نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین ارائه دهنده های میزبانی DNS رایگان

با افزایش distributed denial-of-service یا (DDoS) استفاده از یک ارائه دهنده میزبانی DNS با کیفیت بالا ، برای امنیت وب سایت شما بسیار مهم است. هیچ چیز بدتر از عدم دسترسی وب سایت شما برای بازدید کنندگان نیست. در این مقاله ما به ۵ مورد از بهترین ارائه دهدنگان میزبانی DNS رایگان نگاهی انداختیم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

DNS چیست؟

DNS ، مخفف domain name system یا سیستم نام دامنه ، یک سرویس اینترنتی است که نام دامنه ها را به آدرس های IP راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، هنگام مراجعه به shetabanhost.com باید آدرس IP مربوطه را به آن نام میزبان در پشت صحنه جستجو کنید. این پرس و جو توسط یک سرور نام دامنه (سرور DNS) یا سرورهای اطراف آن انجام شده است که مسئولیت آن ها این است که نام میزبان را به آنها اختصاص بدهند. به بیان دیگر می توانید به سرور DNS به عنوان یک دفترچه تلفن برای اینترنت نگاه کنید. سرور DNS دایرکتوری از نامهای دامنه را حفظ کرده و آنها را به IP تبدیل می کند.

برای درک بیشتر و بهتر این موضوع می توانید مقاله ما DNS چیست را بخوانید.

بهترین ارائه دهنده های میزبانی DNS رایگان:

در اینجا لیستی از ۵ ارائه دهنده برتر میزبانی DNS رایگان وجود دارد که به ترتیب خاصی ذکر نشده است.

۱) Hurricane Electric Internet Services:

Hurricane Electric Internet Services یک سرویس میزبانی DNS 100٪ رایگان با اتصال قوی در سرتاسر جهان ارائه می دهد. شبکه آنها از بیش از ۶۰ POP ساخته شده است و IPv6 را در همه جا پشتیبانی می کند. اگر به دنبال ارائه دهنده DNS قوی هستید ، توصیه می کنیم این مورد را امتحان کنید.

۲) Cloudflare:

Cloudflare احتمالاً یکی از بزرگترین ارائه دهندگان میزبانی DNS رایگان است. اما آنها همچنین از نظر فنی میزبان DNS مدیریتی  هستند و این بدان معنی است که شما کنترل زیادی ندارید. با این حال ، آنها ویژگی های امنیتی اضافی مانند محدود کردن سرعت ، فیلتر و مسدود کردن را در اختیار شما قرار می دهند. سرعت Cloudflare نسبت به بیشتر ارائه دهندگان برتر DNS سریعتر است.

۳) Rackspace:

Rackspace میزبانی و مدیریت رایگان DNS را برای مشتریان فعلی ارائه می دهد. آنها از مهاجرت های خودکار ، مسیریابی IP Anycast ، تعادل بار و دسترسی انعطاف پذیر از طریق صفحه کنترل کلود و API RESTful خود بهره می برند.

۴) FreeDNS:

FreeDNS ، میزبانی DNS ، میزبان DNS استاتیک و همچنین میزبانی دامنه را ارائه می دهد. آنها از سال ۲۰۰۴ به بهره برداری رسیده اند و سابقه طولانی در ارائه میزبانی رایگان DNS دارند. اکنون کل شبکه آنها بطور معمول بیش از ۷ میلیارد درخواست DNS در ماه پردازش می کند.

۵) ClouDNS:

 

برنامه رایگان ClouDNS به مشتریان خود ۴ سرور DNS و ، ۳ منطقه ، Dynamic DNS ، رابین گرد ، پشتیبانی بومی IPv6 ارائه می دهد و هیچ محدودیتی برای رکورد یا درخواست ها ندارد. آنها همچنین اخیراً برنامه های حق بیمه را با سرورهای محافظت شده DDoS و GeoDNS معرفی کردند.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل