نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه ها برای تبدیل سایت وردپرس به یک برنامه موبایل

آیا به دنبال راه حلی برای تبدیل سایت وردپرس خود به یک برنامه موبایل هستید؟ بیشتر افراد ترجیح می دهند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود به مرور اینترنت و خرید آنلاین بپردازند. برنامه ها روشی مناسب برای ارائه مطالب شما و ارائه تجربه بهتر موبایل هستند. در این مقاله بهترین افزونه ها برای تبدیل وردپرس به برنامه موبایل را به شما نشان خواهیم داد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا برای سایت وردپرس خود یک برنامه موبایل ایجاد می کنیم؟

اگر ترافیک وب سایت خود را در Google Analytics بررسی کنید ، می بینید که تعداد زیادی از کاربران از طریق تلفن های همراه خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند. ساده ترین راه برای اطمینان از اینکه کاربران موبایل در وب سایت شما تجربه خوبی دارند ، استفاده از پاسخگو بودن آن برای موبایل است. یک وب سایت پاسخگو وردپرس موبایل از طرحی استفاده می کند که به طور خودکار خود را تنظیم می کند تا با اندازه صفحه نمایش کاربر مطابقت داشته باشد. تقریباً تمام تم های خوب وردپرس پاسخگوی تلفن همراه نیستند. شما حتی می توانید تم های پاسخگو موبایل بسیار خوبی به دنبال WooCommerce پیدا کنید.

با این حال ، برخی از مشاغل ممکن است بخواهند با ایجاد برنامه های تلفن همراه خود تجربه کاربری یکنواخت تری ارائه دهند. به جای بازدید از وب سایت شما در یک مرورگر ، کاربران می توانند برنامه ای را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنند تا به وبلاگ مورد علاقه خود ، فروشگاه آنلاین ، وب سایت عضویت یا انجمن آنلاین دسترسی پیدا کنند.

ساختن یک برنامه تلفن همراه به طور معمول نیاز به مهارت برنامه نویسی دارد و تعداد زیادی آژانس توسعه وجود دارد که یک برنامه موبایل برای وب سایت شما ایجاد می کنند. با این حال ، این هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.

اگر می خواهید یک برنامه موبایل را با بودجه کم بسازید ، افزونه های وردپرس وجود دارد که می تواند به شما در تبدیل سایت وردپرس خود به یک برنامه تلفن همراه کمک کند. همه آنها پولی هستند ، اما هزینه کمتری نسبت به استخدام شخصی برای ساخت یک برنامه جدید برای شما دارند.

۱-AppPresser:

AppPresser یک پلتفرم آسان برای استفاده است که به شما کمک می کند هر سایت وردپرس را به یک برنامه موبایل تبدیل کنید. آنها یک تم موبایل اختصاصی وردپرس دارند که می تواند برای ایجاد یک برنامه برای وبلاگ شما ، فروشگاه WooCommerce یا وب سایت BuddyPress استفاده شود.

این برنامه دارای یک برنامه شخصی سازی بصری است که می تواند ظاهر برنامه شما را به راحتی تغییر دهد دقیقاً مانند آنچه برای یک تم وردپرس انجام می دهید. می توانید رنگ ها را سفارشی کنید ، صفحات دلخواه اضافه کنید ، محتوای وردپرس را بکشید و موارد دیگر. AppPresser اطلاعیه های فشار یکپارچه را ارائه می دهد که تنظیم و مدیریت آن نسبتاً آسان است.

۲-MobiLoud:

MobiLoud به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا سایت های وردپرس خود را به برنامه های موبایل تبدیل کنند. آنها دو محصول دارند: یکی برای سایتهای خبری یا وبلاگ و دیگری برای وب سایتهایی که از WooCommerce یا سایر افزونه های پیشرفته استفاده می کنند.

این همراه با اطلاعیه های فشار ، پشتیبانی از تبلیغات موبایل ، آنالیز و مارک های سفارشی است. برنامه پیکربندی شده ، آماده سازی شده است ، همچنین می تواند برای شما به فروشگاه های اپلیکیشن ارسال شود.

۳-Androapp:

 

AndroApp افزونه مفید دیگری برای تبدیل وب سایت وردپرس شما به یک برنامه موبایل است. این برنامه با پشتیبانی آفلاین ، تم های مختلف ، پشتیبانی بین المللی ، اطلاعیه های فشار نامحدود ، پیمایش بی نهایت و اشتراک اجتماعی بومی همراه است. این WooCommerce یا BuddyPress را پشتیبانی نمی کند.

توسعه دهنده افزونه به شما کمک می کند تا برنامه خود را پیکربندی و دانلود کنید که می توانید خودتان ارسال کنید یا نویسنده افزونه را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

نکته منفی این افزونه این است که نسخه رایگان به توسعه دهنده این امکان را می دهد تا تبلیغات خود را نشان دهد.

۴-WPApp.Ninja:

WPApp.Ninja به شما امکان می دهد یک برنامه موبایل یا یک وب مترقی را برای وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید. تمام تنظیمات و پیکربندی برنامه ها در منطقه مدیر وردپرس شما قابل انجام است.

این ابزار به شما به آسانی اجازه می دهد تا نمادها ، دکمه ها ، رنگ ها ، ترجمه ها و موارد دیگر برنامه خود را آپلود کنید. این نرم افزار از Google Analytics ، حافظه داخلی ، محتوای آفلاین و سازگاری با همه افزونه های محبوب WordPress پشتیبانی می کند.

اگر در مورد تبدیل سایت وردپرس خود به یک برنامه جدی هستید ، توصیه می کنیم از AppPresser یا Mobiloud استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل