نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه تغییر رمز عبور خود در وردپرس (راهنمای مبتدی ها)

نحوه تغییر رمز عبور خود در وردپرس

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه رمز وردپرس خود را تغییر دهید؟ بعضی اوقات ممکن است رمز عبور خود را فراموش کرده یا به دلایل امنیتی نیاز به تغییر آن داشته باشید. در حالی که یک پیوند (لینک) رمزعبور از دست رفته یا (فراموشی رمزعبور) در صفحه ورود به وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد گذرواژه خود را مجدداً تنظیم کنید، گاهی اوقات ایمیل بازنشانی گذرواژه وردپرس هرگز آن را به صندوق ورودی شما ارسال نمی کند زیرا شرکت میزبان وردپرس شما آن را به درستی پیکربندی نکرده است.

یا در موارد دیگر، ممکن است بخاطر دلایل امنیتی، بخواهید رمز ورود وردپرس را برای هر کاربر در وب سایت خود تغییر دهید.

در این راهنمای مبتدیان در وبلاگ شتابان هاست، ما چهار روش مختلف برای تغییر رمز عبور وردپرس برای پوشش هر سناریوی ممکن به شما آموزش خواهیم داد.

مقدمه ای قبل از تغییر رمز عبور وردپرسِ خود

ما نمی توانیم به اندازه کافی تأکید کنیم که کلمه عبور اولین خط دفاع شما در برابر تلاش های هکرها است. بارها و بارها کاربران با استفاده از یک رمز عبور ضعیف که به راحتی آنرا به خاطر می آورند هک شده اند پس لطفاً این کار را نکنید. در مقابل شما می توانید مانند بسیاری از وبمستر ها از پلاگین ها و نرم افزار های مدیریت گذرواژه استفاده کنید.

بعضی اوقات ممکن است اشتراک گذرواژه های وردپرس خود با اعضای تیم یا حتی توسعه دهندگان وسوسه انگیز باشد . شما هرگز نباید چنین کاری کنید. در عوض، ما توصیه می کنیم یک حساب کاربری جدید با نقش کاربر مناسب ایجاد کنید، بنابراین می توانید مجوزها را مدیریت کنید ، به این ترتیب هنگامی که آنها دیگر جزئی از تیم شما یا کارمند شما نیستند بدون نیاز به تغییر رمز اصلی خود، می توانید به راحتی حساب کاربری آنها را حذف کنید!

این مقدمه ای بود که گفته شد ، اجازه دهید نگاهی به روش های مختلف برای تغییر رمز عبور در وردپرس بیندازیم.

نحوه تغییر رمز عبور وردپرس خود در دو دقیقه !

این ساده ترین روش برای تغییر رمز عبور وردپرس شماست.

اولین کاری که باید انجام دهید ورود به وب سایت وردپرس شماست. می توانید این کار را با وارد کردن URL ورود به سایت وردپرس خود

(به عنوان مثال https://example.com/login) در مرورگر خود انجام دهید.

پس از ورود به سیستم، از منوی وردپرس به کاربران »شناسنامه شما بروید.

مطابق تصویر زیر در نمایه وردپرس، باید به قسمت مدیریت حساب بروید و گزینه رمز تازه را مشاهده خواهید کرد. بروید و بر روی \”ساختن رمز\” کلیک کنید تا یک رمز عبور جدید اضافه کنید.

وردپرس به طور خودکار یک رمزعبور قوی برای شما می سازد.

می توانید با این رمز عبور قوی ادامه دهید یا آن را با رمز جدیدی که خودتان آنرا وارد می کنید تغییر دهید.

پس از آن، روی گزینه \”بروزرسانی شناسنامه\” کلیک کنید تا رمز جدید خود را ذخیره کنید.

به محض اتمام ، یک اعلان به عنوان (مشخصات کاربری به روز شد) در شناسنامه در بالا مشاهده خواهید کرد. وردپرس همچنین یک پیام اعلانِ تغییر رمز عبور را به صندوق ورودی ایمیلتان ارسال می کند. و این یعنی بعد از این برای لاگین شدن میتوانید از گذرواژه جدیدتان استفاده کنید.

 

نوشته در شتابان هاست ؛ ما را دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل