نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه هاي جستجو وردپرس

بهترین افزونه هاي جستجو وردپرس

همانطور كه مي دانيم كاربران براي يافتن مطالب خود به قسمت search يا كادر جستجو رفته و مطالبي را كه نياز دارند جستجو مي كنند. به اين منظور از افزونه هايي براي جستجوي وردپرس نياز است تا فرايند جستجو آسان شده و باعث بهبودي آن شود. با کمک افزونه ها می توانید عملکرد جستجو را به وب سایت خود اضافه کنید. در اين قسمت ما بهترين افزونه هاي جستجو را معرفي مي كنيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱- Ajax Search Lite

عضو يكي از افزونه هاي جستجو است. شما می توانید تجربه بازدیدکنندگان خود را با Ajax Search Lite تنظیم کنید. این افزونه جستجوی آنلاين برای وب سایت های وردپرس موتور جستجوی کاربر پسند Ajax را ارائه می دهد.

 

Ajax Search Lite نتایج را بر اساس نوع دسته و پست فیلتر می کند. حتی یک ویژگی تکمیل خودکار Google وجود دارد که پیشنهادات کلمات کلیدی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. پس از نصب ، می توانید موتور جستجوی کارآمد تری برای وب سایت خود بسازید.

۲- Swiftype Site Search

تحقیقات نشان می دهد در صورت عدم تولید محتوای جذاب یا طرح بندی ، ۳۸٪ از مردم وب سایت را ترک می کنند. طراحی ناوبری هنگام حفظ توجه بازدیدکنندگان مهم است. بنابراین ، برای مطابقت با خواسته های مشاغل کوچک خود ، به یک عملکرد جستجوی قابل اعتماد و قابل تنظیم نیاز دارید. آدرس وب سایت خود را وارد کنید و این افزونه سایت شما را فهرست بندی کرده و موتور جستجوی شما را در زمان واقعی ایجاد می کند. بهترین افزونه هاي جستجو است كه مي تواند اهداف مختلفی برای تجارت شما داشته باشد

 

۳-Relevanssi

فرض كنيد قصد داريد، لباس ورزشی را در وب سایت خود بفروشید. لباس های ورزشی را می توان به چند دسته تقسیم کرد ، مانند کفش بسکتبال یا دستکش بیس بال. بنابراین ، هزاران گزینه خرید برای خریداران بالقوه وجود دارد. مدتها طول می کشد تا یک بازدید کننده به طور دستی آنچه را که می خواهد پیدا کند. Website navigation یکی از عناصر اساسی تجربه کاربر  وب سایت است.افزونه هاي جستجو

به همین دلیل شما به یک عملکرد جستجو مانند Relevanssi نیاز دارید. این افزونه جستجوی وردپرس نتایج جستجو را که به ترتیب ارتباط مرتب شده اند فراهم می کند و به بازدید کنندگان شما کمک می کند تا نتایج مطابق فقط با یک اصطلاح جستجو یا یک مجموعه واژه مورد نیاز را پیدا کنند. همچنین هنگامی که بازدید کننده از طریق نتایج جستجو کلیک می کند ، اصطلاحات جستجو در اسناد برجسته می شود.

۴- SearchWP

یک مطالعه نشان داد که ۸۵٪ از مسائل مربوط به UX را می توان با انجام یک تست استفاده بر روی یک گروه ۵ نفره استفاده کرد. عملکرد جستجوی وب سایت خود را امتحان کنید تا از بازدید کنندگان شما سود ببرد. يكي از افزونه هاي آسان از ديگر افزونه هاي جستجو است.

SearchWP یک راه حل کلیدی برای وب سایت مشاغل کوچک شما است. می توانید موتورهای جستجو را به صورت جداگانه پیکربندی کنید. هر کدام تنظیمات خاص خود را دارند. این ابزار می تواند هر محتوای دارای شناسه پست ، از جمله همه موارد موجود در کتابخانه رسانه شما را فهرست بندی کند.

آیا شما در مورد آنچه بازدید کنندگان جستجو می کنند کنجکاو هستید؟ SearchWP برای همه گزارش های جستجوی شما داشبوردی با آمار و بینش ارائه می دهد.

۵٫ IvorySearch

افزونه Ivory Search ، افزونه ای برای بهبود قابلیت مشاهده محتوای وب سایت شما است با استفاده از این ابزار ، بازدید کنندگان شما می توانند تصاویر ، فایل های صوتی ، فیلم ها و اسناد را جستجو کنند. این فايل ها را می توان بر اساس عنوان و توضیحات آنها جستجو کرد. افزونه هاي جستجو بهترين راهكار براي سايت وردپرس است.

هنگام ایجاد عملکرد جستجوی خود ، مراقب تأثیر تجربه بر بازدید کننده باشید. نتایج جستجو را به ترتیب صعودی یا نزولی نمایش می دهد. همچنین ، می توانید پست های مهم را به ابتدای صفحه نتایج جستجو منتقل کنید تا تجربه بازدید کننده را بهبود ببخشید.

۶٫ FacetWP

تعداد بسیار کمی از مارک ها توصیه های شخصی را در وب سایت های خود ارائه می دهند. عملکرد جستجو به بازدیدکنندگان شما یک تجربه متناسب برای یافتن محتوای مناسب است. سپس می توانید از داده های جستجو برای کمک به بازدیدکنندگان خود با فیلترهای شخصی و پیشنهادهای محصول استفاده کنید.

FacetWP دارای ویژگی فیلتر هوشمند برای بازدیدکنندگان است تا سریعتر آنچه را که به دنبال آن هستند ، پیدا کنند. این افزونه همچنین با عناصر UI مانند نقشه ها و اسلایدرها به طور یکپارچه با طراحی شما ادغام می شود.مي توان گفت يكي از بهترين افزونه هاي جستجو است.

کنترل های فیلتر UI با ورودی بازدید کننده تنظیم می شود و از صفحه نمایش “No results found” جلوگیری می کند. همچنین ، با استفاده از کد کوتاه می توانید عملکرد جستجو را در هر صفحه اضافه کنید. سایر ویژگی های داخلی شامل صفحه بندی ، مرتب سازی و انتخاب کاربر است.

۷٫ Advanced Woo Search

ما این لیست را با Advanced Woo Search ، یک افزونه جستجوی آنلاين قدرتمند برای WooCommerce جمع بندی می کنیم. این ابزار جستجو را به بازدید کنندگان شما آسان می کند تا محصولات شما را در سایت جستجو کنند. به این ترتیب ، آنها می توانند آنچه را که برای خرید نیاز دارند پیدا کنند؛ این یک روند مداوم است که باید بعد از هر چرخه آن را بهبود ببخشید. جستجوی پیشرفته Woo یک صفحه تنظیمات کاربر پسند و پشتیبانی از کلمات را متوقف می کند تا کلمات خاصی را از جستجو حذف کند.

ما به شما بهترین افزونه هاي جستجو وردپرس را نشان داديم. براي اطلاعات بيشتر درباره چگونه به کاربران اجازه دهیم تا نظرات خود را در وردپرس ویرایش کنند كليك كنيد. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.😊

خروج از نسخه موبایل