نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

اضافه کردن رکورد های DNS به CloudFlare

DNS یا (Domain Name System) نام دامنه را به آدرس IP ترجمه می کند. رکورد های DNS باعث می شود به راحتی به وب سایت ها دسترسی پیدا کنید. به شناسایی نام دامنه به جای آدرسهای IP پیچیده کمک می کند. تعداد زیادی ورودی DNS مانند یک رکورد ، CNAME ، MX Entry ، TXT Record ، SRV Record ، رکورد AAAA وجود دارد. این ورودی های DNS در دسترسی وب سایت شما بدون هیچ گونه وقفه ای مهم است. در این مقاله ، مراحل اضافه کردن رکوردهای DNS را در Cloudflare مشاهده کنید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

مراحل اضافه کردن رکورد های DNS به CloudFlare:

اگر دامنه ای را به Cloudflare اضافه کنید ، اسکن خودکار رکورد های DNS صورت می گیرد و ورودی های DNS را بطور خودکار در بخش DNS پر می کند. برای اضافه کردن رکورد های DNS به صورت دستی برای یک دامنه مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله ۱: وارد داشبورد Cloudflare شوید.

مرحله ۲: از طریق گزینه ‘Add Site’ یک نام دامنه را به Cloudflare اضافه کنید. اگر دامنه قبلاً به Cloudflare اضافه شده است ، نام دامنه مناسب را انتخاب کرده و به بخش DNS بروید.

مرحله ۳: از صحت نام دامنه اطمینان حاصل کنید.

مرحله ۴: اکنون به بخش DNS بروید.

مرحله ۵: اکنون گزینه ‘Add record’ را برای اضافه کردن رکورد هایDNS برای وب سایت خود انتخاب کنید.

مرحله ۶: نوع رکورد را انتخاب کنید ، نام ، مقدار را وارد کنید و روی ‘Save’ کلیک کنید. توجه داشته باشید که نماد ابر نارنجی ترافیک را از طریق Cloudflare برای ورودی های DNS خود تضمین می کند. نماد ابر خاکستری تضمین می کند که ترافیک ضبط DNS با Cloudflare نزدیکی نداشته باشد. این آدرس IP اصلی شما را به جای آدرس IP Cloudflare نشان می دهد.

به عنوان مثال ، رکورد یک دامنه می تواند همانطور که در تصویر بالا ذکر شد اضافه شود.

مرحله ۷: بعد از اضافه کردن هر رکورد DNS ، روی دکمه ‘Save’ کلیک کنید تا آنها را ذخیره کنید.

به همین ترتیب ، رکورد DNS را می توان برای انواع مختلفی از قبیل رکورد MX ، رکورد TXT و غیره اضافه کرد.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل