نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

تنظيمات دسترسي دوربين و ميكروفن در Google chrome

تنظيمات دسترسي دوربين و ميكروفن در Google chrome

می توانید از Google Chrome استفاده کنید تا کنترل کنید کدام وب سایت ها به وب شما دسترسی دارند. به عنوان مثال ، می توانید به YouTube اجازه دهید از میکروفون رایانه خود استفاده کند در حالی که اسکایپ را از انجام همین کار منع می کند. وقتی دسترسی وب سایت یا میکروفون را به یک وب سایت مجاز و مسدود مي كنيد ، Chrome آن وب سایت را در تنظیمات ذخیره می کند که می توانید هر زمان که می خواهید تغییر دهید. در اين مقاله ، ما تنظيمات دسترسي دوربين و ميكروفن در Google chrome را مي آموزيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

تنظيمات دسترسي دوربين و ميكروفن در Google chrome

اگر می خواهید یک وب سایت از دسترسی به میکروفون یا دوربین خود جلوگیری کنید ، یا اگر می خواهید یک وب سایت اجازه دسترسی به آنها را داشته باشد ، براي مجاز و مسدود کردن دوربین از طریق فهرست تنظیمات Chrome استفاده كنيد.

۱) Chrome را باز کنید و منوی Chrome را انتخاب کنید ، که در سه گوشه سمت راست نشان داده شده است.

۲) تنظیمات را انتخاب کنید.

۳) به پایین بروید و Advanced را انتخاب کنید

۴) در قسمت Privacy and Security ، تنظیمات سایت را انتخاب کنید.

۵) برای دسترسی به هر تنظیمات ، دوربین یا میکروفون را انتخاب کنید.

 

گزینه های بیشتر برای تنظیمات سایت

برای مسدود کردن همه دسترسی ها ، گزینه Ask قبل از دسترسی را خاموش کنید. می توانید دستی و دسترسی به دوربین و میکروفون را برای وب سایت های شخصی تغییر دهید. براي اين منظور دو راه وجود دارد:

اگر قبلاً دسترسی به سایت را مسدود کرده اید یا اجازه داده اید ، مراحل بالا را دنبال کنید و سپس دکمه trash کنار سایت را انتخاب کنید. این سایت را مجبور می کند دفعه بعدی که لازم باشد از شما بخواهد دسترسی داشته باشد.
اگر به شما اجازه دسترسی یا انسداد صریح داده نشده است ، نماد قفل را در کنار URL در بالای Chrome انتخاب کنید و تنظیمات سایت را انتخاب کنید. میکروفون یا دوربین را انتخاب کنید ، و سپس آن را مسدود یا مجاز كنید.

اگر وب سایت را از لیست بلاک ها حذف کنید ، آن را به لیست مجاز و برعکس منتقل نمی کند. درعوض ، حذف یک وب سایت از لیست سایت های مسدود شده Chrome به شما امکان می دهد دفعه دیگر که سایت درخواست دسترسی به دوربین یا میکروفن شما را انجام دهد اجازه یا مسدود کنید. در مقابل ، اگر سایت در لیست سایتهای مسدود شده برای دوربین قرار داشته باشد و سعی کنید از دوربین خود استفاده کنید ، از شما درخواست نمی شود که از آن استفاده کنید. به طور خودکار مسدود خواهد شد.

همین ایده در مورد لیست دستگاه های مجاز نیز صادق است. حذف سایتی در آنجا ، آن را به لیست سایتهای مسدود شده منتقل نمی کند. داشتن آن در بخش Allow بدون درخواست هر بار اجازه را می دهد. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل