نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ویرایش پکیج در پنل WHM

شاید بعضی از شما همراهان عزیز می خواهید که پکیج خود را ویرایش کنید ولی نمی دانید این کار رو چطور انجام بدید پس ما رو همراهی کنید تا بهتون آموزش بدیم تو پنل WHM چطور می تونید پکیج خودتون رو ویرایش کنید.

ویرایش پکیج در پنل WHM:

پس از ایجاد یک بسته بندی در WHM، ممکن است شما نیاز به تغییر در تنظیمات بسته یا محدودیت منابع داشته باشید. این ابزار می تواند در نتیجه عدم توجه به مقدار زیادی از منابع مورد استفاده در سرور حول یک حساب یا مایل به تغییر حدود بسته شما باشد. در هر صورت، این مقاله به شما کمک می کند تا بتوانید بسته های خود را در WHM ویرایش کنید.

از کجا می توان پکیج های WHM را ویرایش کرد:

ابتدا وارد پنل WHM خودتون بشید.

بعد از وارد شدن از قسمت Packages وارد بخش Edit a Package بشین تا بتونین که بسته های خودتون رو ویرایش کنید.

 

 

ویرایش پکیج:

از لیست بسته های موجود، روی بسته ای که می خواهید ویرایش کنید، کلیک کنید.

 

 

روی Edit کلیک کنید.

با این کار شما به صفحه ای می روید که می توانید تنظیمات قبلی تنظیم شده برای بسته را مشاهده و ویرایش کنید. این روند بسیار شبیه به اضافه کردن یک بسته جدید است، اگرچه برخی از گزینه ها قادر به تغییر نیستند. مانند نام بسته.

 

 

در بخش Resources، شما قادر خواهید بود تا هرکدام از این موارد را در نوع دلخواه خود برای بسته تغییر دهید:

 

 

(Disk Quota (MB – این حداکثر ذخیره سازی فایل دیسک است که برای حساب های cPanel بر حسب مگابایت اجازه می دهد. همچنین می توانید گزینه Unlimited را تنظیم کنید، جایی که حساب ها به ذخیره پرونده آنها محدود نمی شوند.

(Monthly Bandwidth (MB – این میزان استفاده از پهنای باند ماهانه است که برای حساب های cPanel مجاز خواهد بود.

Max FTP Accounts – این کنترل حداکثر مقدار حساب های FTP را که می توان در حساب cPanel ایجاد کرد ، کنترل می کند. می توانید یک شماره را مشخص کنید یا به عنوان نامحدود ترک کنید.

Max Email Accounts  – همچنین شما می توانید آدرس های ایمیل را که می توانید در حساب های cPanel ایجاد کنید ، محدود کنید ، یا به عنوان نامحدود بدون محدودیت بگذارید.

(Max Quota per Email Address (MB  – مشابه با Disk Quota، با این وجود این برای هر آدرس ایمیل شخصی که روی سرور ایجاد می شود صدق می کند. این می تواند به محدود کردن میزان ایمیل برای ذخیره سازی روی سرور کمک کند.

Max Email Lists – با استفاده از این بسته ، حداکثر تعداد لیست های ایمیل که می توان در زیر هر حساب cPanel ایجاد کرد، کنترل می کند.

Max Databases – همچنین می توانید تعداد بانک های داده ای را که می تواند در یک حساب cPanel باشد در هر زمان معین محدود کنید.

Max Sub Domains – با هر حساب cPanel، گزینه ایجاد زیر دامنه های هر یک از دامنه های موجود در آن حساب وجود دارد. این گزینه به شما امکان می دهد تا به مقدار مشخصی از دامنه های فرعی که می توانید ایجاد کنید محدود کنید، یا می توانید به عنوان نامحدود ترک کنید.

Max Parked Domains – با یک دامنه Parked، هنوز می توانید دامنه ای داشته باشید که روی سرور میزبانی شود ، هر چند به طور موقت و بدون محتوا. این گزینه به شما امکان می دهد حداکثر دامنه های پارک شده را که می تواند در هر حساب cPanel باشد محدود کنید.

Max Addon Domains – در واقع هر دامنه Addon دامنه دیگری است که در کنار دامنه اولیه برای حساب cPanel میزبانی می شود. این گزینه به شما امکان می دهد مقدار دامنه های افزونه ای که می توانید ایجاد کنید محدود کنید.

Maximum Hourly Email by Domain Relayed – برای کمک به محافظت در برابر سرور که برای هرزنامه ها استفاده می شود ، شما همچنین می توانید حداکثر حداکثر پست الکترونیکی ساعتی را توسط دامنه تعیین کنید.

Maximum Percentage of Failed or Deferred Messages A Domain May Send Per Hour – این ویژگی دیگری است که امکان محافظت در برابر هرزنامه را فراهم می کند ، از این تنظیم فقط می توان استفاده کرد تا فقط درصد مشخصی از پیام های ناکام یا معوق را در هر ساعت ببخشید.

بعد از تنظیم محدودیت های منابع جدید برای Package، می توانید تنظیمات را نیز تغییر دهید:

با این وجود گزینه تغییر در صورت ارائه آدرس IP اختصاصی با Package قادر به تغییر نیست.

 

 

Shell Access – این امر به حساب های cPanel امکان دسترسی Shell / SSH به سرور را می دهد.

CGI Access – با این کار ، می توانید از حسابهای cPanel ایجاد شده در زیر این بسته ، اجازه استفاده از اسکریپت های CGI را بدهید.

Digest Authentication at account creation – با استفاده از این تنظیم ، امکان دسترسی به دیسک دیسک cPanel با اتصال بدون رمزگذاری و متن ساده فراهم می شود.

Theme cPanel – این موضوع پیش فرض است که برای حساب های cPanel ایجاد شده با استفاده از این بسته انتخاب می شود.

Feature List – برای شخصی سازی اضافی از آنچه که حساب cPanel می تواند انجام دهد ، می توانید از ویژگی های ویژه استفاده کنید تا ویژگی ها را در یک لیست ویژگی تنظیم کنید.

Locale – این زبان پیش فرض برای حساب های cPanel ایجاد شده را تنظیم می کند.

پس از اتمام تغییر همه گزینه های بسته، روی دکمه Save Change در انتهای صفحه کلیک کنید.

اگر همه چیز با موفقیت ذخیره شد، یک کادر گفتگوی کوچک در گوشه پایین سمت راست وجود دارد که نشان می دهد موفقیت آمیز بوده است.

اگر از تغییراتی که وارد کرده اید راضی نیستید و می خواهید آنها را به وضعیت خود نشان دهند، می توانید بر روی دکمه تنظیم مجدد در پایین کلیک کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل