نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونه خطای Too Many Redirects را در وردپرس برطرف كنيم

چگونه خطای Too Many Redirects را در وردپرس برطرف كنيم

ممكن است شما كاربران عزيز با خطاي Redirects در وردپرس مواجه شده باشيد. اما بعضی اوقات ممكن است اجرای یک سایت WordPress.org که خود میزبان آن هستيد باعث برخی از اشتباهات شود. يكي از خطاها ، خطاي  Redirects در وردپرس است؛ این یک مسئله رایج است که ممکن است برخي از کاربران وردپرس با آن روبرو شوند

در این مقاله ، ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه خطای Too Many Redirects را در وردپرس برطرف کنید. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

در Firefox ، این خطا به این صورت زير نمایش داده می شود:

 

 

 

۱) چرا در وردپرس خطاي Too Many Redirects دارم ؟

این خطا معمولاً به دلیل خطاي Redirects پیکربندی شده رخ می دهد. همانطور که می دانید وردپرس دارای ساختار URL تعاوني SEO است که از عملکرد Redirects و چندین افزونه محبوب دیگر وردپرس نیز از قابلیت Redirects استفاده می کند. به عنوان مثال ، افزونه  WordPress SEO به شما امکان می دهد با هدایت کاربران به URL ، پایه طبقه بندی را از URL حذف کنید. افزونه های WordPress SSL نیز از Redirects استفاده می کنند.
با توجه به پیکربندی غلط در هر یک از این ابزارهای Redirects ، سایت شما ممکن است در نهایت کاربران را به URL هدایت کند که در واقع آنها را به آدرس URL مرجع بازگرداند. در این حالت مرورگر کاربر بین دو صفحه به دام افتاده و از این رو خطایی را مشاهده می کنید.

 

۲) چگونه می توان در وردپرس خطای Too Many Redirectsرا حل کرد؟

رایج ترین پیکربندی غلط که بارها و بارها با آن روبرو شده ایم و باعث خطاي Redirects شده زمانی است که یک کاربر آدرس نادرست در تنظیمات آدرس سایت وارد كرده است. 

به عنوان مثال ، فرض كنید كه آدرس سایت شما http://www.example.com است؛ به تنظیمات بروید و آن را به آدرس http://example.com تنظیم كنید. اکثر میزبان وب از شما مي پرسند (آیا می خواهید پیشوند www را به نام دامنه خود اضافه کنید) آن را بدون www انتخاب کنید. در صورت انتخاب www به URL خود ، افزودن http://example.com در تنظیمات وردپرس ، باعث ایجاد خطا می شود و یا اگر تصمیم به استفاده از دامنه بدون پیشوند www داريد ، افزودن آن با پیشوند www در تنظیمات وردپرس باعث ایجاد این خطا می شود.
وقتی کاربر با http://example.com مراجعه كند ، آنها توسط پیکربندی سرور شما به http://www.example.com هدایت می شوند و در آنجا مجدداً توسط  وردپرس به http://example.com از طریق سایت هدایت می شوند. حال اگر سایت شما خوب کار می کرد ، و مطمئن بوديد كه هیچ تغییری در تنظیمات ایجاد نکردید؛ باید با میزبان وب خود تماس بگیرید ، زیرا احتمال دارد مشكل در موضوع پیکربندی نباشد.

نكته ديگر:

 اگر شما به ارائه دهنده میزبان وردپرس خود اطمینان ندارید ، و يا آنها وجود هرگونه مشکلی را رد می کنند و یا از کمک به شما امتناع می ورزند ، پس باید تعویض هاست وب را در نظر بگیرید یا خودتان مشكل را برطرف کنید.

برای رفع این مشکل ، باید آدرس وردپرس و آدرس سایت خود را تغییر دهید. به تنظیمات <عمومی>بروید ، وردپرس و آدرس سایت خود را تغییر دهید. اگر آدرس خود را با پیشوند www دارید ، آن را به URL بدون www تغییر دهید ، و اگر آن را با URL بدون www دارید ، پیشوند www را اضافه کنید.

URL (3 سایت را بدون دسترسی به Admin Area تغییر دهید

در صورت عدم دسترسی به Admin Area وردپرس ، می توانید با تعیین آنها در فايل wp-config.php ، این تنظیمات را بروز کنید. به سادگی با استفاده از یک سرویس دهنده FTP به وب سایت خود وصل شوید. پس از اتصال به سایت خود ، فایل wp-config.php را در فهرست اصلی سایت خود خواهید یافت. شما باید این فایل را با استفاده از ویرایشگر متن مانند Notepad بارگیری و ویرایش کنید. به سادگی این دو خط زير را به فايل اضافه کنید و فراموش نکنید که shembull.com را با دامنه خود جایگزین کنید.

۱

۲
define('WP_HOME','http://example.com');
define('WP_SITEURL','http://example.com');

 

 

 

فايل را ذخیره کرده و دوباره آن را در وب سرور خود بارگذاری کنید. اکنون سعی کنید به سایت وردپرس خود دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز نمی توانید به سایت خود دسترسی پیدا کنید ، پس سعی کنید به دامنه خود پیشوند www را اضافه کنید.

رفع سایر موارد Redirects

  • اگر مراحل قبل مشکل خطاي Redirects شما را حل نکرد ، احتمالاً مشکل سایت شما در رابطه با افزونه است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم که چندین افزونه وردپرس از تکنیک های Redirects برای انجام انواع کارها استفاده می کنند. ما سعی خواهیم کرد به شما در رفع عیب یابی کمک کنیم.
  • آیا پلاگیني را درست قبل از وقوع این خطا به روز کرده اید؟ اگر جواب سؤال بله است ، آنگاه مشکل در اين قسمت است كه با حذف پوشه افزونه از قسمت

wp-content / plugin / می توانید افزونه موردنظر را غیرفعال کنید.

اگر نمی دانید کدام افزونه باعث ایجاد خطاي Redirects شده :

  • سریعترین راه برای انجام این کار غیرفعال کردن همه افزونه ها است. پس از غیرفعال سازی همه افزونه ها در سایت خود ، برای بارگیری فایل htaccess به عنوان بكاپ، باید از FTP استفاده کنید. می توانید این فايل را در فهرست اصلی سایت خود پیدا کنید. پس از بارگیری فایل ، آن را از روی سرور خود حذف کنید. اکنون سعی کنید به سایت خود دسترسی پیدا کنید. این فرایند به سرور شما امکان می دهد تا با یک فايل جدید htaccess را بازسازی کنيد ، و از آنجا که هیچ افزونه ای فعال نیست ، به احتمال زیاد مشکل را برطرف می کند. اگر اکنون خطا از بین رفته است ، با اطمینان می دانید که این افزونه باعث ایجاد این خطا شده است.
  • قدم بعدی این است که دریابیم مقصد کدام افزونه بود. برای انجام این کار ، شما باید نسخه های جدید همه افزونه های خود را بارگیری و نصب کنید. یکبار افزونه ها را فعال کنید و بعد از فعال کردن هر افزونه سعی کنید چندین صفحه را در سایت خود با استفاده از یک مرورگر متفاوت به عنوان کاربر غیر لاگین شده مرور کنید. امیدوارم افزونه ای را که باعث ایجاد مشکل شده است پیدا کنید.

اینها همه راه حل های ممکني هستند که مي توان خطاي ” Too Many Redirects” را در وردپرس برطرف کرد. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

خروج از نسخه موبایل