نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

مدیریت کامنت ها در وردپرس

مدیریت کامنت ها در وردپرس

WordPress یک سیستم نظری داخلی دارد که امکان تعامل جامعه در مورد محتوای شما را فراهم می کند. Comments Moderation یک ویژگی موجود در وردپرس است که به شما امکان می دهد بدون تأیید یا مدیر وبلاگ خود از انتشار نظرات در وب سایت ها جلوگیری کنید. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا بطور کامل شما را با مدیریت کامنت ها در وردپرس آشنا کنیم.

کامنت:

کامنت اجازه می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت با خوانندگان ارتباط برقرار کنند و این امکان را برای اضافه کردن ورودی در یک مقاله خاص برای پرسیدن سؤال و بازخورد فراهم می کند. در سایت های وردپرس ، یک کاربر با یک نام و ایمیل معتبر می تواند بدون تأیید هویت خود ، نظر خود را ارسال کند. به طور پیش فرض ، نظرات بر اساس موضوع روشن می شوند ، فرم نظر در پایین هر پست و صفحه وب سایت وجود دارد.

اگر کسی نظری ارائه دهد ، تا زمان تأیید یا حذف شما به حالت تعلیق در می آید. این به شما امکان می دهد آنچه را که در وب سایت خود مشاهده می کنید کنترل کنید.

مدیریت کامنت ها:

صفحه نظرات در وردپرس دارای چهار زبانه مختلف مانند همه نظرات ، در انتظار ، تأیید ، اسپم و حذف شده ها است. برای تأیید کامنت، روی کامنت کلیک کنید. برای اینکه دیدگاهتان در وب سایت قابل مشاهده باشد ، روی تأیید کلیک کنید. با کمک لینک پاسخ به اظهار نظر پاسخ دهید. هنگامی که ما به اظهار نظر پاسخ می دهیم ، به طور خودکار نظرات را تأیید می کند.

اسپم:

کامنت هایی با گروهی از لینک ها ، کلمات کلیدی و شخصیت های عجیب و غریب – این نوع مجزا از کامنت اسپم است و یک کامنت غیر واقعی است.

وقتی یک نظر به عنوان اسپم علامت گذاری شود ، Akismet یاد می گیرد که نظرهای مشابه را بدست آورد. نظرات اسپم در زیر برگه اسپم ظاهر می شود. نیازی به بازدید از این برگه نیست. اما ، وقتی کاربر شکایت می کند که نظرات آنها در وب سایت شما نشان داده نشده است ، این اولین جایی است که باید تماشا کنید. هنگامی که یک نظر به اشتباه به عنوان اسپم ذکر شده است ، بر روی Not Spam کلیک کنید تا آن را از اسپم به حالت انتظار منتقل کنید.

نحوه مشاهده کامنت ها برای یک پست مشخص:

با ویژگی ویرایش پست این امکان موجود دارد. به این صورت که به پست مورد نظر در سایت خود مراجعه کنید گزینه ویرایش را بزنید حال شما می توانید تمام کامنت ها را برای این پست مشخص نگاه کنید.

ویرایش ، حذف ، پاسخ دادن و تعدیل نظرات مستقیماً از اینجا امکان پذیر است. اگر کاربر نظر را در زیر ویرایشگر پست مشاهده نکرد ، از گوشه سمت راست بالای صفحه روی دکمه گزینه های صفحه کلیک کنید. این یک منو را نشان می دهد که در آن کاربر می تواند کادر کنار Comments را بررسی کند. سپس به سادگی به پایین بروید ، و نظرات را برای آن پست در زیر ویرایشگر پست مشاهده کنید.

فعال بودن یا نبودن کامنت ها:

اگر کاربر نمی خواهد کامنت فعال شود ، وردپرس اجازه خاموش کردن نظرات را می دهد. یک پیام را در صفحه ویرایشگر پست ویرایش کنید و به جعبه متا بروید. در اینجا کادر کنار گزینه “مجاز کردن نظرات” را علامت بزنید.

اگر در صفحه ویرایش پست متا وجود ندارد ، بر روی دکمه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید. با این کار ، یک منو نمایش داده می شود تا کادر کنار بحث بررسی شود. بعد از آن به پایین بروید و یک کادر متا در زیر ویرایشگر پست وجود دارد.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل