نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه رفع خطای RSS Feed در وردپرس

نحوه رفع خطای RSS Feed در وردپرس

بعضی اوقات ممکن است با خطای RSS Feed در وب سایت وردپرس خود مواجه شوید. انواع مختلفی از خطاهای RSS Feed وجود دارد. آنها عمدتا به دلیل تغییراتی که در تم یا افزونه های شما ایجاد شده است ایجاد می شوند. در این مقاله به شما نحوه رفع این خطاها را آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

علل رایج خطاهای RSS Feed وردپرس:

علت خطاهای RSS Feed وردپرس چیست؟ بیشتر این خطاها به دلیل قالب بندی ضعیف ایجاد می شوند. XML یک زبان نشانه گذاری دقیق است که توسط RSS Feed استفاده می شود. گاهی اوقات ، یک خط وجود ندارد یا یک برگه اضافی وجود دارد که می تواند RSS Feed شما را خراب کند.

این خطا چیزی شبیه به این خواهد بود:

XML Parsing Error: XML or text declaration not at start of entity Location: http://example.com/feed Line Number 2, Column 1:

این خطا بسته به مرورگر شما ممکن است متفاوت باشد.

همچنین می توانید هنگام بازدید از فید خود در یک مرورگر ، این پیام خطا را مشاهده کنید:

Warning: Cannot modify header information – headers already sent by (output started at /home/username/example.com/wp-content/themes/twentyseventeen/functions.php:433) in /home/username/example.com/wp-includes/pluggable.php on line 1228

رفع خطای RSS Feed در وردپرس:

بسته به دلیل وقوع آنها روشهای مختلفی برای رفع این خطا در وردپرس وجود دارد.

رفع اشکالات RSS Feed وردپرس به صورت دستی:

قالب بندی ضعیف به احتمال زیاد دلیل این خطا است. قالب بندی ضعیف ناشی از یک فضای خالی پس از بستن برچسب PHP در یک افزونه یا پرونده function.php تم شما است.

ممکن است اخیراً یک قطعه کد را در تم خود یا پرونده function.php در child theme آن اضافه کنید. شما باید آن را با ویرایش پرونده رفع کنید.

اطمینان حاصل کنید که در پایان فایل فانکشن های شما یک برچسب PHP بسته شده وجود دارد ، مطمئن شوید که پس از آن هیچ گونه خرابی خط یا فضای اضافی وجود ندارد. در پایان پرونده نیازی به برچسب بسته شدن PHP نیست ، به همین دلیل بهتر است برچسب PHP بسته شده را با هم حذف کنید.

این باید مشکل ناشی از قالب بندی ضعیف را برطرف کند ، در غیر اینصورت ، در ادامه با ما همراه باشید تا روش دیگری را نیز آموزش دهیم.

افزونه برای رفع خطاهای RSS Feed وردپرس:

Fix My Feed RSS Repair افزونه ای است که می توانید از آن برای حذف این خطا در وردپرس استفاده کنید. آن را دانلود ، نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی ، به صفحه ابزارها »صفحه رفع اشکال RSS Feed بروید.

روی دکمه ‘Fix Feed’ کلیک کنید. این تنها کاری است که شما باید انجام دهید.

اکنون می توانید با مراجعه به فید خود در یک مرورگر بررسی کنید یا با استفاده از ابزاری مانند اfeed validator ، آن را آزمایش کنید.

دو روش بالا مشکل شما را حل می کند. اگر غیر این صورت بود سوال خود را در بخش نظرات اعلام کنید تا ما بتوانیم به شما کمک کنیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل