نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه رفع ارور بروزرسانی وردپرس

نحوه رفع ارور بروزرسانی وردپرس

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی ارور بروزرسانی وردپرس را برطرف کنید. ما همچنین توضیح خواهیم داد که چه چیزی باعث بروز این مسئله می شود و چگونه می توان از این مسئله در آینده جلوگیری کرد. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چه عواملی باعث بروزرسانی ناموفق یا انتشار خطای ناموفق در وردپرس می شود؟

عدم برقراری ارتباط با WordPress REST API باعث بروز خطای ‘Update Failed’ یا ‘Publishing Failed’ در وردپرس می شود.

اساساً ، وردپرس برای ارسال و دریافت درخواست به دیتابیس وردپرس ، گاهی از مجموعه API ها به نام ‘REST API’ استفاده می کند. اگر نتواند آن درخواست ها را ارسال و دریافت کند ، ممکن است برخی از بخشهای وب سایت وردپرس شما نتوانند کار کنند. این شامل ویرایشگر block وردپرس است که از API برای ارسال درخواست های به روزرسانی و انتشار به وردپرس استفاده می کند.

چرا وردپرس امکان استفاده از REST API را ندارد؟

حال ممکن است از خود بپرسید که اگر من هیچ تغییری در وب سایت خود ایجاد نکردم ، پس چرا REST API به تنهایی کار خود را متوقف کرد؟

تعدادی سناریو وجود دارد که ممکن است مانع استفاده وردپرس از REST API شود. به عنوان مثال ، ممکن است شما به اینترنت متصل نباشید یا اتصال خود را از دست داده باشید.

دلایل دیگر ممکن است کمی پیچیده تر باشد. به عنوان مثال ، ممکن است شما به طور تصادفی URL سایت را تغییر داده باشید ، یک افزونه وردپرس ممکن است باعث بروز این مشکل شود یا سرویس شخص ثالثی تماس های API را مسدود کند.

مرحله ۱:

اتصال اینترنت و URL سایت خود را بررسی کنید

مهمترین دلیل ارور بروزرسانی در وردپرس قطع ارتباط WiFi است. اگر هنگام نوشتن یک پست وبلاگ ، کامپیوتر شما اتصال به اینترنت را قطع کند ، وردپرس در ذخیره تغییرات شما موفق نخواهد شد. اگر اینترنت شما خوب کار می کند ، مورد بعدی که می خواهید بررسی کنید تنظیم URL سایت وردپرس شماست. کافی است به Settings » General بروید و از صحت گزینه های آدرس سایت و آدرس وردپرس اطمینان حاصل کنید. برای اکثر وب سایت ها ، باید URL های یکسان در هر دو زمینه داشته باشید.

اگر تنظیمات URL سایت شما خوب به نظر برسد و به اینترنت متصل باشید ، می توانید به سراغ عیب یابی بیشتر بروید.

مرحله ۲:

با استفاده از WordPress Site Health وضعیت REST API را بررسی کنید

وردپرس دارای یک ابزار داخلی برای سلامت سایت است که اطلاعات مهمی در مورد امنیت و عملکرد سایت شما را نشان می دهد. برای مشاهده گزارش کافیست به صفحه Tools »Site Health بروید. اگر REST API کار نمی کند ، آن را تحت عنوان بهبود یافته مشاهده خواهید کرد.

همچنین ممکن است برخی از اطلاعات رفع اشکال را به شما نشان دهد که ممکن است توضیح دهد چه اتفاقی افتاده است که وردپرس با REST API تماس برقرار کرده است. مطالعه این موضوع ممکن است به شما نشان دهد که افزونه یا سرویس شخص ثالث چه مشکلی برای شما ایجاد می کند.

مرحله ۳:

همه افزونه های وردپرس خود را غیرفعال کنید

اگر یک افزونه وردپرس باعث کند REST API شده باشد ، ساده ترین راه برای یافتن آن غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس است. می توانید به صفحه Plugins »Plugins Installed بروید و کادر انتخاب همه افزونه ها را علامت بزنید. پس از آن ، از لیست Bulk Actions برای غیرفعال کردن تمام افزونه ها استفاده کنید.

پس از آن ، می توانید به صفحه ویرایش پست بروید و سعی کنید آن را به روز کنید. اگر خطای Update Failed از بین رفت ، این بدان معناست که یکی از افزونه های شما باعث بروز این مشکل شده است. اکنون می توانید افزونه های وردپرس خود را یکی یکی فعال کنید و سعی کنید خطا را بازتولید کنید. هنگامی که افزونه را برای ایجاد مشکل پیدا کردید ، می توانید از نویسنده افزونه پشتیبانی بگیرید یا یک افزونه جایگزین پیدا کنید. از طرف دیگر ، اگر غیرفعال کردن تمام افزونه های وردپرس خطایی را برطرف نکرد ، به مرحله بعدی ادامه دهید.

مرحله ۴:

سرویس فایروال وب سایت را بررسی کنید

اگر از سرویس فایروال وب سایت مانند Sucuri یا Cloudflare استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که این سرویس ها درخواست های REST API را مسدود کنند.

اگر فیلترهای فایروال آنها آدرس IP شما را مشکوک بدانند ، این اتفاق می افتد. اگر وب سایت شما در معرض حمله DDOS باشد ، ممکن است آنها درخواست های REST API را مسدود کنند.

اگر از Cloudflare استفاده می کنید ، می توانید Cloudflare را موقتاً غیرفعال کنید تا ببینید آیا این مسئله مشکل شما را برطرف می کند.

به طور معمول ، تنظیمات Cloudflare را در بخش دامنه ها در داشبورد هاست خود پیدا خواهید کرد. کاربران Bluehost می توانند در زیر سایتهای My Sites » Manage » Performance عملکرد مشاهده شوند.

اگر از Sucuri استفاده می کنید ، می توانید با تیم پشتیبانی آنها تماس بگیرید و آنها می توانند آدرس IP شما را در لیست سفید قرار دهند یا به شما اطلاع می دهند که چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است.

افزونه ها و خدمات فایروال رایج ترین دلیل ارور بروزرسانی هستند. با این حال ، اگر هنوز خطا را مشاهده می کنید ، چند کار دیگر وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مرحله ۵:

ورود به سیستم اشکال زدائی وردپرس را فعال و مرور کنید

وردپرس با ویژگی داخلی برای ثبت همه خطاهای وردپرس همراه است. خطاهای REST API را ثبت نمی کند ، اما به شما کمک می کند مشکلات دیگری را که باعث ایجاد خطا می شوند را ببینید.

به سادگی خطوط زیر را به فایل  wp-config.php خود اضافه کنید.

// Change WP_DEBUG to true

define( 'WP_DEBUG', true );

// Keep a log of WordPress errors

define( 'WP_DEBUG_LOG', true );

فراموش نکنید که تغییرات خود را ذخیره کرده و فایل را دوباره در سرور خود آپلود کنید. اکنون می توانید برای تولید مجدد خطا ، پستی را در وردپرس منتشر یا به روز کنید.

پس از آن ، می توانید با استفاده از سرویس گیرنده FTP به حساب هاست وردپرس خود متصل شوید و به / wp-content / پوشه بروید. از اینجا می توانید فایل debug.log را در کامپیوتر خود دانلود کنید.

می توانید فایل  را در یک ویرایشگر متن ساده مانند Notepad باز کنید. این ممکن است حاوی چند خطا ، هشدار یا اخطار باشد که توسط وردپرس هنگام کار در سایت خود یا بازدید یک کاربر از آن گرفته شده است.

اگر موردی را مشاهده کردید که شما را به یک افزونه یا فایل تم نشان می دهد ، سپس می توانید هنگام درخواست پشتیبانی در بخشهای WordPress.org یا ارائه دهنده هاست خود ، این خطا را ذکر کنید.

مرحله ۶:

به طور موقت به ویرایشگر کلاسیک وردپرس بروید

یک راه حل موقتی برای این خطا فعال کردن ویرایشگر کلاسیک است. این ویرایشگر قدیمی وردپرس است که برای به روزرسانی و انتشار محتوا به REST API اعتماد نمی کند.

با نصب و فعال سازی افزونه Classic Editor می توانید آن را فعال کنید. پس از فعال سازی ، می توانید پستی را که کار می کردید به سادگی ویرایش کنید. شما می توانید آن را ذخیره کنید و بدون دیدن ارور بروزرسانی در وردپرس ، آن را ذخیره و منتشر کنید.

مرحله نهایی:

درخواست پشتیبانی کنید

اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شد ، ممکن است لازم باشد درخواست پشتیبانی کنید. می توانید با تماس مستقیم با ارائه دهنده هاست خود شروع کنید. آنها دسترسی به گزارش های سرور و ابزارهای اضافی دارند. همچنین می تواند توسط یک سرور با پیکربندی اشتباه تنظیم شده باشد یا در انتهای آنها دچار اشکال شود.

ما به شما نحوه رفع ارور بروزرسانی وردپرس را آموزش داده ایم. ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل