نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه تنظیم اولین Google Ad شما

نحوه تنظیم اولین Google Ad شما

شما می توانید اولین کمپین Google Ad خود را فقط در چند دقیقه و با هزينه كردن چند دلار تنظیم کنید. برای اینکه بیشترین تأثیر را با Google Ad داشته باشید ، قبل از شروع کار چند چیز است که باید بدانید. در این مقاله ، مراحل تنظیم اولین Google Ad را از مرحله برنامه ریزی و از طریق تجزیه و تحلیل آموزش مي دهيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱) برنامه ریزی keyword روش موثر براي ad موفقیت آمیز است

قبل از شروع ساخت اولین Google Ad خود ، به کلمات کلیدی که افراد برای پیدا کردن وب سایت شما استفاده می کنند فکر کنید. بهترین انتخاب برای انتخاب گروه بندی کلمات کلیدی که بیشتر مربوط به شغل شما است ، انتخاب كنيد. Google Ads به شما امکان می دهد تا در هر ad حداکثر ۱۰ عبارت کلمه کلیدی استفاده کنید.

اگر مطمئن نیستید از کدام کلمات کلیدی استفاده کنید ، می توانید Google Keyner Planner را امتحان کنید. چند کلید واژه یا URL وب سایت خود را وارد کنید و Google لیستی از پیشنهادات را به شما ارائه می دهد.

بهتر است نام تجاری خود را به عنوان یک کلمه کلیدی نیز ذکر کنید ، زیرا این امر به افراد کمک می کند تا تجارت خاص شما را در نتایج جستجو پیدا کنند. (همچنین ، اگر شما از نام کسب و کار خود به عنوان یک کلمه کلیدی استفاده نمی کنید اما رقبای شما از آن استفاده می کنند ، می توانند از شما در نتایج جستجو پیشی بگیرند.)

 

۲) به سؤالات Google Ads پاسخ دهید تا مرحله نخستین فعالیت خود را تعیین کنید

با کلمات کلیدی خود ، به ads.google.com بروید و با حساب Gmail خود وارد شوید یا یک حساب Google ایجاد کنید. Google برای شروع کار چند سؤال از شما خواهد پرسید.

۳) هدف اصلی شما چیست؟

آیا می خواهید افراد بیشتری با تجارت شما تماس بگیرند ، به وب سایت شما مراجعه کنند یا به فروشگاه شما بیایند؟ در حال حاضر یک هدف را انتخاب کنید.

۴) كاربران شما کجا هستند؟

شما باید موقعيت را که می خواهید هدف بگیرید انتخاب کنید. این قسمت می تواند تعيين كننده یک کد پستی کوچک يا یک کشور بزرگ باشد.

۵) کلمات کلیدی شما چیست؟

جستجوي کلمه کلیدی شما اهمیت دارد. بر روی “افزودن موضوع کلمه کلیدی” کلیک کنید ، کلمات کلیدی را که انتخاب کرده اید تایپ کنید و البته Google Ad کلمات کلیدی مرتبط تری را پیشنهاد می کند.

در هر موضوع می توانید ۱۰ کلمه کلیدی داشته باشید. هر موضوع به تطابق ad شما با جستجوهای مرتبط کمک می کند.

۶) عناوین و توضیحات مربوط به ad خود را بنویسید

بعد از تنظیم موضوع کلمه کلیدی خود ، زمان آن رسیده است که به مرحله بعدی بروید:

عناوین (Headlines)

عناوین بخش های قابل کلیک آبی رنگ شما هستند. ad شما می تواند دارای سه عنوان باشد ، هرکدام حداکثر ۳۰ کاراکتر دارد. یکی از این عناوین باید نام کسب و کار شما باشد.

 شرح (Description)

بعد از عناوین ، توضیحی وجود دارد که متن کوچکتر است. شما دو خط توصیف با حداکثر ۹۰ کاراکتر دارید. حال چرا؟ هرچه فضای ad شما در یک صفحه بیشتر شود ، فضای کمتری برای ad رقبا وجود دارد.

آدرس های اینترنتی (URLs)

مرحله بعدی : Google ad شما به طور خودکار URL اصلی شما را با رنگ سبز نمایش می دهد. این قابل کلیک نیست و اساساً این امکان وجود دارد که به كاربری اطلاع دهیم که ad از چه وب سایتي استفاده می کند. برای رسیدن به وب سایت خود ، آنها روی عناوین شما کلیک می کنند. برای این کار ، می خواهید نشانی اینترنتی را که در واقع ارسال می کنید به قسمت “نشانی اینترنتی نهایی” اضافه کنید. “این ممکن است با URL نمایش شما متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، اگر ad شما روی یکی از محصولات یا خدمات شما متمرکز شده است ، URL نهایی شما باید صفحه دسته مربوطه ، صفحه فرود یا صفحه محصول باشد. این کمک می کند تا کوتاه ترین مسیر ممکن بین ad شما و آنچه كاربر به دنبال آن است ایجاد کند.

۷) استفاده از برنامه های افزودنی را در نظر بگیرید

می توانید اطلاعاتی را که در هر  ad درج شده است با پسوند extend گسترش دهید. این ابزارها را در فهرست منوی سمت چپ در زیر ad و پسوندها خواهید یافت. پسوندهای سایت به شما امکان می دهد تا پیوندهای بیشتری را در کپی ad خود به صفحات مختلف سایت خود وارد کنید. برنامه های افزودنی فراخوان به شما امکان می دهد معاملات یا خدمات ویژه ای را ارائه دهید. در این مثال ، فراخوان ها حمل و نقل رایگان شرکت ، ساعت خدمات كاربری و خط مشی مطابقت قیمت را نشان می دهد.

۸) بودجه ad روزانه خود را انتخاب کنید

Google بر اساس کلمات کلیدی ، اندازه مخاطب و اهداف خود ، میانگین نرخ روزانه را برای شما پیشنهاد می کند. برای هر ردیف بودجه ، می توانید ببینید که تعداد بازدیدها و کلیک های ad شما در هر ماه باید چقدر باشد.

 

۹) تاریخ هایی را که می خواهید کمپین خود را اجرا کنید تنظیم کنید

می توانید تاریخ شروع و پایان را برای کمپین خود انتخاب کنید. همچنین می توانید کمپین خود را در تاریخ پایان و بعد از شروع کار تنظیم کنید.

۱۰) قبل از ارسال ، آگهی خود را بررسی کنید

پس از اتمام همه چیز ، می توانید ببینید که چگونه ad شما در نتایج جستجوی تلفن همراه و دسک تاپ و در وب سایت های Google Partner ظاهر می شود. اگر نياز به ويرايش داشت مي توانيد برگشته و آن را دوباره اصلاح كنيد.

۱۱) ad خود را برای تأیید ارسال کنید

هنگامی که آن را ارسال کردید ، برای تأیید ویراستار وارد صف می شوید. در اینجا Google اطمینان می یابد که ad مطابق با استانداردهای آنها است و از خط مشی های Google Ads پیروی می کند. معمولاً Google کمتر از ۲۴ ساعت طول می کشد تا ad شما را تأیید کند. اگر بنا به دلایلی ad شما تأیید نشود ، مشكل را به شما اطلاع می دهند بنابراین می توانید سعی کنید مشکل را اصلاح کنید.

ad بیشتری را در همین موضوع ایجاد کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارند. بهترین کار ایجاد سه تا پنج ad بر اساس همان کلمات کلیدی و موقعيت است ، بنابراین می توانید عملکرد آنها را پیگیری و مقایسه کنید. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل