نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های شمارش معکوس برای وردپرس

اغلب از ما سؤال می کنند که چگونه یک تایمر شمارش معکوس را به وب سایت خود اضافه کنیم. تایمر شمارش معکوس یک روش عالی برای ایجاد پیش بینی ، هیجان و ایجاد اثر FOMO در وب سایت شما است. تعداد زیادی پلاگین شمارش معکوس وجود دارد که به شما امکان می دهد یک تایمر شمارش معکوس ایجاد کنید ، از کدام یک باید استفاده کنید؟ در این مقاله ، ما بهترین افزونه های شمارش معکوس برای وردپرس را به اشتراک می گذاریم و ویژگی های اصلی هرکدام را توضیح می دهیم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

افزونه تایمر شمارش معکوس چیست و چه زمانی به آن نیاز دارید؟

یک افزونه تایمر شمارش معکوس به شما امکان می دهد یک تایمر را نشان دهید که در یک زمان یا تاریخ خاص شمارش می شود.

بازاریابان هوشمند از تایمر شمارش معکوس برای ایجاد هیجان و ایجاد احساس فوریت در بین مشتریان خود استفاده می کنند. به آنها کمک می کند تا از اثر FOMO برای تقویت تبدیل استفاده کنند.

بسیاری از افزونه های وردپرس وجود دارند که به شما امکان می دهند تایمرهای شمارش معکوس را به وب سایت خود اضافه کنید. این تایمرهای شمارش معکوس را می توان به دو گروه تقسیم کرد:

۱) تایمر شمارش معکوس معمولی:

یک تایمر شمارش معکوس معمولی ، که گاه به آن یک تایمر شمارش معکوس استاتیک یا ثابت گفته می شود ، همان چیزی است که بیشتر مردم هنگام تصور یک تایمر به آن فکر می کنند.

این تایمر تا یک نقطه ثابت خاص حساب می شود. این ممکن است راه اندازی یک وب سایت ، پایان یک فروش یا یک رویداد دیگر باشد.

نقطه پایانی ساعت شمارش معکوس برای همه یکسان است و بسته به اینکه چه کسی آن را مشاهده کند ، تغییر نخواهد کرد.

۲) تایمر همیشه سبز:

یک تایمر شمارش معکوس همیشه سبز ، که گاهی اوقات یک تایمر شمارش معکوس پویا نامیده می شود ، برای هر کاربر خاص است.

با ورود شخص به سایت شما ، شمارش شروع می شود. به عنوان مثال ، آنها ممکن است ۴ ساعت فرصت داشته باشند از یک پیشنهاد ویژه استفاده کنند.

این می تواند یک روش قدرتمند بازاریابی باشد زیرا به شما امکان می دهد احساس فوریت ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که بیشتر افزونه های وردپرس برای اجرای تایمرهای شمارش معکوس معمولی طراحی شده اند و فقط برخی از آنها به شما امکان می دهند تا تایمرهای همیشه سبز را اجرا کنید.

با گفتن این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های تایمر شمارش معکوس برای وردپرس بیندازیم.

OptinMonster:

OptinMonster یک افزونه قدرتمند پاپ آپ برای وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت رها شده را به مشترکان و پرداخت مشتری تبدیل کنید.

با استفاده از OptinMonster می توانید تایمر ثابت و همیشه سبز ایجاد کنید. شما می توانید تایمرهای زیادی را که می خواهید تهیه کنید و می توانید از تایمرهای مختلف در صفحات مختلف استفاده کنید.

روش های زیادی وجود دارد که می توانید تایمر شمارش معکوس خود را با استفاده از OptinMonster قرار دهید. یکی از بهترین استفاده از نوار شناور است که به قسمت بالا یا پایین صفحه شما می چسبد. به این ترتیب ، همیشه قابل مشاهده است.

OptinMonster دستورالعمل کامل در مورد نحوه ایجاد و سفارشی کردن تایمر شمارش معکوس شما دارد.

SeedProd:

افزونه SeedProd اگر می خواهید یک صفحه “به زودی” برای وب سایت خود داشته باشید. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی یک صفحه فرود را تنظیم کنید و سایت خود را به زودی یا در حالت نگهداری قرار دهید.

با استفاده از این افزونه ، یک تایمر معمولی ایجاد خواهید کرد که برای همه در همان نقطه حساب می شود. شما نمی توانید از آن برای ایجاد یک تایمر همیشه سبز استفاده کنید.

یکی از ویژگی های هوشمندانه SeedProd این است که شما می توانید سایت خود را تنظیم کنید که بلافاصله تایمر به پایان برسد. لازم نیست به یاد داشته باشید این کار را بصورت دستی انجام دهید. فقط هنگام افزودن تایمر شمارش معکوس به صفحه خود یا ویرایش آن ، ویژگی “autolaunch” را روشن کنید.

Countdown Timer Ultimate:

Countdown Timer Ultimate گزینه خوب دیگری است که می خواهید در صورت ایجاد یک تایمر شمارش معکوس معمولی در نظر بگیرید. این افزونه ساده است و توانایی نمایش تایمرهای همیشه سبز که مخصوص بازدیدکنندگان سایت های خاص است را ندارد.

شما می توانید از Countdown Timer Ultimate برای ساخت هر تعداد تایمر شمارش معکوس که می خواهید استفاده کنید ، و می توانید نحوه ظاهر آنها را تا حدی تنظیم کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل