نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه ورود به سیستم و پیگیری فعالیت در وردپرس

آیا به دنبال افزونه ورود به سیستم و پیگیری فعالیت برای سایت وردپرس خود هستید؟ اگر چندین کاربر به وب سایت شما وارد می شوند، داشتن یک گزارش فعالیت به شما کمک می کند تا بر همه فعالیت های کاربر در وب سایت خود نظارت کنید.

در این مقاله ، ما بهترین افزونه های ورود به سیستم و ردیابی فعالیت های وردپرس را به شما نشان خواهیم داد که می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا از افزونه پیگیری فعالیت وردپرس استفاده می کنید؟

ورود به سیستم و پیگیری فعالیت در وردپرس به شما کمک می کند تا اقدامات کاربر را در وب سایت خود ردیابی و نظارت کنید.

به عنوان مثال ، در یک سایت عضویتی وردپرس ، شما می توانید از ورود به سیستم کاربر ، دانلود ها و اقدامات دیگر ردیابی کنید.

فروشگاه های آنلاین و وب سایت های تجارت الکترونیکی با استفاده از WooCommerce قادر به پیگیری فعالیت های مشتری و پیگیری دانلود ها ، ورود به سیستم ، ایمیل های ارسالی و موارد دیگر هستند.

این افزونه ها همچنین می توانند به شما در شناسایی فعالیت های مشکوک مانند حساب های جعلی کاربر ، اسپم و حتی حملات DDoS کمک کنند.

اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های ورود به سیستم و پیگیری فعالیت در وردپرس بیندازیم.

Sucuri:

Sucuri بهترین افزونه امنیتی وردپرس در بازار است. این افزونه همراه با ورود به سیستم جامع فعالیت وردپرس و نظارت با هشدارهای فوری ایمیل است تا شما را از تغییرات مهم هنگام وقوع آگاه سازد.

Sucuri هرگونه تغییر روی پرونده ها ، افزونه ها و مضامین وردپرسی شما نظارت می کند. این امر باعث می شود اگر یک اسکریپت مخرب به سایت شما اضافه شود ، به شما اطلاع داده شود. همچنین پلاگین های نصب شده ، فعال یا غیرفعال شده در وب سایت شما را ردیابی می کند.

این افزونه یک فعالیت فعالیت در تمام جلسات کاربر ، فعالیت ورود به سیستم و تغییرات ایجاد شده در پست ها و صفحات وردپرس شما را نگه می دارد.

WP Security Audit Log:

WP Security Audit Log یک افزونه جامع ثبت و نظارت بر فعالیت های وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا جلسات کاربر را رصد کنید و از افرادی که وارد وب سایت خود شده اند را پیگیری کنید.

این نمایش با یک رویداد دقیق همراه با فعالیت های هر کاربر با آدرس IP خود ارائه می دهد. همچنین می توانید تغییرات ایجاد شده مانند ایجاد پست ، صفحه ، نظرات ، ارسال رسانه ها ، تغییرات در موضوع ، افزونه ها و موارد دیگر را مشاهده کنید.

می توانید در هر زمان جلسه کاربر را از داشبورد خاتمه دهید و آنها را از وب سایت خود خارج کنید. این افزونه همچنین از شبکه های چندرسانه ای وردپرس پشتیبانی می کند و به سرپرستان شبکه کمک می کند تا فعالیت ها را در همه سایت ها نظارت کنند.

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد هر نوع گزارش برای فعالیت های مختلف ایجاد کنید ، از آنها استفاده کنید و در صورت لزوم آنها را دانلود کنید.

ActivityLog:

ActivityLog یکی دیگر از افزونه های مفید نظارت و ورود به فعالیت وردپرس است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد کلیه فعالیت های وب سایت را درون داشبورد وردپرس مشاهده کنید.

این افزونه در تمام جلسات کاربر ، هرگونه تغییر در ارسال ها ، صفحات ، نظرات ، مضامین ، افزونه ها یا ابزارک ها ، افزونه ها و تغییرات موضوع ، ثبت می شود.

می توانید افزونه را تنظیم کنید تا ایمیل های اعلان را برای رویدادهای خاص برای شما ارسال کند. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد تا به راحتی پرونده های فعالیت را به عنوان یک پرونده CSV به رایانه خود صادر کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل