نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه ماشین حساب برای سایت وردپرس شما

بهترین افزونه هاي ماشین حساب برای سایت وردپرس شما

آیا به دنبال یک افزونه ماشین حساب برای وب سایت وردپرس خود هستید؟

انواع مختلفی از افزونه های وردپرس برای محاسبه قیمت ها ، اندازه گیری ها ، تاریخ ها ، شکل فیلدها و موارد دیگر وجود دارد. در این مقاله ما برخی از بهترين افزونه ماشین حساب را برای سایت وردپرس شما انتخاب کرده ایم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

۱) Formidable Forms Calculators

Formidable Forms دارای طیف گسترده ای از قالب های ماشین حساب از پیش ساخته شده است. اینها به شما امکان می دهد ماشین حساب های متفاوتی را در وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید

با استفاده از الگوهای حسابگر فرمهای قابل استفاده ، می توانید ماشین حساب های زیر را در سایت خود ایجاد و اضافه کنید:

برخی از این ابزارهای ساده و مفید مانند ماشین حساب درصد ، ماشین حساب تبدیل طول هستند. برخی دیگر جزئیات بیشتری دارند و ارزش عظیمی را به کاربران شما ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ پزشکی یا بهداشت را اجرا می کنید ، ممکن است بخواهید یک ماشین حساب BMI (شاخص توده بدنی) یا یک ماشین حساب دریافت کالری روزانه را ارائه دهید. اینها با استفاده از فرمهای عالی قابل ایجاد هستند. در صورت فروش املاک و مستغلات ، می توانید از ماشین حساب پیشرفته وام رهنی در سایت خود استفاده کنید. شما حتی می توانید ابزارهایی مانند ماشین حساب نسبت بدهی به درآمد را ارائه دهید تا به کاربران کمک کند تا ببینند وام برای آنها مقرون به صرفه است یا خیر.

همه Formidable Forms مفيد هستند به طوری که در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسند. همچنین می توانید به راحتی آنها را متناسب با مارک وب سایت خود تنظیم کنید. Formidable Forms به دلیل طیف گسترده ای از ماشین حساب ها و سهولت استفاده ، بهترین ماشین حساب ما است. همچنین یکی از بهترین افزونه های فرم تماس با وردپرس است.

۲) Calculated Fields Form

فرم محاسبات فیلد به شما امکان می دهد فرم هایی را ایجاد کنید و محاسبات ریاضی را در بین Fields Form انجام دهید. این سازنده با فرم و منطق است که می توانید برای اضافه کردن فیلدها ، اختصاص مقادیر به آن فیلدها و تعیین اپراتورهای ریاضی از آنها استفاده کنید. شما می توانید به راحتی با استفاده از ویرایشگر محتوای WordPress و همچنین ویرایشگر کلاسیک قدیمی ، فرم محاسبه شده فیلدها را تهیه کنید. همچنین با افزونه های سازنده صفحه محبوب کار می کند.

۳) Responsive Mortgage Calculator

Responsive Mortgage Calculator آسان برای استفاده از ماشین حساب وام برای وب سایت های املاک و مستغلات است. این همراه با ویجت نوار کناری و کد کوتاه است که می توانید از آن در پست ها ، صفحات و زیر لیست های وردپرس خود استفاده کنید. همچنین با طرح های رنگی سبک و تیره همراه است. با این حال ، می توانید یک ظاهر طراحی افزونه را غیرفعال کنید و از رنگ های موضوع خود استفاده کنید یا از CSS سفارشی برای سبک کردن ماشین حساب استفاده کنید.

۴) Measurement Price Calculator

Measurement Price Calculator مناسب برای اداره یک فروشگاه اینترنتی WooCommerce که در آن می توانید اقلامی با اندازه متغیر بفروشید. این امکان را به شما می دهد تا بر اساس اندازه گیری های انتخاب شده توسط مشتری ، قیمت گذاری کالا را اضافه کنید. این دو روش محاسبه اندازه گیری مختلف دارد ، بنابراین می توانید هر کدام را متناسب با محصول خود انتخاب کنید. شما می توانید قیمت گذاری واحد را بر اساس مقادیر تعیین شده ارائه دهید. یا می توانید به کاربر اجازه دهید ابعاد را وارد کند و مقدار صحیح را برای طول ، مساحت یا حجم مورد نیاز خود خریداری کند.

۵) WooCommerce Product Options and Price Calculation Formulas

 

WooCommerce Product Options and Price Calculation Formulas گزینه های محصول WooCommerce اضافی و فرمول های محاسبه قیمت را ارائه می دهد. این محصول با یک سازنده چیدمان محصول سفارشی ارائه می شود که به شما امکان می دهد گزینه های محصول بیشتری را برای هر مورد اضافه و نمایش دهید. این افزونه شامل فرمول برای محاسبه قیمت گذاری بر اساس انتخاب است. شما می توانید بر اساس انتخاب مشتری ، آن را نشان داده ، مخفی کنید یا کاملا تغییر دهید. همچنین می توانید از فرمول های ریاضی برای محاسبه قیمت گذاری محصول و سایر گزینه های نمایش استفاده کنید.

۶) WooCommerce Price Based on Country

این افزونه از ویژگی جغرافیایی WooCommerce برای حدس زدن محل كاربر استفاده می شود. سپس قیمت گذاری را به ارز محلی نشان می دهد. این افزونه می تواند به طور خودکار قیمت گذاری را با نرخ ارز فعلی محاسبه کند ، یا می توانید برای هر ارز آن را به صورت دستی تنظیم کنید. این برنامه همچنین شامل ویجت تعویض کشور است که به کاربران امکان می دهد کشور و ارز را به تنهایی تغییر دهند. این افزونه با سایت های چند زبانه وردپرس به خوبی کار می کند.

۷) WordPress Mortgage Calculator Estatik

یک افزونه مفید برای املاک و مستغلات است که به کاربران اجازه می دهد پرداخت وام خود را برآورد کنند. این می تواند به عنوان یک ماشین حساب ساده ، با قیمت خرید ، پیش پرداخت و نرخ بهره استفاده شود. یا در صورت تمایل ، می توانید گزینه های پیشرفته مانند بیمه خانه ، مالیات بر املاک و PMI (بیمه وام مسکن خصوصی) را استفاده کنید. Estatik به شما امکان می دهد تا ماشین حساب وام خود را به نوار کناری یا هر پست یا صفحه اضافه کنید. می توانید نتایج را در یک پنجره با نمودار یا با یک تصویر و متن ساده نمایش دهید.

۸) Mortgage Calculator

Mortgage Calculator یکی دیگر از افزونه های حسابگر وام مفید است. این نمودار برای اصلی ، بهره و مانده باقی مانده در طول مدت وام را نشان می دهد. همچنین می تواند مالیات بر املاک را کنترل کند. به راحتی می توانید ماشین حساب را در نوار کناری وب سایت خود یا در هر پست یا صفحه با استفاده از کد کوتاه قرار دهید. این افزونه رایگان است ، اما توجه داشته باشید که توسط تبلیغات پشتیبانی می شود.

۹) YITH WooCommerce Cost of Goods

YITH WooCommerce Cost of Goods يک افزونه مفید است که به شما کمک می کند تا هزینه کالاها را اضافه کنید و سپس محاسبه حاشیه سود در گزارش های WooCommerce خود شوید. می توانید هزینه محصول ، هزینه حمل و نقل و هزینه پردازش پرداخت را برای هر محصول درج کنید. سپس این افزونه حاشیه سود خود را در گزارش های WooCommerce به عنوان یک ستون جداگانه محاسبه و نشان می دهد. این به شما امکان می دهد تا فوراً محاسبه کنید که کسب و کار شما در حال انجام است و چه کاری می توانید برای فروش بیشتر انجام دهید. به عنوان مثال ، شما می توانید تخفیف های بیشتری را برای برخی از محصولات ارائه دهید یا قیمت هایی را برای محصولاتی که در آن سود ندارید افزایش دهید.

۱۰) Loan Repayment Calculator

Loan Repayment Calculator  یک افزونه ماشین حساب عالی است. برای مطابقت با سایت خود می توانید آن را سبک کنید. می توانید از آن برای پرداخت های با هزینه ثابت ، پرداخت های منظم ، پس انداز ، مقایسه و موارد دیگر استفاده کنید. ماشین حساب می تواند انواع مختلفی از علاقه را برطرف کند: ثابت ، ساده ، ترکیبی و استهلاک شده است.

۱۱) CC BMI Calculator

CC BMI Calculator یک ماشین حساب شاخص توده بدنی ساده (BMI) است که می تواند در وب سایت های سلامتی و تناسب اندام مورد استفاده قرار گیرد. این امکان را به کاربران می دهد تا اطلاعات مربوط به قد و وزن خود را وارد کنند تا نمره شاخص توده بدنی خود را مشاهده کنند. این نشان می دهد وزن آنها در محدوده سالم قرار می گیرد یا خیر. این افزونه به شما امکان می دهد با تغییر رنگ ها ، سبک های مختلفی را انتخاب کنید. با این حال ، استفاده از این ویژگی شما را ملزم به اضافه کردن پیوندی به وب سایت نویسنده افزونه می کند. این در هر دو سیستم امپریال و متریک موجود است ، بنابراین می توانید انتخاب کنید که کدام واحد به عنوان گزینه پیش فرض مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

۱۲) Stylish Cost Calculator

Stylish Cost Calculator روشی عالی برای تهیه نقل قول های سفارشی و فوری برای مشتریان بالقوه است. برای شروع سریع می توانید از یکی از ۷ قالب داخلی استفاده کنید. ماشین حساب می تواند به طور خودکار بین ارزها مبدل شود و مکان کاربر را شناسایی کند. شما می توانید ماشین حساب هزینه را به هر صورت که دوست دارید ، اضافه کنید یا از بین بردن گزینه ها ، تغییر رنگ ها و موارد دیگر را سفارشي کنید. همچنین می توانید تخفیف عمده ای را تنظیم کنید ، فاکتورهای مارک تجاری و موارد دیگر ایجاد كنيد. اگر نسخه Pro را دارید می توانید کوپن ایجاد كنيد و همچنین می توانید نسخه Pro را با پی پال ادغام كنيد.

ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل