نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه LMS وردپرس

بهترین افزونه LMS وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه LMS برای سایت وردپرس خود هستید؟ افزونه های Learning Management System که مخفف آن (LMS) است به شما امکان می دهد دوره های آنلاین مانند Udemy را با وردپرس ایجاد و اجرا کنید. یک افزونه عالی WordPress LMS شامل ویژگی هایی برای مدیریت محتوای دوره آنلاین شما ، مدیریت اشتراک ها ، اجرای آزمون ها و درجه بندی ، پذیرش پرداخت ها و موارد دیگر است. در این مقاله ، ما بهترین افزونه های LMS وردپرس را برای کمک به شما در انتخاب راه حل مناسب برای وب سایت یادگیری آنلاین ، مقایسه خواهیم کرد؛ در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

شروع یک وب سایت آموزش

برای ساخت یک وب سایت آموزش با وردپرس ، ابتدا باید برای یک حساب میزبانی وردپرس ثبت نام کنید. این به اصطلاح خانه وب سایت شما در اینترنت است که تمام فایل ها در آن ذخیره می شود. شما همچنین به یک نام دامنه نیاز خواهید داشت. این آدرس وب سایت شما در اینترنت مانند shetabanhost.com خواهد بود.

در مرحله بعدی ، باید WordPress را روی وب سایت خود نصب کنید. سایت شما در عرض چند دقیقه فعال خواهد شد.

پس از نصب وردپرس ، آماده انتخاب یک افزونه WordPress LMS برای وب سایت خود خواهید بود. این افزونه ها به شما امکان می دهند کلاسهای آنلاین را از وب سایت خود ایجاد ، مدیریت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دیگر  افزونه های LMS وردپرس کلیک کنید.

۱-  LearnPress

LearnPress یک افزونه رایگان WordPress LMS با ویژگی های قدرتمند است. برخلاف سایر افزونه های LMS در این لیست ، که با راه اندازی همراه هستند ، LearnPress به شما امکان می دهد تنظیمات را به تنهایی انجام دهید. ایجاد دوره با کمک درس ، آزمونها و سوالات آسان است. شما می توانید از دروس و آزمونهای یک دوره در یک دوره دیگر استفاده کنید. LearnPress همچنین به شما امکان می دهد محتوا را صادر کنید ، بنابراین می توانید با استفاده از LearnPress از آن در سایت های دیگر وردپرس استفاده کنید. این برنامه هم افزونه های رایگان و هم هزینه های اضافی در دسترس دارد که به شما امکان می دهد ویژگی ها را گسترش دهید؛ از محتوای برنامه ریزی شده ، آزمونها ، تکالیف ، درجه بندی و غیره پشتیبانی می کند. همچنین از ادغام با افزونه های عضویت در bbPress ، WooCommerce و WordPress پشتیبانی می کند.

LearnPress با هر قالب WordPress کار می کند ، اما شما همچنین می توانید یکی از تم های WordPress LMS خود را انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا از هرگونه مشکل سازگاری جلوگیری کرده و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم کنید.

قیمت: رایگان + افزونه های پرداخت شده و پشتیبانی

درجه: B +

ما دریافتیم که LearnPress دارای ویژگی های غنی و انعطاف پذیری است. تنظیم اولیه ممکن است برای مبتدیان کمی دشوار باشد. به طور پیش فرض از PayPal پشتیبانی می کند و سایر درگاه های پرداخت به عنوان افزونه های پولی در دسترس هستند. پشتیبانی از انجمن های رسمی مشترکین پولی در دسترس است و پشتیبانی محدودی نیز به کاربران رایگان ارائه می شود. نسخه رایگان آن محدود است و برای استفاده بیشتر از آن مجبورید لوازم جانبی خریداری کنید.

۲- WP Courseware

WP Courseware یکی دیگر از افزونه های عالی WordPress LMS است؛ ایجاد دوره در WP Courseware قدرتمند است و شامل چندین ویژگی برای ایجاد دوره های آنلاین بزرگ یا کوچک است. هر دوره می تواند چندین ماژول ، واحد و آزمونها داشته باشد. WP Courseware پروفایل های مربی ، کتاب های درجه دانشجویی ، ایمیل های سفارشی و بسیاری از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد که به ایجاد یک تجربه جذاب برای کاربران کمک می کند. همچنین با یک بانک سوال همراه است تا بتوانید به سرعت برای دوره ها و ماژول های مختلف مسابقه ایجاد کنید.

این افزونه همچنین دارای ویژگی های قدرتمند کسب درآمد برای فروش کلاس های آنلاین در وب سایت شما است. این یک گزینه سبد خرید داخلی دارد که در آن می توانید PayPal یا Stripe را مستقیماً متصل کرده و دوره های خود را شروع کنید. همچنین می توانید دوره های رایگان ایجاد کنید و راهی برای آزمایش کلاس های خود به کاربران ارائه دهید. این می تواند آنها را به خرید یک دوره کامل ترغیب کند. می توانید دوره های پولی را به صورت خرید یکبار مصرف یا اشتراک های مکرر بفروشید.

قیمت: شروع از ۱۲۹ دلار برای ۲ سایت با ۱ سال پشتیبانی و به روزرسانی.

درجه: B

WP Courseware گزینه خوبی برای ایجاد دوره های آنلاین شماست. استفاده از آن آسان است و دارای گزینه های انعطاف پذیر است که به شما آزادی ایجاد یک محیط یادگیری جذاب را می دهد. از همه بهتر ، با هر قالب وردپرس بدون هیچ گونه مشکل سازگاری کار می کند.

۳- Sensei

Sensei یک افزونه قدرتمند LMS وردپرس است که توسط افراد  WooCommerce ایجاد شده است. این نرم افزار انعطاف پذیر و آسان است و از بهترین روش های وردپرس و WooCommerce پیروی می کند.

ایجاد دوره با Sensei آسان است ، اما به اندازه سایر راه حل های این لیست قدرتمند نیست. می توانید آزمونها ، تکالیف را اجرا کنید ، آنها را به صورت خودکار یا دستی درجه بندی کنید و حتی نشان ها و گواهینامه ها را به دانش آموزان ارائه دهید. برای فروش دوره های خود و پذیرش پرداخت ها ، باید از WooCommerce استفاده کنید. برای هر دوره ای که می خواهید بفروشید ، باید محصولی را ایجاد کنید و سپس آن را به دوره خود پیوند دهید. همچنین شما می توانید Sensei را با یک افزونه عضویت ادغام کنید ، اما هیچ افزونه ای برای آن وجود ندارد.

قیمت: شروع از ۱۲۹ دلار برای مجوز یک سایت با ۱ سال پشتیبانی و به روزرسانی.

درجه: B

Sensei راه حل خوبی برای ارائه دوره های آنلاین است. اگر از قبل با استفاده از WooCommerce فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید ، این کاملاً با فروشگاه شما ادغام می شود. با این حال ، احساس می کنیم ادغام WooCommerce برای کاربران مبتدی سخت است. همچنین ویژگی ها و افزودنی های کمتری برای Sensei نسبت به سایر افزونه های LMS در این لیست وجود دارد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل