نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه افزودن YouTube Feed به سایت وردپرس

نحوه افزودن YouTube Feed به سایت وردپرس

آیا می خواهید فیلم های YouTube خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید؟ چگونه می توان با استفاده از YouTube Feed محتوایی در سایت جایگذاری کرد؟

افزودن  YouTube Feed به وب سایت شما راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای جذاب و نگه داشتن افراد در سایت شما برای مدت طولانی است. همچنین راهی ساده برای به دست آوردن مشترکان YouTube بیشتر است. به عنوان مثال ، اگر وبلاگی را اداره می کنید ، خوانندگان وبلاگ شما حتی ممکن است ندانند که شما یک کانال YouTube نیز دارید. اما با نمایش YouTube Feed در سایت خود ، می توانید کانال خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. جایگذاری فیلم های YouTube خود در سایت بهتر از آپلود فیلم به صورت طبیعی است زیرا از هزینه های پهنای باند بالاتر جلوگیری خواهید کرد. علاوه بر این ، جاسازی فیلم های YouTube باعث سهولت در اشتراک گذاری محتوای شما می شود و به طور کلی تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند. با استفاده از محتوای ویدئویی در وب سایت وردپرس خود ، با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنید و تعامل را افزایش می دهید. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

نحوه افزودن YouTube Feed به سایت خود

می توانید YouTube Feed را در سایت خود جایگذاری کنید.

با روشی که اکنون می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم ، فقط در عرض یک دقیقه خواهید توانست کل کانال YouTube خود را در سایت خود جاسازی کنید.

توجه: اگر می خواهید آن را امتحان کنید ، Smash Balloon دارای نسخه رایگان افزونه نیز هست. نسخه رایگان دارای چندین ویژگی عالی است که به شما امکان می دهد YouTube Feed خود را در وب سایت خود نمایش دهید. اما نسخه حرفه ای دارای ویژگی های اضافی مانند گزینه نمایش گالری YouTube ، امکان نمایش فیلم های زنده YouTube و موارد دیگر است.

پس از نصب افزونه ، باید آن را فعال کنید. از فهرست پیمایش های وردپرس به Feeds for YouTube »مجوز بروید. کلید مجوز خود را وارد کنید و روی فعال سازی مجوز کلیک کنید. می توانید جزئیات مجوز خود را در حساب خود در وب سایت افزونه پیدا کنید.

۲- حساب YouTube خود را متصل کنید

پس از اتمام راه اندازی اولیه افزونه ، مرحله بعدی اتصال افزونه به حساب YouTube شما است.

در داشبورد وردپرس خود روی Feeds for YouTube کلیک کنید. در زیر زبانه پیکربندی ، بر روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید که می گوید برای ایجاد فید به YouTube متصل شوید.

 

 

 

برای اتصال حساب خود دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اکنون ، جدا از اتصال حساب YouTube خود به Smash Balloon ، پیشنهاد می کنیم کلید YouTube API خود را نیز اضافه کنید. انجام این کار به کاهش درخواست های YouTube API کمک می کند و فید شما را بسیار سریع آپلود می کند. همچنین می توانید ویدیوهای پخش جریانی مستقیم را در سایت خود نشان دهید.

برای افزودن کلید API خود ، این مراحل آسان را برای ایجاد و افزودن کلید API دنبال کنید.

۳- شناسه کانال YouTube خود را پیدا کنید

از آنجا که می خواهید تمام خبرهای کانال YouTube خود را در وب سایت خود جاسازی کنید ، به شناسه کانال خود نیاز خواهید داشت. وقتی به صفحه کانال خود در YouTube بروید ، می توانید آن را در URL پیدا کنید.

 

۴- شناسه کانال را به نوع فید مناسب اضافه کنید


خبرهای Smash Balloon’s Feed برای YouTube در تنظیم نوع خبر گزینه های مختلفی دارند.

کانال را در نوع فید انتخاب کنید. شناسه کانال YouTube خود را که قبلاً کپی کرده اید در اینجا جای گذاری کنید.

همانطور که از تصویر زیر مشاهده می کنید ، می توانید با توجه به مراحلی که در اینجا بیان کردیم ، اما با شناسه های مناسب برای انواع مختلف محتوا ، انواع فید دیگری نیز ایجاد کنید.

 

روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید و مراحل اساسی لازم برای تعبیه کانال خود را در وب سایت خود انجام خواهید داد.

۵-فید کانال YouTube خود را سفارشی کنید

اکنون بخشی از آن وجود دارد که فید YouTube خود را سفارشی می کنید تا با وب سایت شما همسوتر باشد. برگه Customize را در کنار برگه Configure پیدا خواهید کرد. برای تنظیم پارامترهای مختلف مانند ارتفاع ، عرض و رنگ پس زمینه فید، روی آن کلیک کنید.

همچنین می توانید طرح های مختلفی را برای خبرهای خود انتخاب کنید. به پایین بروید تا گزینه Layout Type را پیدا کنید.

 

همچنین می توانید نوع اطلاعاتی را که در خبرمایه شما نمایش داده می شود کنترل کنید. برای پیدا کردن منطقه نمایش اطلاعات ، به پایین بروید. می توانید داده هایی مانند نام کاربری ، تاریخ ، بازدیدها و سایر جزئیات را حفظ یا حذف کنید.

آیا می خواهید توضیحات کانال خود را نشان دهید یا چند مشترک دارید؟ بخش Header به شما امکان می دهد این را مدیریت کنید.

اکنون که سفارشی کردن فید کانال YouTube خود را به پایان رسانده اید ، وقت آن است که آن را در وب سایت خود جاسازی کنید.

۶- خبرمایه کانال YouTube خود را نمایش دهید

برای مرحله آخر ، می توانید مکانی را انتخاب کنید که می توانید خبرمایه کانال YouTube خود را نمایش دهید.

برای نمایش فید YouTube در صفحه ای از وب سایت خود ، با رفتن به گزینه Pages »Add New در داشبورد وردپرس خود ، صفحه جدیدی ایجاد کنید.

اگر می خواهید خبرمایه YouTube خود را در یک پست به نمایش بگذارید ، سپس با انتخاب پست ها »افزودن جدید یک پست ایجاد کنید.

در هر دو مورد ، تعبیه خوراک YouTube خود به آسانی افزودن یک بلوک جدید است. بر روی نماد Plus (+) کلیک کنید ، “youtube” را در جعبه جستجو تایپ کنید و بلوک Feeds برای YouTube را مشاهده خواهید کرد. برای افزودن آن به صفحه خود یا ارسال مطالب ، روی آن کلیک کنید.

همچنین می توانید فید کانال خود را در نوار کناری خود جاگذاری کنید.

به «ابزارک» در داشبورد وردپرس خود بروید. در بخش ابزارک های موجود ، می توانید ابزارک YouTube Feed را کلیک کرده و اضافه کنید. جایی را که می خواهید فید نمایش داده شده یعنی نوار کناری را انتخاب کنید و برای ذخیره روی Add Widget کلیک کنید.

ما به شما نحوه افزودن YouTube Feed  به سایت وردپرس را نشان داده ایم. ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل