نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های CSS وردپرس

بهترین افزونه های CSS وردپرس

ویژگی های دقیق مورد نظر شما در یک افزونه CSS وردپرس به تجربه برنامه نویسی فعلی شما بستگی دارد. برخی از افراد ممکن است افزونه ای را که کاملاً به یک ویرایشگر بصری متکی است (به این معنی که مهارت برنامه نویسی مورد نیاز نیست) ترجیح می دهند ، در حالی که دیگران کنترل بیشتری می خواهند و افزونه ای را که امکان ایجاد چندین شکل ویرایش CSS را دارد ترجیح می دهند. اگر کاربر مبتدی هستید ، باید به دنبال یک افزونه ویرایش ساده باشید که به شما امکان کلیک و ایجاد تغییرات را بدهد؛ سپس این افزونه به طور خودکار کد CSS کاربردی را برای شما ایجاد می کند. برای آشنایی بیشتر درباره افزونه های CSS با ما در شتابان هاست همراه باشید.

در اینجا چند سوال وجود دارد که می توانید هنگام جستجوی افزونه کامل CSS وردپرس به آنها فکر کنید:

آیا با موضوعی که من در حال حاضر استفاده می کنم سازگار است؟
آیا مجهز به الگوها / پیشنهادهای CSS از قبل ساخته شده است؟
آیا این افزونه شامل ویرایشگر بصری است؟
آیا می توانید تغییرات خود را در زمان واقعی پیش نمایش کنید؟

پاسخ شما به این سوالات حکم می کند که کدام افزونه برای وب سایت و نیازهای ویرایش شما بهترین است.

۵ افزونه برتر CSS وردپرس

امروزه تعداد زیادی افزونه CSS مختلف در بازار موجود است. خبر خوب این است که هر افزونه برای سایت شما و اهداف طراحی شما مناسب نخواهد بود.

 

۱- CSS Hero

CSS Hero یک افزونه برتر است؛ برای ایجاد تغییرات کافیست بر روی عناصری که می خواهید ویرایش کنید اشاره کرده و کلیک کنید. بعلاوه ، می توانید همه این تنظیمات را بدون نیاز به وارد کردن یک خط کد ، انجام دهید؛ این افزونه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد مجهز شده است ، مانند امکان ذخیره ویرایش های خود هنگام انجام آن. به این ترتیب ، اگر اشتباه کنید می توانید به سادگی به یک نقطه ذخیره قبلی برگردید.

CSS Hero دارای سبک ها و پوسته های متنوعی است که می توانید اعمال کنید. با این کار می توانید عناصر مختلفی را امتحان کنید تا ببینید کدام افزونه در سایت شما بهتر کار می کند. این قابلیت باعث می شود تا به شکلی مشابه با افزونه ساخت وب سایت وردپرس کار کند. اگرچه چندان قوی نیستند ، اما الگوهای از پیش ساخته شده می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی ویژگی های پیشرفته طراحی را به وب سایت خود اضافه کنید.

۲- SiteOrigin CSS

SiteOrigin CSS یک افزونه فوق العاده و پرکاربرد ، رایگان است. این ویژگی ویرایش زنده “live editor” دارد و با هر زمینه وردپرس سازگار است. به طور جدی ، مهم نیست که از چه موضوعی استفاده می کنید ، می توانید از این افزونه برای تغییر در آن استفاده کنید. تعداد قابل توجهی از ویژگی های این افزونه به شما امکان می دهد تا با سایر گزینه های برتر ارائه شده در این لیست رقابت کند. سطح مهارت شما مهم نیست ، شما می توانید از این افزونه برای نیازهای ویرایش خود استفاده کنید.

کاربران مبتدی ویرایشگر بصری را دوست دارند. استفاده از این افزونه آسان است و به شما امکان می دهد در مواردی مانند سبک کلی چیدمان ، رنگ ها ، قلم ها و موارد دیگر تغییراتی ایجاد کنید. فقط با چند کلیک و می توانید سبک سایت خود را تغییر دهید. هنگام ویرایش ، این افزونه به طور خودکار کد جدید CSS ایجاد می کند.

اگر کاربر پیشرفته ای هستید ، می توانید از عملکرد انتخاب دینامیک برای یافتن انتخابگر CSS دقیق که می خواهید ویرایش کنید استفاده کنید. این یکی از دشوارترین قسمتهای ویرایش کد CSS شماست ، بنابراین بسیار ارزشمند است؛ همچنین ، یک گزینه کد کامل وجود دارد که به شما در نوشتن کد CSS کاملاً کاربردی کمک می کند. قبل از تصمیم به انتشار مستقیم آن ، می توان از آن برای کمک به یافتن خطاهایی در کد شما استفاده کرد.

۳- Advanced CSS Editor

Advanced CSS Editor یک افزونه ویرایشگر CSS سبک است. استفاده از این افزونه بسیار آسان است و به شما امکان می دهد تغییرات CSS را مستقیماً از طریق ویرایشگر انجام دهید ، بنابراین می توانید تغییرات خود را در زمان واقعی مشاهده کنید. حتی یک ویژگی منحصر به فرد وجود دارد که به شما امکان می دهد تغییرات CSS را برای دستگاه های جداگانه و اندازه صفحه ، اعم از دسک تاپ ، دستگاه های همراه یا رایانه لوحی انجام دهید.

با این حال ، این افزونه بیشتر برای کاربران سطح پیشرفته مناسب است ، بنابراین اصطلاح “Advanced” در عنوان افزونه دیده می شود.  ابزاری است که به شما کمک می کند تا کارآمدتر کدگذاری کنید. فقط دستگاهی را انتخاب کنید که می خواهید CSS را برای آن بنویسید و شروع به کار کنید. اگر قبلاً با CSS تجربه دارید و ابزاری را می خواهید شامل ویژگی پیش نمایش زنده و امکان ایجاد سبک های خاص برای دستگاه های خاص باشد ، ارزش بررسی این موارد را دارد.

۴- Microthemer

Microthemer یک ویرایشگر بصری CSS است که به راحتی قابل استفاده است. این افزونه از دیگر افزونه ها سبک تر است (به این معنی که به انواع ویژگی های اضافی مجهز نیست) ، اما این بدان معنی است که سرعت سایت شما را کم نخواهد کرد. از آنجا که بسیار سبک وزن ، همچنین بسیار متنوع است و می تواند برای تغییر شکل ظاهری هر موضوع یا افزونه ای که در حال حاضر موجود است ، مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مثال ، حتی بدون هیچ گونه تجربه برنامه نویسی ، می توانید مواردی مانند طرح رنگ تم ها ، پس زمینه ها ، طرح ها و ساختار ، فونت ها و موارد دیگر را تغییر دهید. کسانی که تجربه برنامه نویسی دارند می توانند از ویرایشگر مستقیم برای دیدن تغییرات CSS و JavaScript در زمان واقعی استفاده کنند. همچنین می توانید در حالت Draft Mode کار کنید. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به فشار دادن آنها ، یک سری تغییرات مختلف را امتحان کنید. بنابراین ، شما می توانید ساعت ها وقت خود را صرف تغییر طراحی سایت خود کنید و سپس همه آن تغییرات را به طور همزمان اجرا کنید

۵- TJ Custom CSS

TJ Custom CSS یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد تا کد CSS را در سایت خود سفارشی کنید؛ اساساً ، این افزونه سفارشی سازی ظاهر قالب ها و افزونه های شما را بدون نیاز به ویرایش در کد CSS مرتبط با هر یک از این عناصر آسان می کند. این ویژگی بسیار خوب است زیرا می دانید CSS شما (و بنابراین طراحی سایت شما) هر بار که قالب یا افزونه های خود را به روز می کنید ، تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

با این حال ، TJ Custom CSS افزونه ای پیشرفته است؛ برای استفاده بیشتر از این افزونه باید بدانید که چگونه باید کد CSS را بنویسید. بدون مهارت های CSS موجود ، واقعاً قادر به انجام کارهای زیادی نخواهید بود اما ، برای کاربران پیشرفته این افزونه می تواند بسیار مفید باشد. بنابراین به جای اینکه بخواهید صفحه خود را تازه کنید ، یا تغییرات خود را ذخیره کنید ، می توانید ببینید که کد شما چگونه به طور مستقیم بر روی طراحی اثر می گذارد. به طور کلی ، این یک افزونه سبک وردپرس است که به توسعه دهندگان پیشرفته تر کمک می کند تا تغییرات CSS را در سایت خود ایجاد کنند و ببینند که این تغییرات از لحظه ایجاد چه شکلی هستند.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

 

خروج از نسخه موبایل