسیر بازگشت تعیین کنید و ترجیحاً ایمیلی باشد که به صورت منظم آن را چک می‌کنید. خطاها و مشکلات را با کمک آن زودتر متوجه می‌شوید. در واقع این آدرس ایمیل می‌تواند همان آدرس فرستنده باشد.

یک راه حل ساده برای جلوگیری از اسپم نشدن ایمیل:

سرویس‌دهنده‌های ایمیلی یا خدمات ارسال خبرنامه زیادی وجود دارند که محدودیت اسپم شدن ایمیل‌ها در وردپرس را اصلا ندارند. باید آن‌ها را بابید و از آنها استفاده کنید. به طور مثال یکی از برترین و پراستفاده‌ ترین سرویس‌های کاربردی در این زمینه ، MailChimp است که بسیار کار شما را ساده‌تر می کند.

نکته مهم :

قبل از هر تنظیم و هر کاری، ابتدا سیستم ایمیل را از روی هاست خود چک کنید و وضعیت دامنه، آدرس IP که در لیست سیاه وجود نداشته باشند را چک کرده و اگر موردی بود آنها را رفع نمایید. برای این امر نیز می توانید از سایت‌های چک کننده‌ ای مانند Mxtoolbox استفاده نمایید.

پس از رفع و دریافت ایمیل‌های هاست شما توسط سرویس‌دهندگان ایمیل، حال به وردپرس خود رفته و با تنظیمات مورد نیاز SMTP و یا استفاده از MailChimp از سرویس ایمیل در وردپرس خود بدون هیچ نگرانی استفاده نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل