نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه ادیت فایل CSS وردپرس از طریق سی پنل

CSS یا (Cascading Style Sheets) یک زبان سبکی است که در تعریف ظاهر بصری یک وب سایت استفاده می شود. تم های موجود در  وردپرس CSS و HTML برای خروجی داده های تولید شده در آن استفاده می کنند. فایل style.css توسط تم های وردپرس برای تعریف قالب صفحات استفاده می شود. کنترل ظاهر بیشتر سایت ها بیشتر از این فایل است تا تم وب سایت. در این آموزش قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه یک فایل CSS را بیابیم و تغییرات آن را از طریق cPanel اصلاح کنیم.

بعضی اوقات ، صاحبان وب سایت تصمیم می گیرند طراحی وب سایت را که نیاز به دسترسی به پرونده CSS دارد ، اصلاح کنند. در صورت نیاز به تغییر پرونده CSS ، مطمئن شوید که زبان CSS را می دانید و یک ببک آپ تهیه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل ، آن را بازیابی کنید.

مراحل دسترسی به فایل CSS سایت وردپرس:

اگر مکان فایل CSS را می دانید ، مشکل حل می شود. یا در غیر این صورت ، باید پوشه های پیش فرض وردپرس را بررسی کنید. به طور کلی ، پوشه wp-content پوشه پیش فرض است که حاوی رسانه وب سایت ، پست ها ، افزونه ها و موارد دیگر است. اجازه دهید مراحل زیر را برای دسترسی به پرونده CSS برای وب سایت وردپرس خود مشاهده کنید.

مرحله ۱:

به cPanel خود وارد شوید و به بخش Files بروید. سپس به گزینه ‘File Manager‘ در داخل آن بروید.

 

مرحله ۲:

به پوشه root بروید و پوشه “public_html” را شناسایی کنید. این پوشه ای است که پرونده ها و پوشه های وب سایت در آن حضور دارند. پوشه wp-content را درون آن پیدا کرده و برای باز کردن آن کلیک کنید.

 

مرحله ۳:

پوشه wp-content حاوی پوشه های بسیاری برای افزونه ها ، تم ها و حافظه های انبار موجود در آن است. اکنون پوشه تم ها را کلیک کرده و باز کنید تا همه تم های فعال و غیرفعال وردپرس موجود در آن را بدانید.

 

 

به عنوان مثال ، اگر وردپرس شما از “بیست و هفده” به عنوان تم استفاده می کند ، می توانید همانطور که در تصویر بالا ذکر شد ، آن را به عنوان یک پوشه در سی پنل بیابید.

مرحله ۵:

پوشه themes را باز کنید و فایل style.css را در آن جستجو کنید. در بیشتر موارد ، می توان با باز کردن پوشه تم ها را یافت ، اما برخی از سازندگان تم ها پوشه CSS جداگانه دارند. اگر در پوشه های فوق وجود ندارد ، پوشه هایی مشابه Assets ، CSS و غیره را جستجو کنید.

مرحله ۶:

پس از یافتن پرونده CSS ، بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه edit را انتخاب کنید. اگر دانش کدگذاری دارید ، می توانید آن را ویرایش کنید اما مطمئن باشید که نباید طرح فعلی وب سایت را خراب کند.

 

 

یک طراح وب می تواند با استفاده از مرورگر به راحتی عناصر وب سایت را بازرسی کند و پرونده CSS را ویرایش کند. بنابراین ، کاربران وردپرس می توانند فایل CSS سایت وردپرس را با استفاده از سی پنل ویرایش کنند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل