نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه پادکست وردپرس

بهترین افزونه پادکست وردپرس

پادکست آخرین روند رو به رشد در فضای بازاریابی محتوا است. برندها آن را فرصتی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود می دانند. گزارش داده شده که در سال ۲۰۱۹ تعداد افرادی که حداقل یک پادکست را در زندگی خود گوش داده اند ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته است. شرکت ها از این بستر صوتی برای بیان داستان های تجاری خود ، محصولات ویترین و کارشناسان صنعت کانون توجه استفاده می کنند. در ادامه ما به شما کاربران عزیز بهترین افزونه های پادکست وردپرس را معرفی خواهیم کرد با ما در شتابان هاست همراه باشید.

۱- PowerPress

PowerPress شما برای ایجاد محتوای جذاب برای طرفداران نام تجاری شما است

“پادکست ها یک راه عالی برای ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان خود هستند. پادکست ها به جای ارتباط شکسته ای که از طریق شبکه های اجتماعی برقرار می کنید ، به شما امکان می دهند مخاطبان خود را با محتوای منحصر به فرد آشنا کنید.

افزونه PowerPress که توسط پادکسترها ساخته شده است ، چندین گزینه پخش کننده صدا / فیلم ، اشتراک در جاسازی صفحه پادکست و تنظیمات SEO پادکست را ارائه می دهد. این برنامه به طور کامل از Apple Podcasts ، Google Podcasts ، Stitcher و چندین دایرکتوری پادکست دیگر پشتیبانی می کند.

اگر کاربری مبتدی هستید ، این افزونه برای شما مناسب است. فرآیند راه اندازی فقط در سه مرحله آسان طول می کشد. سپس ، پس از حرفه ای شدن ، می توانید به حالت پیشرفته بروید و از سایر ویژگی ها مانند پخش محتوای دسته ای ، کانال های پادکست سفارشی و طبقه بندی سفارشی استفاده کنید.

۲- Seriously Simple Podcasting

تحقیقات نشان می دهد که ۸۲٫۴٪ از افراد هر هفته بیش از ۷ ساعت پادکست گوش می دهند. با تمام قسمت های موجود در سایت وردپرس شما ، شنوندگان می توانند بدون هیچ گونه وقفه ای در پادکست شما تنظیم شوند.

افزونه Podcasting کاملاً ساده به شما کمک می کند پادکست خود را در وردپرس ایجاد و مدیریت کنید. با وارد کردن یک کلیک ، می توانید به راحتی تمام محتوای پادکست خود را به سایت خود اضافه کنید. شما همچنین می توانید پخش کننده ها و کد کوتاه خاص را برای بهبود تجربه  انتخاب کنید.

مدیریت SEO برای پادکست شما نیز ساده تر می شود. می توانید بین پادکست ها ، پست های وبلاگ و سایر مطالب وب سایت خود پیوند برقرار کنید.

۳- Amazon Polly

پادکست درهای دسترسی به مخاطبان جدید را باز می کند. مطالعات نشان می دهد که پادکست بیش از ۱۰۰ زبان مختلف در سراسر جهان را دربرمی گیرد. بنابراین ، به نفع شماست که اپیزودهای پادکست خود را به چندین زبان ترجمه کنید.

Amazon Polly یک سرویس تبدیل متن به گفتار است که از فناوری های پیشرفته یادگیری عمیق استفاده می کند.

افزونه پادکست وردپرس با Amazon Alexa ادغام می شود و به پادکست های شما در دستگاه های دارای Alexa گوش می دهد و می توانید از Amazon CloudFront استفاده کنید تا تجربه قابل اطمینان تری را برای شنوندگان خود فراهم کنید. واژگان تلفظ همچنین امکان شخصی سازی تلفظ کلمات را فراهم می کنند.

از همه مهمتر ، این افزونه از چندین زبان از جمله اسپانیایی ، ایتالیایی و ژاپنی پشتیبانی می کند. مشتریان جدید Amazon پولی می توانند در ۱۲ ماه اول هر ماه حداکثر ۵ میلیون نویسه را ترکیب کنند.

۴- Podcast Subscribe Buttons

ای افزونه نقش اساسی در پادکست نیز دارد. شما می خواهید برای به دست آوردن شنوندگان بیشتر ، روش های خلاقانه ای مانند مصاحبه با کارشناسان یا افزودن دکمه های اشتراک به وب سایت وردپرس خود پیدا کنید.

جون کلارک ، می گوید: “یک مهمان خبره نه تنها چیزهای هوشمندانه و جالبی برای به اشتراک گذاشتن در گوش شما برای شنوندگان خود دارد ، بلکه احتمالاً تعداد زیادی از دنبال کنندگان خود را نیز به همراه خواهد آورد.”

دکمه های اشتراک پادکست شامل بیش از ۴۰ دکمه اشتراک ویژه پادکست است. می توانید آنها را در هر جای وب سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید پیوندهای اشتراک را در سیستم عامل های پادکست خارجی ، پیوندهای مستقیم به آر اس اس RSS یا پیوندهای URI را برای باز کردن مستقیم در یک برنامه خارجی نمایش دهید.

برای ایجاد یک دکمه اشتراک جدید ، می توانید منوی افزونه پادکست را در داشبورد وردپرس خود پیدا کنید ، تنظیمات و پیوندهای پیش فرض را تنظیم کرده و کد کوتاه را به یک صفحه در سایت خود اضافه کنید.

۵- Captivate Sync

Captivate Sync فروشگاه اصلی شما برای انتشار و مدیریت پادکست ها از داشبورد وردپرس شماست. این ابزار نمایش های موجود شما را به طور خودکار همگام سازی می کند ، شامل پخش کننده پادکست هر قسمت است و به شما امکان می دهد قسمت های خود را به صفحه مورد نظر خود اضافه کنید.

پس از نصب ، نصب سریع شامل احراز هویت داخلی است و به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی های Captivate Sync را می دهد. به عنوان مثال ، برای درک مخاطبان خود ، از میانگین دانلود گرفته تا شنوندگان بی نظیر تا روند روزانه ، تجزیه و تحلیل پادکست خواهید داشت.

Captivate Sync در نهایت به لیست کنترل شما برای مدیریت پادکست شما تبدیل می شود. یک چک لیست پادکست شما را از ضبط تا انتشار تا تبلیغ ارتقا می دهد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل