نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین سیستم عامل های رایگان تجارت الکترونیک

آیا به دنبال بهترین پلت فرم رایگان تجارت الکترونیک برای ساخت وب سایت تجارت الکترونیکی خود هستید؟

در روزهای آغازین ، سیستم عامل های تجارت الکترونیک هزینه ای برای هزاران نفر داشتند که بسیاری از مشاغل کوچک را از ایجاد یک فروشگاه آنلاین باز می داشت. خوشبختانه اکنون چندین سیستم عامل محبوب تجارت الکترونیک وجود دارد که گزینه های رایگان یا کم هزینه را ارائه می دهند.

در این مقاله ، بهترین و محبوب ترین سیستم عامل های تجارت الکترونیکی رایگان را که می توانید برای راه اندازی فروشگاه آنلاین استفاده کنید ، مقایسه خواهیم کرد. ما برای هر یک از آنها تجزیه و تحلیل جوانب و جوانب مفصلی داریم ، بنابراین می توانید برای نیازهای خود بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک را انتخاب کنید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

نحوه انتخاب بهترین پلتفرم تجارت الکترونیکی رایگان:

راستش را بخواهید ، هیچ چیزی به عنوان یک پلت فرم ۱۰۰٪ رایگان تجارت الکترونیک وجود ندارد.

حتی هنگامی که پلت فرم تجارت الکترونیک به صورت رایگان باشد ، مجبورید هزینه دامنه ، هاستینگ وب ، هزینه پردازش پرداخت و سایر هزینه های افزودنی را بپردازید.

با این گفته ، هدف شما باید پیدا کردن یک بستر تجارت الکترونیک باشد که به شما کمک می کند با کمترین هزینه و بدون هزینه شروع به کار کنید ، بدون اینکه محدودیت های جدی را در مورد نحوه اداره یا رشد کسب و کار خود ایجاد کنید.

همچنین می خواهید این پلت فرم با استفاده از روش های پرداخت آسان باشد.

با یادآوری این موارد ، بیایید به بهترین سیستم عامل های رایگان تجارت الکترونیکی که می توانید برای کسب درآمد آنلاین و رشد کسب و کار خود استفاده کنید ، نگاهی بیندازیم.

WooCommerce:

WooCommerce محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جهان است. این نرم افزاری کاملاً رایگان است که می توانید هر ارائه دهنده میزبانی وب را بارگیری و اجرا کنید.

از آنجا که WooCommerce میزبان شما را فراهم نمی کند ، برای اطمینان از دسترسی به وب سایت شما توسط کاربران در سراسر جهان ، باید میزبانی وب و یک نام دامنه را خریداری کنید.

نکات مثبت:

نکات منفی:

Constant Contact’s Website Builder:

 

Constant Contact’s website builder یک برنامه رایگان دارد که به شما امکان می دهد فروشگاهی آنلاین و بدون هزینه کردن ایجاد کنید.

فقط می توانید تا ۳ محصول در فروشگاه خود داشته باشید ، اما اگر تازه شروع به کار کرده اید ، این ممکن است کافی باشد. اگر می خواهید محصولات بیشتری اضافه کنید ، می توانید به یک برنامه پولی شده ارتقا دهید.

شایان ذکر است که اگر شما در برنامه های Free یا Starter هستید ، Constant Contact’ با شما معامله ۳٪ می پردازد.

نکات مثبت:

نکات منفی:

این گزینه مناسبی برای مشاغل کوچک است که می خواهند بدون داشتن سربار مدیریت یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی خود میزبان مانند WooCommerce ، محصولات اندکی بفروشند.

BuyNow Plus:

BuyNow Plus یک سیستم عامل کامل تجارت الکترونیک نیست. در عوض ، به شما امکان می دهد دکمه های “buy now” ایجاد کنید که می توانید در هر وب سایت قرار دهید.

برای استفاده از BuyNow Plus باید یک حساب Stripe رایگان ایجاد کنید.

نکات مثبت:

نکات منفی:

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل