نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های تایپوگرافی وردپرس برای بهبود طراحی شما

بهترین پلاگین تایپوگرافی وردپرس برای بهبود طراحی شما

آیا به دنبال یک افزونه تایپوگرافی وردپرس برای بهبود طراحی خود هستید؟ تایپوگرافی نقش مهمی در طراحی وب دارد. این قابلیت خوانایی و مدت زمانی را که کاربران در وب سایت شما می گذرانند بهبود می بخشد. در این مقاله ما برخی از بهترین افزونه های تایپوگرافی وردپرس را برای بهبود طراحی خود به شما نشان خواهیم داد.

چرا تایپوگرافی برای سایت وردپرس شما مهم است؟

تایپوگرافی نقش مهمی در طراحی دارد. قلم های زیبا باعث ایجاد یک تجربه کاربری بهتر ، افزایش تعامل و افزایش زمان کاربر در سایت شما می شوند.

بسیاری از مضامین برتر وردپرس در حال حاضر به فونت های Google دسترسی پیدا می کنند و به شما امکان می دهند متناسب با نیاز خود ، تایپوگرافی را تغییر دهید.

کاربران پیشرفته می توانند نحوه افزودن قلم های خارجی را در وردپرس بیاموزند. آنها می توانند از فونت های گوگل در مضامین وردپرس خود استفاده کنند.

با این حال ، بیشتر کاربران مبتدی هستند و نحوه ویرایش فایل های تم را نمی دانند. خوشبختانه افزونه های وردپرس زیادی وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بدون نوشتن کد ، تایپوگرافی را در سایت خود بهبود بخشید.

اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های تایپوگرافی وردپرس که می توانید در وب سایت خود امتحان کنید ، بیاندازیم.

Easy Google Fonts:

 

 

Easy Google Fonts به شما امکان می دهد تا به راحتی از فونت های Google در سایت وردپرس خود استفاده کنید. همچنین به شما امکان می دهد با افزودن یک برگه تایپوگرافی در شخصی سازی تم ، تایپوگرافی را در سایت وردپرسی خود کنترل کنید.

با استفاده از برگه تایپوگرافی ، می توانید فونت ها را هنگام مشاهده پیش نمایش زنده تغییرات خود تغییر دهید. می توانید اندازه ، فونت ، رنگ ، مرز و موارد دیگر را انتخاب کنید.

برای تایپوگرافی پیشرفته می توانید از انتخابگرهای CSS استفاده کنید. به سادگی از ابزار Inspect استفاده کنید تا کلاس CSS مورد نظر خود را پیدا کنید.

Google Font Manager:

 

 

Google Fonts Manager افزونه دیگری است که قدرت کتابخانه قلم های Google را به سایت وردپرس شما منتقل می کند. شما به کلید API فونت های Google رایگان احتیاج دارید ، و دستورالعمل های ساده ای برای ایجاد یکی در تنظیمات افزونه پیدا خواهید کرد.

Google Fonts Manager به شما امکان می دهد ، قلم های پیش زمینه را از قلم های Google انتخاب کرده ، مرور کنید و پیش نمایش دهید و سپس قلم هایی را که می خواهید از آنها استفاده کنید به کتابخانه خود اضافه کنید. سپس می توانید از این قلم ها در ویرایشگر پست و تم های خود استفاده کنید.

Simple Drop Cap:

 

 

این افزونه ساده حرف اول را در یک پست وبلاگ به بزرگ تبدیل می کند. می توانید آن را تنظیم کنید تا به طور خودکار برای همه پست ها انجام شود یا از [dropcap] کد کوتاه [[/ dropcap] استفاده کنید.

wp-Typography:

 

 

به طور پیش فرض ، وردپرس متن را در پست ها و صفحات خود برای امنیت و قالب بندی فیلتر می کند. wp-typography این فیلترها را برای تایپوگرافی بهتر بهبود می بخشد.

در صورت لزوم می تواند بطور خودکار از فنس استفاده کند. همچنین می تواند عملکرد هوشمندانه نقل قول ها ، گرفتگی ها ، خط تیره ها ، علائم تجاری و حق چاپ را انجام دهد و موارد دیگر. همه این پیشرفت ها تجربه خواندن را برای کاربران بهبود می بخشد.

Simple Pull Quote:

 

 

آیا دیدید که وب سایتهای خبری پرطرفدار چگونه از برجسته ها برای برجسته کردن خطوط جذاب از مقاله استفاده می کنند؟ به این اصطلاحات نقل قول گفته می شود و در بهبود چگونگی خواندن مقالات طولانی تر در وب سایت شما بسیار مؤثر است.

افزونه ساده Pull Quotes به شما امکان می دهد به راحتی نقل قول های زیبا را به پست های وردپرس خود اضافه کنید. می توانید از دکمه موجود در ویرایشگر تصویری استفاده کنید یا از کد کوتاه استفاده کنید تا به صورت دستی در نقل قول ها مقالات خود را ایجاد کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل