نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه عضویت در وردپرس

بهترین افزونه عضویت در وردپرس

در این مقاله بهترین افزونه Membership در وردپرس را معرفی خواهیم کرد. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

۱-MemberPress

تبدیل وب سایت وردپرس خود به سایت Membership  آسان است. با استفاده از افزونه MemberPress ، می توانید محتوای برتر را محدود کرده و برای ورود اعضا به سایت خود ، زمینه های ثبت نام ایجاد کنید. این افزونه به شما امکان می دهد ورود به سیستم ، ثبت نام و نمایه های کاربر را ادغام کنید. دارندگان وب سایت غیرفنی می توانند بدون هیچ گونه تخصصی در زمینه کدگذاری ، از کد کوتاه افزونه برای ساختن صفحات و فرم ها استفاده کنند. هنگام ایجاد ثبت نام جدید توسط کاربران ، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود. همچنین می توانید ثبت نام های جدید را تا زمان بررسی و تأیید آنها انجام دهید. به این ترتیب ، شما بر اینکه چه کسی به سایت Membership شما می پیوندد کنترل کاملی دارید.

۲- Ultimate Member

Ultimate Member افزونه عضویت برای ایجاد جوامع آنلاین پیشرفته با وب سایت وردپرس موجود شما است. می توانید فرم های ثبت نام ، ورود را برای سایت خود ایجاد کنید.

می توانید دسترسی به کل وب سایت خود را محدود کنید یا قوانین دسترسی سفارشی را در یک صفحه یا پست اعمال کنید. همچنین گزینه محدود کردن صفحات و پست ها وجود دارد ، بنابراین فقط کاربران ورود به سیستم می توانند آنها را مشاهده کنند. سپس ، در صورت تلاش برای دسترسی به صفحه محدود شده ، می توانید کاربران خارج شده را به صفحه دیگری هدایت کنید.

Ultimate Member برای ایجاد یک تجربه شخصی برای اعضای خود ، الگوهای ایمیل قابل تنظیم را به شما ارائه می دهد. شما می توانید برای اعضای جدید یک ایمیل خوش آمد گویی ، برای کاربران رد شده یک ایمیل رد و یک ایمیل برای تنظیم مجدد رمز عبور برای اعضائی که اعتبار ورود خود را فراموش کرده اند ارسال کنید.

۳- Simple Membership

Simple Membership یک افزونه Membership در وردپرس با کاربرد آسان برای محدود کردن دسترسی به پست ها و صفحات شما است. با تنظیم سطح عضویت می توانید انتخاب کنید چه کسی محتوای شما را ببیند. وقتی بازدیدکنندگان در یک صفحه محافظت شده قرار می گیرند ، از آنها خواسته می شود وارد سیستم شوند یا به عضویت آنها در آیند.

می توانید Membership های پولی و رایگان را پیکربندی کنید. پرداخت های Membership را می توان از طریق PayPal ، Stripe و Braintree با اطمینان پذیرفت. بسته به مدل درآمد مشاغل خود ، می توانید پرداخت های یک بار یا اشتراک را نیز تنظیم کنید. هر پرداختی در این افزونه ثبت می شود و می توانید آنها را در داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید.

Simple Membership دارای چندین ویژگی دیگر است ، از جمله توانایی محافظت از گالری عکس و صفحات پیوست ، سفارشی کردن پیام محافظت از محتوا برای افراد غیر عضو ، و محدود کردن نظرات در سایت.

۴- Membership & Content Restriction

بعضی اوقات ، تیم شما نیاز به راه حل کامل Membership دارد ، از پذیرش پرداخت اعضا تا مدیریت اعضای گرفته تا محدود کردن دسترسی به محتوای برتر. افزونه Membership & Content Restriction همه این ویژگی ها را برای کمک به شما در ایجاد اشتراک های عضویت پولی ارائه می دهد. از آنجا که این افزونه با WooCommerce ادغام شده است ، شما می توانید یک فروشگاه فقط برای اعضا ایجاد کنید و بر اساس اشتراک ، مشاهده و خرید محصول را محدود کنید. حتی می توانید تخفیف عضویت در هر محصول یا طرح اشتراک را تعیین کنید. در نتیجه ، تجارت شما کنترل کاملی بر فروشگاه تجارت الکترونیکی شما دارد. با استفاده از این افزونه می توانید گزارش های سفارشی ایجاد کنید تا سوابق دیتابیس اعضای خود را حفظ کنید. یا می توانید داده های خود را به برنامه دیگری مانند اکسل یا نرم افزار بازاریابی ایمیل خود صادر کنید.

برای کسب اطلاعات بیستر افزونه وردپرس چیست؟ و چگونه کار می کنند؟ کلیک کنید؛ ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل