نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های نمایش نمونه کار در وردپرس

آیا شما یک طراح یا عکاس هستید که به دنبال ساده ترین راه برای ساختن وب سایت نمونه کارها در وردپرس هستید؟

افزونه های زیادی برای نمونه کارها وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت های زیبا نمونه کارها بسازید.

با این حال ، پیدا کردن افزونه نمونه کارها مناسب برای مبتدیان دشوار است. باید افزونه ای پیدا کنید که باعث شود کار شما متمایز باشد ، سریع لود شود و در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر برسد.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین افزونه های نمونه کارها وردپرس را برای طراحان و عکاسان انتخاب کرده ایم و به شما معرفی می کنیم.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

انتخاب بین قالب های نمونه کار وردپرس در مقابل افزونه های نمونه کار وردپرس:

بسیاری از قالب نمونه کارها وردپرس برای ایجاد یک وب سایت نمونه کارها دارای قابلیت های داخلی هستند.

قالب موجود در وردپرس فقط قرار است ظاهر بصری وب سایت شما را کنترل کنند. این شامل رنگ ها ، سبک ها ، چیدمان ها و ارائه مطالب شما می شود.

افزونه ها از طرف دیگر روش مناسبی برای افزودن قابلیت ها به سایت وردپرس شما از جمله منوی کشویی ، فرم تماس و موارد دیگر هستند.

اضافه کردن نمونه کارها تحت عملکردی قرار می گیرد ، به همین دلیل توصیه می کنیم از افزونه استفاده کنید.

استفاده از یک قالب برای عملکرد ، وب سایت شما را با آن پیوند می دهد. اگر قالب را تغییر دهید ، داده های نمونه کارها را از دست می دهید.

از طرف دیگر ، اگر تصمیم دارید از افزونه نمونه کارها استفاده کنید ، در این صورت شما می توانید از آن با هر قالبی که می خواهید استفاده کنید.

با گفتن این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از افزونه های برتر نمونه کارها وردپرس بیندازیم.

بهترین افزونه های نمایش نمونه کار در وردپرس:

 

۱) WP Portfolio:

WP Portfolio بهترین افزونه نمونه کارها وردپرس برای عکاسان ، مترجمان آزاد ، توسعه دهندگان و آژانس ها است. این برنامه به شما امکان می دهد بلافاصله وب سایت های نمونه کارها را از ۴۰+ الگوهای نمونه کارها حرفه ای طراحی کنید.

توسط سازندگان تم آسترا ساخته شده است ، که یکی از بهترین تم های وردپرس است. WP Portfolio همین سهولت استفاده را برای پرتفوی ها به ارمغان می آورد.

این برنامه با انتخاب های چند سبک ، چیدمان ، از انواع رسانه پشتیبانی می شود ، و بدون نوشتن کد یا CSS به راحتی قابل تنظیم است.

مهمتر از همه ، تمام طرح بندی های نمونه کارها در دستگاه های تلفن همراه به همان اندازه عالی به نظر می رسند و به همان اندازه ظریف در لپ تاپ ها کار می کنند.

۲) Envira Gallery:

Envira Gallery یک افزونه برتر گالری وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا گالری ها و آلبوم های زیبا را ایجاد کنید. گالری Envira که قبلاً توسط هزاران نفر استفاده شده است ، بهترین افزونه وردپرس برای عکاسان و طراحان است.

ایجاد نمونه کارها با گالری Envira بسیار آسان است. نگران نباشید ، گالری های حاوی موارد نمونه کارها خود را با توضیحات و جزئیات اختیاری ایجاد کنید. همچنین می توانید گالری ها را در آلبوم ها گروه بندی کنید یا نمونه کارهایی با فیلتر را تهیه کنید.

این افزونه همچنین با کلیک بر روی یک دکمه ، سهولت اضافه کردن نمونه کارها را در هر کجای سایت وردپرس آسان می کند.

۳) NextGEN Gallery:

گالری NextGEN یک افزونه محبوب وردپرس برای ایجاد گالری تصاویر و آلبوم ها عکاسی است. NextGen عاشق مبتدیان و عکاسان متخصص ، با رابط کاربری بصری برای ایجاد گالری است.

این شامل چندین سبک و گزینه های طرح بندی با پشتیبانی از آلبوم ها ، نمونه کارها قابل فیلتر ، ستون ها و موارد دیگر است. همچنین می توانید آلبوم های چرخ و فلک ، آلبوم های جمع و جور ، و طرح های سبک یا جدول زمانی را ایجاد کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل