نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه پستی را از صفحه اصلی در وردپرس پنهان کنیم؟

How to Hide a Post From Home Page in WordPress

آیا تاکنون خواسته اید پست وبلاگ خود را از صفحه اصلی وردپرس یا صفحه بایگانی وبلاگ خود مخفی کنید؟ در حالی که می توانید پیام های وردپرس را با رمز محافظت یا خصوصی محافظت کنید ، در برخی موارد ممکن است بخواهید پست را از صفحه اصلی خود مخفی کنید در حالی که هنوز هم به دیگران اجازه می دهید در صورت داشتن لینک مستقیم ، آن را مشاهده کنند.

در این مقاله نحوه پنهان کردن پست ها از صفحات انتخاب شده در وردپرس مانند صفحه اصلی ، بایگانی دسته ها ، نتایج جستجو و موارد دیگر به شما نشان خواهیم داد. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

روش ۱: یک پست وردپرس را با استفاده از افزونه از صفحه اصلی مخفی کنید.

این روش آسانتر است و برای مبتدیان نیز توصیه می شود. اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WordPress Hide Posts است. پس از فعال شدن افزونه ،بروید و پستی را که می خواهید پنهان کنیدو یا ویرایش کنید. در ستون سمت راست ویرایشگر متوجه می شوید که بخش جدیدی از “پنهان کردن پست ها” وجود دارد.

با کلیک بر روی آن گزینه های افزونه آشکار می شود. می توانید این پست را در صفحه اول و صفحه وبلاگ ، دسته یا صفحات برچسب ، صفحه نویسندگان و نتایج جستجوی سایت مخفی کنید. به سادگی گزینه هایی را که دوست دارید انتخاب کنید و سپس پست خود را ذخیره کنید.

بسته به گزینه هایی که انتخاب کرده اید ، اکنون می توانید به آن صفحات مراجعه کرده و آن پست خاص در لیست قرار نخواهد گرفت. کلیه کاربرانی که آدرس مستقیم (ارسال پیوند مستقیم) دارند ، می توانند با وارد کردن URL آن را مشاهده کنند. در حالی که این روش ساده ترین است ، فاقد چندین گزینه قدرتمند است.

به عنوان مثال ، شما نمی توانید یک صفحه یا یک نوع پست سفارشی مانند محصولات WooCommerce پنهان کنید. همچنین گزینه ای برای مخفی کردن پستی از فید RSS وردپرس وجود ندارد.

روش ۲: پیام ها و صفحات وزدپزس را به صورت دستی مخفی کنید.

این روش شما را ملزم به اضافه کردن کد به سایت وردپرس خود می کند. وردپرس از یک جستجوی دیتابیس برای واکشی و نمایش پست ها بر اساس صفحه ای که کاربر در حال مشاهده است استفاده می کند. همچنین هوک های داخلی برای اصلاح کوئری قبل از اجرای آن فراهم می کند.

ما از آن هوک ها برای اصلاح کوئری وردپرس استفاده خواهیم کرد و پست ها ، صفحات و انواع پست های وردپرس را در بخش های مختلف پنهان می کنیم.

می توانید با استفاده از افزونه کد امنیتی که ایمن تر است ، سایت خود را اضافه کنید و باعث خراب شدن سایت شما نشود. از طرف دیگر ، می توانید کد دلخواه را به پرونده های function.php یا افزونه اختصاصی سایت خود اضافه کنید.

پست ها یا صفحات وردپرس را از صفحه اصلی مخفی کنید:

کد زیر از برچسب مشروط is_home () برای فهمیدن کاربر در حال مشاهده صفحه اصلی استفاده می کند. در صورت وجود ، شناسه پست از کوئری خارج می شود.

function wpb_exclude_from_home($query) {
if ($query->is_home() ) {
$query->set('post__not_in', array(1737, 1718));
}
}
add_action('pre_get_posts', 'wpb_exclude_from_home');
فراموش نکنید که شناسه های موجود در آرایه را با شناسه واقعی پست یا صفحاتی که می خواهید حذف کنید جایگزین کنید.
امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.
ما را در شتایان هاست دنبال کنید.
خروج از نسخه موبایل