نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین قالب های وبلاگ در وردپرس

آیا به دنبال یک قالب وبلاگ وردپرس رایگان برای وب سایت خود هستید؟ هزاران قالب وبلاگ رایگان برای وردپرس وجود دارد که انتخاب یک سایت را برای مبتدیان دشوار می کند. این قالب های وبلاگ بیشتر به تگ ها و دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین قالب های بلاگ وردپرس را که می توانید در وبلاگ جدید خود استفاده کنید ، انتخاب کرده ایم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

شروع کار با وردپرس:

ابتدا باید مطمئن شوید که از بستر مناسب استفاده می کنید. سایت WordPress.org ، بستر مناسبی برای شروع وبلاگ شما است زیرا آزادی ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری به شما می دهد.

منبع باز است و از هزاران قالب و برنامه افزودنی رایگان پشتیبانی می کند که به شما در رشد سریع وبلاگ شما کمک می کند.

پس از راه اندازی ، زمان آن رسیده است که یک قالب را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس رایگان که می توانید در وب سایت خود نصب کنید ، بیاندازیم.

Astra:

Astra یک قالب وبلاگ وردپرس کاملاً قابل تنظیم و رایگان است. این مناسب برای وبلاگ های شخصی ، اوراق بهادار ، وبلاگ های تجاری و حتی وب سایت های تجارت الکترونیک مناسب است. با تمام سازندگان صفحه محبوب ، از جمله Beaver Builder ، Divi ، Elementor و غیره کاملاً کار می کند.

این قالب همراه با پشتیبانی داخلی از WooCommerce است که در صورت نیاز به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین را به وبلاگ خود اضافه کنید. همچنین آماده ترجمه است و می تواند برای ساختن وبلاگ به هر زبانی مورد استفاده قرار گیرد.

این یک قالب سبک است با تنوع گزینه ها و فونت های رنگی. می توانید گزینه های تم را در تنظیم کننده وردپرس با پیش نمایش زنده پیدا کنید.

OceanWP:

OceanWP یکی از محبوب ترین قالب های وردپرس رایگان است که دارای چندین ویژگی برتر است. این افزونه همراه خود را دارد و توصیه می کند که پس از فعال سازی یک افزونه سازنده صفحه رایگان نصب کنید. این می تواند برای هر نوع وب سایت ، از جمله وبلاگ ها ، مجلات ، وب سایت های تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده شود.

این شامل چندین گزینه برای طرح بندی ، صفحات پهنای باند ، ۲ منوی پیمایش در بالا ، پشتیبانی از آرم های سفارشی ، مناطق مختلف نوار کناری ، گالری تصاویر زیبا و موارد دیگر است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است اما هنوز هم بسیار آسان با پشتیبانی از سفارشی سازنده زنده است.

Hestia:

Hestia یک تم وردپرس بسیار انعطاف پذیر رایگان برای انواع وب سایت ها است. این برنامه با یک ویزارد راه اندازی آسان و یک افزونه همراه وجود دارد که بخش توصیفات و خدمات را به وب سایت شما اضافه می کند.

می توان از پلاگین های سازنده صفحه محبوب استفاده کرد و برای WooCommerce خارج از جعبه آماده است. صفحه اصلی را می توان به راحتی با استفاده از customizer custom live که در آن فقط می توانید بخش اضافه کنید و با کشیدن و رها کردن مجدداً تنظیم کرد.

Bento:

بنتو یک قالب قدرتمند وبلاگ وردپرس چند منظوره قدرتمند است که دارای چندین ویژگی است. با بیشترین افزونه های سازنده صفحه عالی کار می کند و حتی نصب را نیز بعد از فعال سازی توصیه می کند.

برای یک تم وردپرس رایگان ، Bento دارای گزینه های سفارشی سازی عالی است. با استفاده از شخصی سازی تم WordPress به همه آنها قابل دسترسی است.

Go:

به یک طراحی وبلاگ با رویکرد حداقلی برای طراحی نیاز دارید؟ GO یک قالب ساده وبلاگ وردپرس با یک پیام خوش آمدید و دکمه های تماس به عمل در هدر است.

طراحی شده برای بهبود خوانایی از آن با استفاده از تایپوگرافی تمیز و با ظرافت تصاویر برجسته را کنترل می کند.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل