نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه اضافه کردن CSS در وردپرس

نحوه اضافه کردن CSS در وردپرس

بعضی اوقات ممکن است نیاز داشته باشید که CSS را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه اضافه کردن CSS در وردپرس را آموزش مي دهيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

روش ۱:

اضافه کردن CSS با استفاده از Theme Customizer

کاربران اکنون می توانند CSS را مستقیماً از قسمت مدیریت وردپرس اضافه کنند. این کار بسیار آسان است و شما می توانید تغییرات خود را با یک پیش نمایش مستقیم بلافاصله مشاهده کنید.

ابتدا باید به صفحه Themes Customize بروید.

سایت خود را با چند گزینه در صفحه سمت چپ مشاهده خواهید کرد. از صفحه سمت چپ روی برگه Additional CSS کلیک کنید.

 

این برگه به صورت اسلاید نمایش داده می شود و یک گزينه به شما نشان می دهد که در آن می توانید CSS خود را اضافه کنید. به محض افزودن CSS ، می توانید مشاهده کنید که آن در صفحه پیش نمایش وب سایت شما اعمال می شود.

شما می توانید به افزودن کد CSS ادامه دهید ، تا زمانی که از نحوه نمایش آن در سایت خود راضی باشید.

فراموش نکنید که پس از پایان کار بر روی دکمه “ذخیره و انتشار” در بالا کلیک کنید.

 

روش ۲:

افزودن CSS با استفاده از یک افزونه

روش اول : فقط به شما امکان می دهد CSS را برای تم فعال فعلی ، ذخیره کنید. اگر طرح زمینه را تغییر دهید ، شاید لازم باشد CSS خود را در طرح زمینه جدید کپی و پیست کنید. اگر می خواهید CSS شما بدون توجه به اینکه از قالب WordPress استفاده می کنید استفاده شود ، این روش برای شما مناسب است.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Simple Custom CSS است. پس از فعال سازی ، به سادگی به Appearance »Custom CSS بروید و CSS خود را یادداشت یا پیست کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات ، دکمه “Update Custom CSS” را فشار دهید.

اکنون می توانید وب سایت وردپرس خود را مشاهده کنید .

استفاده از افزونه CSS درمقابل تم CSS

هر دو روش توضیح داده شده در بالا برای كاربران مبتدي توصیه می شود. کاربران پیشرفته همچنین می توانند CSS را مستقیماً به تم خود اضافه کنند. با این حال، اگر به صورت تصادفی بدون ذخیره تغییرات ، تم را به روز کنید ، تغییرات CSS شما از بین می رود. استفاده از افزونه CSS به شما امکان می دهد CSS خود را مستقل از طرح زمینه خود ذخیره کنید. از این طریق می توانید به راحتی تم  را عوض کنید. روش دیگر برای افزودن CSS به سایت وردپرس خود استفاده از افزونه CSS Hero است.

امیدواریم این مقاله به اضافه کردن CSS به سایت وردپرس شما کمک کرده باشد. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.😊

 

خروج از نسخه موبایل