نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های هواشناسی برای وردپرس

بهترین افزونه های هواشناسی برای وردپرس

امروز ما در شتابان هاست قصد داریم تا به شما عزیزان و همراهان چند تا از بهترین افزونه های پیش بینی آب و هوا و هواشناسی را معرفی کنیم. این افزونه ها سبب جلوه بهتر و زیباتر سایت شما می شود. مخصوصا اگر وبلاگ شما در زمینه مسافرت و گردشگری فعالیت می کند.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

۱-Simple Weather:

با افزونه simple weather ، می توانید گزارش هوای چشمگیر را در وب سایت خود ضمیمه کنید. این به شما کمک می کند تا به روزرسانی های زمان واقعی آب و هوا ، پیش بینی وضعیت هفت روز آینده را نمایش داده و به شما امکان می دهد سفارشی سازی های مختلفی را اعمال کنید.

در این افزونه همچنین می توانید تعداد دفعاتی را که می خواهید جزئیات آب و هوا به روز شود ، تعریف کنید.

۲-Awesome Weather Widget:

این افزونه های هواشناسی به خصوص برای سایت های وردپرس ساخته شده است که با استفاده از آن می توانید جزئیات آب و هوا را به صورت گرافیکی نشان دهید. آب و هوای عالی یک افزونه حرفه ای وردپرس است که اجازه می دهد تا تصاویر پس زمینه دلخواه ، چیدمان سفارشی ساخته شده و غیره را اضافه کنید. این افزونه به بیش از ۴۰ هزار صاحب سایت وردپرس در سراسر جهان قابل اعتماد است.

۳-Location Weather Pro:

یکی از افزونه های هواشناسی آب و هوای موقعیت مکانی با کیفیت برتر ، طراحی جذاب ، به روزرسانی در زمان واقعی و کاربرد آسان در هر سایت وردپرس را تضمین می کند. این امکان را به شما می دهد تا گزارش های آب و هوا را برای شهرها و کشورها درج کنید و خودکار موقعیت بازدید کننده سایت را تشخیص دهد.

۴-Better Weather:

Better weather یک افزونه وردپرس کلاس برتر است که به شما کمک می کند تا با سهولت گزارش ها و پیش بینی وضعیت آب و هوا را در سایت خود تهیه کنید. این افزونه پیشرفته است که با گزینه های مختلف یک ظاهر طراحی شده مانند طرح های چیدمان ، گزینه نمایش پیش بینی ، گزینه های رنگی و… همراه است.

۵-Astero:

Astero یکی از محبوب ترین افزونه های هواشناسی برای نمایش گزارش های هواشناسی در وب سایت ها است. این امکان را به شما می دهد ابزارهای آب و هوایی ایجاد کنید که انیمیشن ، کلیپ های ویدئویی یا تصاویر را در پس زمینه خود نگه می دارند.

همچنین می توانید عناوین دلخواه ، مرزها را تعیین کنید ، رنگ ها را برای متن یا پس زمینه و غیره انتخاب کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل