نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه نمایش زمان تخمینی خواندن در پست های وردپرس

نحوه نمایش زمان تخمینی خواندن در پست های وردپرس

آیا می خواهید زمان تخمینی خواندن پست را در پست های وبلاگ وردپرس خود نمایش دهید؟ زمان تخمین زده شده خواندن ، کاربران را تشویق می کند به جای کلیک کردن و گذشتن از آن مقاله آن را بخواند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی زمان تخمینی خواندن پست را در پست های وردپرس خود اضافه کنید.

چرا زمان تقریبی خواندن را در پست های وردپرس اضافه کنیم؟

وقتی وبلاگ جدیدی را شروع می کنید ، تمرکز اصلی شما در جذب بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت شما است.

با این حال ، شما همچنین باید مدت زمانی را که هر کاربر در وب سایت شما سپری می کند ، افزایش دهید. این زمان تعامل کاربر را نشان می دهد ، وفاداری ایجاد می کند و سایت شما را تقویت می کند.

راهی برای دستیابی به زمان تخمینی خواندن ، اضافه کردن زمان خواندن برآورد شده با متن ساده است. این باعث می شود تا کاربران با دیدن این مطلب به خواندن این مقاله ، که چند دقیقه وقتشان را می گیرد ترغیب شوند.

اجازه دهید نگاهی به نحوه اضافه کردن زمان خواندن پست در وردپرس بیندازیم.

اضافه کردن زمان تخمینی پست خواندن در وردپرس:

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Reading Time WP است. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به تنظیمات »صفحه خواندن صفحه WP مراجعه کنید.

در اینجا می توانید متنی را که برای زمان و دقیقه خواندن روی صفحه ظاهر می شود ، انتخاب کنید. همچنین می توانید سرعت خواندن را تنظیم کنید. به طور پیش فرض ، افزونه زمان تخمین را با برآورد ۳۰۰ کلمه در دقیقه سرعت خواندن محاسبه می کند.

اگر نمی خواهید زمان خواندن به طور خودکار در کنار هر پست نشان داده شود ، می توانید گزینه های “وارد کردن زمان خواندن قبل از محتوا” و “وارد کردن زمان خواندن قبل از گزیده” را بردارید.

این افزونه یک کد کوتاه را ارائه می دهد که می توانید آن را به صورت دستی در پست هایی که می خواهید زمان خواندن را نشان دهید ، وارد کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه “گزینه های به روزرسانی” کلیک کنید.

اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا زمان مطالعه را در کنار پست های وبلاگ خود مشاهده کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل